Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2010, 18:02   #201
vesivius
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Sennels deed onderzoek naar het verschil in bevolkingsgroepen tav de perceptie op geweld.

Zijn conclusies zijn niet verassend , maar zeggen hooguit iets over de oververtegenwoordiging van 'moslims' bij bepaalde geweldsmisdrijven (maar niet allemaal, want de nobele sport van het seriemoorden is dan weer typisch een 'eigen volk' verschijnsel).

Verklaart misschien ook dat 'moslims' in bijna alle vertegenwoordigende sportteams overgerepresenteerd zijn. Terwijl de witte Vlaming angstig vanuit de kantooortuin om zich heen kijkt.
Over de relatie 'moslim' en criminaliteit an sich zegt het helemaal niets.
Maar misschien is het wel zo dat die onbestrafbare Belgische belastingfraude van 20 miljard grotendeels door 'moslims' wordt gepleegd natuurlijk.
Ik weet niet in welke wereld u leeft, maar in Vlaanderen (ge weet wel bij die bange blanken mannen) zijn er buiten, misschien het zaalvoetbal, bijna GEEN moslims vertegenwoordigd in sportclubs.
In bijna elk bericht van u verschijnt de tekst dat er 20 miljard belasting fraude
wordt gepleegd in België, waar hebt u dit trauma opgelopen?
vesivius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 18:25   #202
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vesivius Bekijk bericht
Ik weet niet in welke wereld u leeft, maar in Vlaanderen (ge weet wel bij die bange blanken mannen) zijn er buiten, misschien het zaalvoetbal, bijna GEEN moslims vertegenwoordigd in sportclubs.
In bijna elk bericht van u verschijnt de tekst dat er 20 miljard belasting fraude
Heeft niks met een trauma te maken.

De boodschap die we daaruit kunnen halen is dat die stoute Marokkaantjes, Turkskes en Negers kruimeldieven zijn. De bange, blanke Vlaming mankeert de ballen en zit liever achter deze kruimeldiefjes aan ipv zich te concentreren op de grote blanke criminelen die op uw en mijn kosten leven op 1 of ander eiland.

Concentreer u liever op de echte dieven. Maar ja, van bepaalde vlaamse prutsers mag men niet te veel verwachten uiteraard.

Moslims niet vertegenwoordig binnen de sport? Wie is Boussoufa, Affelay, Chamakh, Ribery, thierry henry, Badr Hari.. Kom nekeer buiten uw Vlaanderenland.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 18:38   #203
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht

De boodschap die we daaruit kunnen halen is dat die stoute Marokkaantjes, Turkskes en Negers kruimeldieven zijn. De bange, blanke Vlaming mankeert de ballen en zit liever achter deze kruimeldiefjes aan ipv zich te concentreren op de grote blanke criminelen die op uw en mijn kosten leven op 1 of ander eiland.

Concentreer u liever op de echte dieven. Maar ja, van bepaalde vlaamse prutsers mag men niet te veel verwachten uiteraard.

Moslims niet vertegenwoordig binnen de sport? Wie is Boussoufa, Affelay, Chamakh, Ribery, thierry henry, Badr Hari.. Kom nekeer buiten uw Vlaanderenland.

Mag jij eigenlijk wel in sportclubs komen, zo waar venten rondlopen enzo?
Oud 9 december 2010, 18:57   #204
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Mag jij eigenlijk wel in sportclubs komen, zo waar venten rondlopen enzo?
Oh, u hebt waarschijnlijk zo een totaal verkeerd beeld van mij. Maar ik neem het u niet kwalijk, de meesten blijven liever onwetend en dom.

Ja, ik kom tussen de venten. Wanneer het past ga ik zelfs naar boks- en voetbalwedstrijden. Ik kan dat alleen maar toejuichen. Ben fier op mn allochtone neven en broer!
Oud 9 december 2010, 18:57   #205
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begin maar eens de voetbalcompetitie te bekijken van het weekend. In Belgie, in Nederland , en dan in Frankrijk.

Een buitengewoon hoog aandeel 'moslims' idd. Overgerepresenteerd idd.

En als je naar de jeugdselecties zou kijken.....het wordt "nog véél erger".

Over een paar jaar is hooguit de keeper nog een witte Vlaming.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 18:58   #206
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh, u hebt waarschijnlijk zo een totaal verkeerd beeld van mij. Maar ik neem het u niet kwalijk, de meesten blijven liever onwetend en dom.

Ja, ik kom tussen de venten. Wanneer het past ga ik zelfs naar boks- en voetbalwedstrijden. Ik kan dat alleen maar toejuichen. Ben fier op mn allochtone neven en broer!
ah, je bokst en voetbalt... lol.
Oud 9 december 2010, 18:59   #207
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
ah, je bokst en voetbalt... lol.
Jij kunt niet lezen.. lol.
Oud 9 december 2010, 19:00   #208
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Begin maar eens de voetbalcompetitie te bekijken van het weekend. In Belgie, in Nederland , en dan in Frankrijk.

Een buitengewoon hoog aandeel 'moslims' idd. Overgerepresenteerd idd.

En als je naar de jeugdselecties zou kijken.....het wordt "nog véél erger".

Over een paar jaar is hooguit de keeper nog een witte Vlaming.
Ja, klopt. Geweldig toch. Ik ken geen enkele allochtoon die niet voetbalt of bokst.
Oud 9 december 2010, 19:03   #209
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, het zal vooral het trauma worden van het eigen volk als straks blijkt dat de pensioenen miraculeus zijn 'weggesmolten'.

Verder zou ik willen opmerken dat het niet opsporen , vervolgen of sanctioneren van fraude een politieke keuze is van het eigen volk. Dat mag. Het past ook in de graaicultuur.

Maar het plaatst uitspraken over criiminaliteit in Belgie wél in en bijzonder licht.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 19:03   #210
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, klopt. Geweldig toch. Ik ken geen enkele allochtoon die niet voetbalt of bokst.
Ik wel.
Ik ken er massa's die niets anders doen dan op hun lui gat gaan zitten.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 19:04   #211
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik wel.
Ik ken er massa's die niets anders doen dan op hun lui gat gaan zitten.
Ja, die ken ik ook hoor. Ik verwijs u door naar de Wetstraat, daar zitten de grootste luiaards.
Oud 9 december 2010, 19:04   #212
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
misschien nog eens lezen?
Het is een interessante mening, en zoals ik al schreef niet helemaal onverwacht gezien de nieuwe studie brandhout maakt van deze van Van San.

Maar ik zie geen nieuwe elementen.
Oud 9 december 2010, 19:04   #213
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij kunt niet lezen.. lol.
ik kan maar al te goed lezen
Oud 9 december 2010, 19:06   #214
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
misschien moet je eens vertellen dat het eigenlijk verboden is om hun bokstechnieken buiten de ring te gebruiken.
en dat ze beide niet mogen combineren, want dat snappen ze precies niet goed.

en oh ja, hier zeg je zelf dat je voetbalt of bokst. Of ben je geen allochtoon misschien?
'k wil da wel eens zien eigenlijk, boksen in burka. geil.
Oud 9 december 2010, 19:08   #215
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ach boksen en voetbal...

ik had eerder boksen en kickboksen verwacht. Kwestie van in de cultuur te blijven.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 19:09   #216
suqar_7loe

Standaard

foutje

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 december 2010 om 19:11.
Oud 9 december 2010, 19:12   #217
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Goh, wat schattig , een kruimeldiefje...u bent wel erg mild voor uw Marokkaanse broeders die doodgewoon het samenleven verzieken in "aandachtswijken"
Wijken die er trouwens gekomen zijn omdat Vlamingen ballen hebben, en zorgden voor een samenleving waar burgers gelijke basisrechten hebben, een oefening die uw " broeders" nergens voor mekaar krijgen omdat ze inderdaad geen "ballen" hebben maar wel een bijzonder groot ego wat zorgt voor een grote bek, laf gedrag en totaal misplaatst " eergevoel, u bewondert dat, wij vinden dit tekenen van zwakte.

Mannen met ballen zijn voor ons geen prutsers die oudjes overvallen, inbreken in vzw's of woningen, dealen op straat, vrouwen lastig vallen, gsm's pikken of kinderen geld aftroggelen, en amper een opleiding hebben waardoor je een normaal gesprek zou kunnen voeren.
Wij vinden dat geen schattige kruimeldiefjes en hebben geen nood aan opgeblazen ego's die even de les komen spellen waarbij ze een flauw afkooksel zijn van Ebertje..leer toch eens voor jezelf denken, zuster!
Of is dat ook " haram"?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 19:14   #218
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, die ken ik ook hoor. Ik verwijs u door naar de Wetstraat, daar zitten de grootste luiaards.
nu-uh.
luister hier maar goed naar: http://www.truthtube.tv/play.php?vid=758
die geeft tenminste toe wat voor een luiaards jullie zijn
Oud 9 december 2010, 19:16   #219
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
nu-uh.
luister hier maar goed naar: http://www.truthtube.tv/play.php?vid=758
die geeft tenminste toe wat voor een luiaards jullie zijn
Luister daar zelf maar naar. Ik heb geen tijd voor die zever. Je hebt mensen die namelijk wel werken.

Over werkloosheid zou jij geen woord mogen reppen. Heb geen goesting van uw topic terug te uppen. Kwestie van u niet in verlegenheid te brengen. U bent geen haar beter dan de werkloze allochtonen.
Oud 9 december 2010, 19:19   #220
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Goh, wat schattig , een kruimeldiefje...u bent wel erg mild voor uw Marokkaanse broeders die doodgewoon het samenleven verzieken in "aandachtswijken"
Wijken die er trouwens gekomen zijn omdat Vlamingen ballen hebben, en zorgden voor een samenleving waar burgers gelijke basisrechten hebben, een oefening die uw " broeders" nergens voor mekaar krijgen omdat ze inderdaad geen "ballen" hebben maar wel een bijzonder groot ego wat zorgt voor een grote bek, laf gedrag en totaal misplaatst " eergevoel, u bewondert dat, wij vinden dit tekenen van zwakte.

Mannen met ballen zijn voor ons geen prutsers die oudjes overvallen, inbreken in vzw's of woningen, dealen op straat, vrouwen lastig vallen, gsm's pikken of kinderen geld aftroggelen, en amper een opleiding hebben waardoor je een normaal gesprek zou kunnen voeren.
Wij vinden dat geen schattige kruimeldiefjes en hebben geen nood aan opgeblazen ego's die even de les komen spellen waarbij ze een flauw afkooksel zijn van Ebertje..leer toch eens voor jezelf denken, zuster!
Of is dat ook " haram"?
Heb 1 zin van u gelezen en u komt weer aandraven met uw dagelijkse shit.

Niks schattigs aan, meisje.

Mn Marokkaanse 'broeders' kunnen mn rug op. Ik ben niet verantwoordelijk voor een ander zn criminele daden. Of bent u wel verantwoordelijk voor de ranzige daden van Van Gheluwe, Dutroux, Janssens..?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be