![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||
Banneling
|
![]() Woon jij daar?
Tegen een moskee in Kortrijk kwam het VB betogen; terwijl de mensen die er wonen niets tegen die moskee hadden. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tenzij het al twaalf eeuwen in een boekje staat, dan hoeven we met geen Artisjokken of vzw's te praten.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() In die buurt in Kortrijk; wonen er wel wat vreemdelingen; maar vooral niet-vreemdelingen.
Daaraan ligt het niet. Laatst gewijzigd door artisjok : 8 december 2010 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() Dat de bestaande moskee's al maar eens beginnen met de asielzoekers van hun geloof op te vangen , onderdak en te verschaffen en de kosten er van te dragen . maar nee de bouw van de moskee is voor ons via een renteloze marokaanse staatslening die betaald wordt met Belgische supside en de asoelzoekers , ah ja die moeten wij ook bekostigen .
Het is niets anders dan financiele uitzuigerij en de strategie die we nog steeds niet door hebben . Eerst de tegenstander uitmelken en zwak maken , daarna overheersen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl we niet eens weten of de mensen die er wonen dat liever wel of niet hebben. Citaat:
Citaat:
En anders wordt er wel opgeroepen tot protest. Keer eventjes terug in de discussie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals in Kortrijk. Het VB moest betogers met (3) bussen aanvoeren. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() @ Paulus:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() Het enige protest dat ik terugvind komt uit de hoek van het VB.
Is het geweten wat de buren zelf vinden van de bouw van die moskee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() De buren vinden het allemaal geweldig natuurlijk, want elke weldenkende mens wil immers zo'n Al Qaeda-filiaal wel in zijn straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Buurt verwonderd over protest tegen Moskee.http://nieuwsblad.typepad.com/warege...moskee-in.html Als je iets vindt over wat de buren in Lier denken; deel het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 1 oplossing voor. op elke vierkante meter een dood varken begraven, kunnen ze geen moskee meer bouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://frankvanheckevb.skynetblogs.b...-kortrijk.html Ik woon in de Stasegemsestraat, schuin tegenover de Moskee. Nog nooit in de 15 jaren dat ik hier woon, heb ik ooit onenigheid of last gehad van mijn allochtone buren of van de Moskee. Natuurlijk, tijdens de vrijdagdienst of de Ramadan is hier meer verkeer dan anders, maar dan zet ik mijn eigen auto gewoon een beetje verderop, bij de Sint-Janskerk bv, waar op zondag dan weer geen parkeerplaats is. Niet erg toch? Men heeft mij al meer dan eens de vraag gesteld of ik het niet eng vind om in deze buurt te leven. Die vraag wordt enkel gesteld door "buitenstaanders", want wie hier woont kan volgens mij enkel beamen: dit is een gewone straat met gewone mensen. Ik ben op voet van groeten en een weerpraatje met velen en voel mij hier absoluut niet onveilig. Ik zou het van de daken willen schreeuwen: haal die oogkleppen weg en besef dat "anders" niet gelijk is aan "eng". Of dat "anders" veel gewoner wordt als je de moeite neemt iemand wat beter te leren kennen.reactie op artikel van 16.03.2009 http://www.bloggen.be/achturencultuu...tum=1238536800 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |