Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2010, 12:31   #741
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bebob Bekijk bericht
Attach the stone of shame!
WEERAL
Oud 8 december 2010, 13:33   #742
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Aesops parabel van de kikker en de schorpioen is hier redelijk van toepassing. Dat is onze menselijke natuur. En hoe ouder je wordt, hoe meer die doordringt. Als je echt voor het venus project bent, dan werk je niet voor IBM maar voor een non profit. De beloning om mensen te helpen > geld. Waarom ik niet werk in netwerken ed? Omdat ik weinig geef om geld, doen wat ik wil doen is belangrijker. Geld = drugs. En hoe meer je hebt, hoe meer afhankelijk je bent.
Hmm, waarom kunnen mensen niet begrijpen dat ik niet tevreden ben met hoe de wereld in elkaar zit, ook al heb ik het zelf goed? Is iedereen zo ongevoelig geworden dat ze het allemaal niet interesseert zolang ze het zelf maar goed hebben? Het is onbegrijpelijk voor mij dat zoveel waste is en dat alles gemaakt wordt om binnen de korste keren kapot te vallen zodat het economisch systeem kan blijven werken? Een systeem dat door de mens is gemaakt? Waarom zou er dan geen systeem kunnen gemaakt worden dat voor duurzaamheid gaat en voor het goed voor iedereen wanneer de productie van goederen per land kan geoptimaliseert worden en kennis kan verspreid worden om andere landen ook laten te produceren? Ik snap jullie mensen niet.

Menselijke natuur bestaat niet, dat gedrag wordt aangeleert door de omgeving waarin hij of zij opgroeit. Een indiaan die leeft in zijn stam heeft toch ook geen geld en die leven naar hun standaart toch goed en laten een medemens toch niet verhongeren?

De parabel van de kikker en de scorpioen trekt op niks omdat je spreekt over 2 soorten van dieren, de mens is 1 soort. We hebben allemaal dezelfde verlangens en dromen en deze zijn door de technologische vooruitgang perfect realiseerbaar, zonder dat je moet gaan lijkenpikken.

Ik heb tijdens mijn vrije tijd altijd dingen gedaan voor non profit organisaties, of het nu voor the venus project is of voor anonymous of de pirate party. Maar waarom zou ik alles moeten gaan afgeven omdat andere mensen minder hebben als mij en zelf slecht leven terwijl ze zelf niet eens snappen waarom dat ze het slechter hebben? Ik kan tijdelijk iemand een beter leven geven en dan zit ik op hetzelfde niveau als hen. Waarom snappen mensen niet dat niet geld belangrijk is, maar de goederen en de grondstoffen die erachter zitten. In mijn opinie kan ik beter mijn geld steken in educatie om de mensen te laten snappen waarom ze het slechter hebben en ze zelf proberen te laten nadenken.
Als ik kijk naar Fox en diene patrick dan zie ik gewoon pure egoisme en bekrompenheid tegenover hun medemens en heb ik maar weinig vertrouwen in de toekomst. Naja zal een lack aan imagination zijn denk ik. Te oud om ook maar te snappen dat er iets anders mogelijk is dan wat er vandaag is. Of gewoon overtuigt zijn van hun gelijk, terwijl ze nooit een boek hebben opengedaan over de kwestie.

Waarom ik voor ibm ga werken? Juist omdat ik met mijn beide voeten op de grond sta. Ik weet dat het systeem zo werkt op dit moment en ik moet me eraan aanpassen. Als ik iets wil ontwikkelen, dan zal het via een bedrijf moeten gaan die het geld ervoor hebben. Ikzelf steek mijn geld er niet in om technologie te ontwikkelen en nee ik heb geen interesse om zelf een bedrijf te starten. Ik heb alles in mijn leven wat ik wil en moet niet meer hebben. Geef mij 1 reden waarom ik meer moet hebben dan een goed leven? Mij interesseert het echt niet om 5 auto's te hebben, ik heb op dit moment zelfs geen. Ik heb een vaste stek waar ik woon met men meisje, ik heb elke dag lekker te eten, als ik iets wil gaan eten dan doe ik dat ook. Wil ik op vakantie, dan doe ik dat.

Laatst gewijzigd door openeye : 8 december 2010 om 13:34.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 13:56   #743
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Hmm, waarom kunnen mensen niet begrijpen dat ik niet tevreden ben met hoe de wereld in elkaar zit, ook al heb ik het zelf goed? Is iedereen zo ongevoelig geworden dat ze het allemaal niet interesseert zolang ze het zelf maar goed hebben? Het is onbegrijpelijk voor mij dat zoveel waste is en dat alles gemaakt wordt om binnen de korste keren kapot te vallen zodat het economisch systeem kan blijven werken? Een systeem dat door de mens is gemaakt? Waarom zou er dan geen systeem kunnen gemaakt worden dat voor duurzaamheid gaat en voor het goed voor iedereen wanneer de productie van goederen per land kan geoptimaliseert worden en kennis kan verspreid worden om andere landen ook laten te produceren? Ik snap jullie mensen niet.

Menselijke natuur bestaat niet, dat gedrag wordt aangeleert door de omgeving waarin hij of zij opgroeit. Een indiaan die leeft in zijn stam heeft toch ook geen geld en die leven naar hun standaart toch goed en laten een medemens toch niet verhongeren?

De parabel van de kikker en de scorpioen trekt op niks omdat je spreekt over 2 soorten van dieren, de mens is 1 soort. We hebben allemaal dezelfde verlangens en dromen en deze zijn door de technologische vooruitgang perfect realiseerbaar, zonder dat je moet gaan lijkenpikken.

Ik heb tijdens mijn vrije tijd altijd dingen gedaan voor non profit organisaties, of het nu voor the venus project is of voor anonymous of de pirate party. Maar waarom zou ik alles moeten gaan afgeven omdat andere mensen minder hebben als mij en zelf slecht leven terwijl ze zelf niet eens snappen waarom dat ze het slechter hebben? Ik kan tijdelijk iemand een beter leven geven en dan zit ik op hetzelfde niveau als hen. Waarom snappen mensen niet dat niet geld belangrijk is, maar de goederen en de grondstoffen die erachter zitten. In mijn opinie kan ik beter mijn geld steken in educatie om de mensen te laten snappen waarom ze het slechter hebben en ze zelf proberen te laten nadenken.
Als ik kijk naar Fox en diene patrick dan zie ik gewoon pure egoisme en bekrompenheid tegenover hun medemens en heb ik maar weinig vertrouwen in de toekomst. Naja zal een lack aan imagination zijn denk ik. Te oud om ook maar te snappen dat er iets anders mogelijk is dan wat er vandaag is. Of gewoon overtuigt zijn van hun gelijk, terwijl ze nooit een boek hebben opengedaan over de kwestie.

Waarom ik voor ibm ga werken? Juist omdat ik met mijn beide voeten op de grond sta. Ik weet dat het systeem zo werkt op dit moment en ik moet me eraan aanpassen. Als ik iets wil ontwikkelen, dan zal het via een bedrijf moeten gaan die het geld ervoor hebben. Ikzelf steek mijn geld er niet in om technologie te ontwikkelen en nee ik heb geen interesse om zelf een bedrijf te starten. Ik heb alles in mijn leven wat ik wil en moet niet meer hebben. Geef mij 1 reden waarom ik meer moet hebben dan een goed leven? Mij interesseert het echt niet om 5 auto's te hebben, ik heb op dit moment zelfs geen. Ik heb een vaste stek waar ik woon met men meisje, ik heb elke dag lekker te eten, als ik iets wil gaan eten dan doe ik dat ook. Wil ik op vakantie, dan doe ik dat.
Juist!

Vrije markt Kapitalisme en consumentisme is de meest subtiele vorm van dictatuur:

In dit systeem word je tot werken gedwongen doordat het systeem de instincten activeert (reclame en materialisme) en het bewustzijn onderdrukt.

Zolang je 50 jaar van je leven opoffert in fabrieken, magazijnen of burelen.
Zolang je kredieten aangaat om jezelf levenslang gevangen te houden.
Zolang je kredietkaarten gebruikt die meer uitgeven dan je kan verdienen.
Zolang je genoeg consumeert en later terug naar het containerpark brengt.
Zolang je in de vergankelijke rommel gelooft (materialisme)
Zolang je heilig vasthoudt aan de eigendomsreligie.
Zolang je het gezin wilt opofferen, kinderen bij de onthaalmoeder voor vergankelijke rommel.

Dat wat de moderne consumerende mens geluk noemt is niet veel meer dan wat materiële tevredenheid, dit snel vergankelijk gevoel heeft zeer weinig met het effectieve geluk te maken.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 13:56   #744
corse
Banneling

Standaard

Het meest ongelukkig zijn mensen tussen de 25 en 50 jaar dit vooral door:

Leningen (krediet), bouwen, huur, voeding en energieprijzen, mobiliteitsproblemen, kinderen niet zelf kunnen opvoeden en carrière met stress enz.
De godin van vooruitgang, luxe, materialisme, krediet en tijd is in werkelijkheid een grote hoer, een nymfomane die niet te verzadigen is.
Oud 8 december 2010, 13:57   #745
corse
Banneling

Standaard

De mens duwt gemiddeld 50 jaar tegen de deur van het geluk, dan pas komt hij tot het besef dat deze deur langs binnen open gaat.

In de kamer van het geluk hebben deze demonen geen toegang:

Status, geld, roem, leugens, bedrog, egoïsme, valsheid, huichelen, heimelijk, hebzucht, jaloezie, woede, wraak, eigenbelang, eigendomszucht en bezitsdrang.

Focussen op kleine fouten zoals deze maken ongelukkig:

Provocatie, ruziën, wraakgevoelens, scheldpartijen, ruziën om geld of materiaal, ruziën om schoonheid en luxeproblemen.
Oud 8 december 2010, 13:59   #746
corse
Banneling

Standaard

De grootste tragedie van een mensenleven:

Deze is niet jong te sterven, maar de leeftijd van 80 jaar te bereiken zonder ooit echt geleefd te hebben.
We moeten ons niet zo zeer met de dood bezighouden maar wel met een zinvol leven, dat is de kunst van het leven.
Elke dag die voorbij gaat zonder zinvol te leven is een verloren dag, leven is genieten maar zeker niet enkel overleven.

Beperkte materiele zaken verwerven om het leven te vergemakkelijken is een noodzaak, maar deze zeker niet ten koste van een half mensenleven.

Geluk is het gemeenschappelijk doel van de mensheid, het gemiddelde geluksgevoel is de laatste 50 jaar gedaald, meer mensen voelen zich ongelukkig.
Financies, inkomens en werkonzekerheid maakt mensen angstig, ongelukkig en depressief, te veel materiele waarden onderdrukken het geluk.
Mensen die focussen op geld, status, roem en materiele waarden zijn statistisch gezien ongelukkiger en hebben meer fysieke en psychische gezondheidsproblemen.
Oud 8 december 2010, 14:06   #747
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmm, waarom kunnen mensen niet begrijpen dat ik niet tevreden ben met hoe de wereld in elkaar zit, ook al heb ik het zelf goed?
Ik snap dat zeker, ik zit zelfs in een soortgelijke positie. Maar als er dan iets moet veranderen, kies dan een degelijk alternatief. Je merkt toch zelf in het topic dat dergelijke runs eerder hooligans als wereldverbeteraars naar buiten brengt?

Citaat:
Menselijke natuur bestaat niet, dat gedrag wordt aangeleert door de omgeving waarin hij of zij opgroeit. De parabel van de kikker en de scorpioen trekt op niks omdat je spreekt over 2 soorten van dieren, de mens is 1 soort.
Ik vergelijk enkel de schorpioen met de menselijke natuur. Dus slechts 1 soort is van toepassing. Zoals je zelf zegt lees je comments met puur bekrompenheid en egoïsme. Dat is deel van de menselijke natuur. Pastoors zijn ook niet opgeleid met de intentie "jij gaat kinderen verkrachten".

Citaat:
We hebben allemaal dezelfde verlangens en dromen en deze zijn door de technologische vooruitgang perfect realiseerbaar
Mijn verlangens zijn (nog) niet realiseerbaar. Die komen trouwens zwaar in botsing met wensen uit de rest van de wereld. Dus hebben we verre van dezelfde verlangens.

Citaat:
Maar waarom zou ik alles moeten gaan afgeven omdat andere mensen minder hebben als mij en zelf slecht leven terwijl ze zelf niet eens snappen waarom dat ze het slechter hebben?
Als je dat niet weet dan ben je imo niet overtuigd van je eigen argumentatie. Wil je de wereld verbeteren dan moet je die pure goedheid hebben en jezelf kunnen wegcijferen. En anders ben je net zo materialistisch als de rest. Wat maakt het uit als je minder hebt? Het leven draait erom of je gelukkig bent. Als je daarvoor vakantie en huis en gadgets nodig hebt ben je de basics al vergeten. Ik ben zelf blij met de keuzes die ik gemaakt heb en heb allang afscheid leren nemen van het belang van materiële dingen. En dát heb ik ironisch genoeg aan het systeem te danken.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 14:30   #748
openeye
Gouverneur

Standaard

@corse

Je doet men hoop herleven

Citaat:
Ik snap dat zeker, ik zit zelfs in een soortgelijke positie. Maar als er dan iets moet veranderen, kies dan een degelijk alternatief. Je merkt toch zelf in het topic dat dergelijke runs eerder hooligans als wereldverbeteraars naar buiten brengt?
Er zijn nu eenmaal mensen die eerst alles moeten worden afgepakt voor ze het snappen. Ik zie het als een onderdeel van de ruime maatregelen om de mensen wakker te schudden. Gooi ze het water in een ze zullen beginnen te zwemmen.

Citaat:
Ik vergelijk enkel de schorpioen met de menselijke natuur. Dus slechts 1 soort is van toepassing. Zoals je zelf zegt lees je comments met puur bekrompenheid en egoïsme. Dat is deel van de menselijke natuur. Pastoors zijn ook niet opgeleid met de intentie "jij gaat kinderen verkrachten".
Er is geen menselijke natuur buiten voeding en voortplanting. De mens past zich aan aan de omstandigheden waarmee hij kan bereiken wat zijn basisbehoeften zijn. Menselijke natuur is niet meer dan de aanpassing aan die omstandigheid.

Citaat:
Mijn verlangens zijn (nog) niet realiseerbaar. Die komen trouwens zwaar in botsing met wensen uit de rest van de wereld. Dus hebben we verre van dezelfde verlangens.
achzo en welke verlangens zijn dat dan?
Citaat:
Als je dat niet weet dan ben je imo niet overtuigd van je eigen argumentatie. Wil je de wereld verbeteren dan moet je die pure goedheid hebben en jezelf kunnen wegcijferen. En anders ben je net zo materialistisch als de rest. Wat maakt het uit als je minder hebt? Het leven draait erom of je gelukkig bent. Als je daarvoor vakantie en huis en gadgets nodig hebt ben je de basics al vergeten. Ik ben zelf blij met de keuzes die ik gemaakt heb en heb allang afscheid leren nemen van het belang van materiële dingen. En dát heb ik ironisch genoeg aan het systeem te danken.
Natuurlijk ben ik volledig overtuigt, maar ben niet iemand die slecht gaat leven door de brain dode medemens. Ik sta met mijn beide voeten op de grond en weet dat de evolutie van een egoisme systeem naar een werkelijke share systeem nog enorm ver vanelkaar ligt. Mensen moeten eerst de alternatieven zien en leren terug zelf na te denken.

Laatst gewijzigd door openeye : 8 december 2010 om 14:31.
Oud 8 december 2010, 15:25   #749
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmm, waarom kunnen mensen niet begrijpen dat ik niet tevreden ben met hoe de wereld in elkaar zit, ook al heb ik het zelf goed?
Dat is inderdaad nogal moeilijk te begrijpen.
Als je geluk afhangt van de mate waarin de echte wereld overeenkomt met je ideale wereldbeeld, dan zijn er 2 manieren om gelukkig te zijn:

1) de wereld trachten te veranderen zodat die meer lijkt op je ideale wereldbeeld
2) te stellen dat je beter stelt dat je ideale wereldbeeld overeenkomt met de werkelijkheid

Ik heb voor 2) geopteerd, maw, ik stel dat de best mogelijke wereld die is waarin ik leef. Dat is veel gemakkelijker te realiseren dan 1), met gegarandeerd succes
Maar bovendien heeft het ook het voordeel van een ideaal wereldbeeld te hebben dat een daadwerkelijk realiseerbare oplossing is. Het belet dat men elementaire fouten maakt die geen rekening houden met zus of geen fenomeen.

Moest ik je vragen wat de ideale natuurwetten zijn, dan zou je daar maar staan met je mond vol tanden denk ik. Ik ga er daarom vanuit dat de "goeie" natuurwetten, die van de natuur zijn, en dat het niet aan mijn fantasie is om er maar sommige te bedenken: het is veel te complex om alle gevolgen van mijn hersenspinsels te voorzien. Idem met de "echte" mensenwereld.

Citaat:
Is iedereen zo ongevoelig geworden dat ze het allemaal niet interesseert zolang ze het zelf maar goed hebben? Het is onbegrijpelijk voor mij dat zoveel waste is en dat alles gemaakt wordt om binnen de korste keren kapot te vallen zodat het economisch systeem kan blijven werken? Een systeem dat door de mens is gemaakt? Waarom zou er dan geen systeem kunnen gemaakt worden dat voor duurzaamheid gaat en voor het goed voor iedereen wanneer de productie van goederen per land kan geoptimaliseert worden en kennis kan verspreid worden om andere landen ook laten te produceren? Ik snap jullie mensen niet.
Daar is misschien een goeie reden voor. We kennen die reden misschien niet, maar misschien is daar wel een heel goeie reden voor.

Citaat:
Maar waarom zou ik alles moeten gaan afgeven omdat andere mensen minder hebben als mij en zelf slecht leven terwijl ze zelf niet eens snappen waarom dat ze het slechter hebben? Ik kan tijdelijk iemand een beter leven geven en dan zit ik op hetzelfde niveau als hen.
Maw, volgens jou mogen enkel mensen met het "juiste inzicht" geholpen worden om goed te leven. Wel, als je nu nog beseft dat enkel JIJ het "juiste inzicht" (volgens je eigen inzicht he) hebt, dan zijn we thuis

Citaat:
Waarom snappen mensen niet dat niet geld belangrijk is, maar de goederen en de grondstoffen die erachter zitten. In mijn opinie kan ik beter mijn geld steken in educatie om de mensen te laten snappen waarom ze het slechter hebben en ze zelf proberen te laten nadenken.
Ik denk dat de meeste mensen door hebben dat geld op zich niet belangrijk is. Anders zouden ze ook allemaal postzegels verzamelen gelijk zotten. Ik weet niet waar dat gedacht vandaan komt dat "mensen denken dat geld belangrijk is". Voor mij moet geld rollen. Ik heb niet veel geld, tenzij een "appeltje voor de dorst". Al de rest boer ik erdoor zonder uitkijken. Ik heb liever "vandaag" dan "morgen" (maar ben nu ook niet zo idioot om "morgen" heel lastig te maken, he). Wat ik gehad heb, kunnen ze mij niet meer afpakken.

Citaat:
Als ik kijk naar Fox en diene patrick dan zie ik gewoon pure egoisme en bekrompenheid tegenover hun medemens en heb ik maar weinig vertrouwen in de toekomst.
En als ik jou bezig zie, dan zie ik iemand die staat uit te bazuinen dat-ie tegen het slachten van dieren is, en dat een vegetarische wereld toch zo fantastisch zou zijn, met een hot-dog en een hamburger in zijn hand

Citaat:
Of gewoon overtuigt zijn van hun gelijk, terwijl ze nooit een boek hebben opengedaan over de kwestie.
Ik zal uw onmetelijke pretentie maar aan uw jeugdige onwetendheid en naiviteit toeschrijven, zeker ?
Oud 8 december 2010, 15:32   #750
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Je bent een waste of time voor me Patrick. een antwoord moet je niet meer van mij verwachten. Heb beter dingen te doen dan met zwakzinnigen praten die specifiek gaan dingen uit context sleuren om belachelijk over te komen. Het typische gedrag van een kuddedier die niet weet wat em moet antwoorden. Gewoon het in het belachelijke trekken en hopen dat een ander kan meelachen en je stommiteiten niet ziet. Belachelijk mannetje.

Laatst gewijzigd door openeye : 8 december 2010 om 15:32.
Oud 8 december 2010, 16:03   #751
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
En als ik jou bezig zie, dan zie ik iemand die staat uit te bazuinen dat-ie tegen het slachten van dieren is, en dat een vegetarische wereld toch zo fantastisch zou zijn, met een hot-dog en een hamburger in zijn hand

Ik zal uw onmetelijke pretentie maar aan uw jeugdige onwetendheid en naiviteit toeschrijven, zeker ?
Dat is de essentie. De rest was verspilde moeite en zijn parels voor de zwijnen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 16:07   #752
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn nu eenmaal mensen die eerst alles moeten worden afgepakt voor ze het snappen. Ik zie het als een onderdeel van de ruime maatregelen om de mensen wakker te schudden. Gooi ze het water in een ze zullen beginnen te zwemmen.
Zo een beetje zoals de Reichstagbrand gebruikt werd om de Duitsers wakker te schudden, bedoel je?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 16:11   #753
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Zo een beetje zoals de Reichstagbrand gebruikt werd om de Duitsers wakker te schudden, bedoel je?
En zoals de wtc torens. Maar in beide gevallen zijn er doden gevallen.

Laatst gewijzigd door openeye : 8 december 2010 om 16:11.
Oud 8 december 2010, 16:13   #754
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 8 december 2010, 16:23   #755
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
bewijs mij eens met facts dat 3 torens, waarvan 1 niet geraakt is kunnen instorten. En hoe verklaar je die explosies en vrije val van die gebouwen?

Edi: word jij eigenlijk betaald om zo ignorant te zijn?

Laatst gewijzigd door openeye : 8 december 2010 om 16:24.
Oud 8 december 2010, 16:30   #756
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bewijs mij eens met facts dat 3 torens, waarvan 1 niet geraakt is kunnen instorten. En hoe verklaar je die explosies en vrije val van die gebouwen?

Edi: word jij eigenlijk betaald om zo ignorant te zijn?
Lol. Soit, als u nu plots over 9/11 wenst te beginnen, dan verwijs ik u graag door naar http://forum.politics.be/showthread.php?t=90651

Daar kan u een aantal alu-hoedjes vinden waar je volgens mij verbazend goed mee zal overeenkomen. Ik raad u trouwens ook aan om te stoppen met schelden want het wordt een beetje irritant.
Oud 8 december 2010, 16:35   #757
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gooi ze het water in een ze zullen beginnen te zwemmen.
Ik weet niet of ik het volledig ter vergelijking kan trekken maar kijk bv naar dat koppel dat halfdood werd geslagen in engeland. Stonden tientallen mensen rond, niemand helpt. Heb ik zelf al meegemaakt in een station trouwens. Als ze in het water gesmeten worden acht ik de kans groter dat ze mekaar gaan onderduwen dan dat ze samen naar de kust zwemmen. Diegene die het rapst zwemmen zouden nog bekwaam zijn de rest er terug in te duwen.

Citaat:
welke verlangens zijn dat dan?
Geavanceerde technologie en samenleving waar alle milieu- en back-to-naturemensen spontaan het **** van zouden krijgen.

Citaat:
ben niet iemand die slecht gaat leven door de brain dode medemens
Als de bankrun gelukt was moesten wij nu slecht door het leven gaan door de hersenloze massa die met rieken en toortsen die eender wie op de brandstapel gooien. Niemand vraagt je slecht door het leven te gaan. Je hoeft niet slecht door het leven te gaan omdat je ter plaatse communities gaat oprichten. Bv DeepEco verzorgt zichzelf ook. Maar die pé doet dan ook wel dingen waar ik niet tezeer in discussie over ga uit respect voor zijn daden. Iedereen vindt wel iets om over te zeuren. Het draait er echter enkel om wat je doet. Actions speak louder then words.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 16:52   #758
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Lol. Soit, als u nu plots over 9/11 wenst te beginnen, dan verwijs ik u graag door naar http://forum.politics.be/showthread.php?t=90651

Daar kan u een aantal alu-hoedjes vinden waar je volgens mij verbazend goed mee zal overeenkomen. Ik raad u trouwens ook aan om te stoppen met schelden want het wordt een beetje irritant.
hehe, hetzelfde kaliber als diene patrick. Ok, ook een waste of time en hetzelfde antwoord vanaf nu. Hou je opinie en gedachte maar voor een ander, antwoorden ga ik er niet meer op.
Oud 8 december 2010, 17:08   #759
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of ik het volledig ter vergelijking kan trekken maar kijk bv naar dat koppel dat halfdood werd geslagen in engeland. Stonden tientallen mensen rond, niemand helpt. Heb ik zelf al meegemaakt in een station trouwens. Als ze in het water gesmeten worden acht ik de kans groter dat ze mekaar gaan onderduwen dan dat ze samen naar de kust zwemmen. Diegene die het rapst zwemmen zouden nog bekwaam zijn de rest er terug in te duwen.
Klopt, ik ben aan het denken dat mensen al telang brainless geleeft hebben om plotseling hun brains te gebruiken. Ze zullen wel handelen, maar hoe. Iemand zal zwowieso de alternatieven moeten laten zien in zo een situatie. Maar als je bijvoorbeeld de belastingen zo hoog opdrijft dat je mensen nog juist kunnen overleven, dan is er nog altijd een tijd van "rouw", kijk naar de route die iemand in rouw aflegt. In die tijd zou je als je de middelen hebt kunnen ze de alternatieven geven.

Citaat:
Geavanceerde technologie en samenleving waar alle milieu- en back-to-naturemensen spontaan het **** van zouden krijgen.
Nou, mij hoor je niet klagen. Zolang het evenwichtig is voor de natuur, waarom niet?

Citaat:
Als de bankrun gelukt was moesten wij nu slecht door het leven gaan door de hersenloze massa die met rieken en toortsen die eender wie op de brandstapel gooien. Niemand vraagt je slecht door het leven te gaan. Je hoeft niet slecht door het leven te gaan omdat je ter plaatse communities gaat oprichten. Bv DeepEco verzorgt zichzelf ook. Maar die pé doet dan ook wel dingen waar ik niet tezeer in discussie over ga uit respect voor zijn daden. Iedereen vindt wel iets om over te zeuren. Het draait er echter enkel om wat je doet. Actions speak louder then words.
nu, ik ben niet iemand die een boek gaat schrijven over wat ik denk, ben niet gemaakt ervoor. Er zijn al een pak documentaires op het internet waar er alternatieven worden voorgestelt. Mensen gaan zolang ze het niet nodig hebben en zelf goed leven gewoon er geen moeite voor doen. Zoals ze zeggen. Het is een oorlog voor de geest van de mens
Oud 8 december 2010, 17:14   #760
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Open je ogen, openeye! Dit was een ironische vraag.

Citaat:
Ik geloof met jou dat 9/11 bedoeld was zoals de Reichstagsbrand; het moest Bush helpen, evenals zijn voorganger Hitler de dictatuur in te voeren, maar dat is mislukt. Wat sommigen wakker geschud heeft, is wat na de mislukking is gebleken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be