![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
In bijna elk bericht van u verschijnt de tekst dat er 20 miljard belasting fraude wordt gepleegd in België, waar hebt u dit trauma opgelopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De boodschap die we daaruit kunnen halen is dat die stoute Marokkaantjes, Turkskes en Negers kruimeldieven zijn. De bange, blanke Vlaming mankeert de ballen en zit liever achter deze kruimeldiefjes aan ipv zich te concentreren op de grote blanke criminelen die op uw en mijn kosten leven op 1 of ander eiland. Concentreer u liever op de echte dieven. Maar ja, van bepaalde vlaamse prutsers mag men niet te veel verwachten uiteraard. Moslims niet vertegenwoordig binnen de sport? Wie is Boussoufa, Affelay, Chamakh, Ribery, thierry henry, Badr Hari.. Kom nekeer buiten uw Vlaanderenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag jij eigenlijk wel in sportclubs komen, zo waar venten rondlopen enzo?
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
Ja, ik kom tussen de venten. Wanneer het past ga ik zelfs naar boks- en voetbalwedstrijden. Ik kan dat alleen maar toejuichen. Ben fier op mn allochtone neven en broer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een buitengewoon hoog aandeel 'moslims' idd. Overgerepresenteerd idd. En als je naar de jeugdselecties zou kijken.....het wordt "nog véél erger". Over een paar jaar is hooguit de keeper nog een witte Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zou ik willen opmerken dat het niet opsporen , vervolgen of sanctioneren van fraude een politieke keuze is van het eigen volk. Dat mag. Het past ook in de graaicultuur. Maar het plaatst uitspraken over criiminaliteit in Belgie wél in en bijzonder licht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() Het is een interessante mening, en zoals ik al schreef niet helemaal onverwacht gezien de nieuwe studie brandhout maakt van deze van Van San.
Maar ik zie geen nieuwe elementen.
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan maar al te goed lezen
![]()
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat ze beide niet mogen combineren, want dat snappen ze precies niet goed. en oh ja, hier zeg je zelf dat je voetbalt of bokst. Of ben je geen allochtoon misschien? 'k wil da wel eens zien eigenlijk, boksen in burka. geil.
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik had eerder boksen en kickboksen verwacht. Kwestie van in de cultuur te blijven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() foutje
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 december 2010 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wijken die er trouwens gekomen zijn omdat Vlamingen ballen hebben, en zorgden voor een samenleving waar burgers gelijke basisrechten hebben, een oefening die uw " broeders" nergens voor mekaar krijgen omdat ze inderdaad geen "ballen" hebben maar wel een bijzonder groot ego wat zorgt voor een grote bek, laf gedrag en totaal misplaatst " eergevoel, u bewondert dat, wij vinden dit tekenen van zwakte. Mannen met ballen zijn voor ons geen prutsers die oudjes overvallen, inbreken in vzw's of woningen, dealen op straat, vrouwen lastig vallen, gsm's pikken of kinderen geld aftroggelen, en amper een opleiding hebben waardoor je een normaal gesprek zou kunnen voeren. Wij vinden dat geen schattige kruimeldiefjes en hebben geen nood aan opgeblazen ego's die even de les komen spellen waarbij ze een flauw afkooksel zijn van Ebertje..leer toch eens voor jezelf denken, zuster! ![]() Of is dat ook " haram"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
luister hier maar goed naar: http://www.truthtube.tv/play.php?vid=758 die geeft tenminste toe wat voor een luiaards jullie zijn ![]()
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
Over werkloosheid zou jij geen woord mogen reppen. Heb geen goesting van uw topic terug te uppen. Kwestie van u niet in verlegenheid te brengen. U bent geen haar beter dan de werkloze allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
Niks schattigs aan, meisje. Mn Marokkaanse 'broeders' kunnen mn rug op. Ik ben niet verantwoordelijk voor een ander zn criminele daden. Of bent u wel verantwoordelijk voor de ranzige daden van Van Gheluwe, Dutroux, Janssens..? |
|
![]() |
![]() |