![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik betwijfel of ge der daar ene mee aan de haak gaat slaan.
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hij heeft het gelezen bij Arthur de Gobineau, "Essai sur l'inégalité des raçes (sic!) humaines" (1854).
Enfin, hij heeft waarschijnlijk helemaal niets gelezen. ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Discussiëren om te discussiëren is niet goed voor onze psychische gezondheid; dit deel van uw reactie is beantwoord in mijn aanhaling die u hier citeert. Citaat:
En welke opvoeding? Indien het hier om maatschappelijke opvoeding gaat, dan ligt het aan de maatschappij en hoe deze geregeld wordt. Ouders? Toon eens aan dat de man van zijn ouders heeft geleerd dat zo iets wel mag en kan. Zelfopvoeding? Indien de man zelf verantwoordelijk is voor deze misdaad, dan hebben de Britten toch een rechtssysteem of niet soms? We moeten niet gaan schreeuwen en gelijk ras en afkomst erop plakken alsof er sprake is van een gewone correlatie: "gehandicapte moeder met een kind in de bus 13454A geslagen?" "Een Afrikaan gedaan!!". En over opvoeding daar gesproken, moet je eens een verhaltje gaan lezen over het hooliganisme denk ik zo. Dit kindje is goed opgevoed zo te zien !! ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 10 december 2010 om 00:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, dat etterbakje heeft barslechte ouders die hem duidelijk geen manieren geleerd hebben. Maar daarom pikt hij nog geen gsm als hij twaalf is, en pleegt hij op zijn zestiende nog geen gewapende overval. Normen en waarden leren kinderen van hun ouders, zijt ge mee? Mooi! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Opnieuw tiener in Londen dood door messteken Citaat:
Ale vooruit, terug naar het onderwerp. Ligt het aan opvoeding? Bewijs. Welke opvoeding? Waarom en bewijs. Laatst gewijzigd door porpo : 10 december 2010 om 01:35. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Staatssecretaris
|
![]() ok.
Maar geef dat vergelijk eens. Al wat moeilijker zeker?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- 1) http://www.youtube.com/watch?v=rywUS-ohqeE of 2) http://www.youtube.com/watch?v=Ajbirz6p-vE (zingt met het taalaccent, maar het klinkt zo interessant ![]() - Racisme is ook genetisch dan? (ik ga de namen van de dictatoren niet herhalen, ook de namen van o.a. de blanke seriemoordenaars en verkrachters niet) Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 december 2010 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Zulke gasten sans pardon retour naar Afrika.
Verder geen woorden aan vuil maken... ![]()
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Voor een paar weken was ik weer eens in Parijs. Een groep controleurs gezien in de metro die het aan de stok hadden met zwarte zwartrijders. De meest woeste waren de Antiliaanse controleurs. Ook zwarte jongeren ( lees bendeleden ) bezig gezien met elkaar af te lappen. Voor zover mijn persoonlijke ervaringen, waarvan ik veel ergere staaltjes gezien heb tijdens de jaren dat ik in die stad gewoond heb.
Voor de rest verwijs ik naar de media , die bericht geeft over de Afrikaanse actualiteit. Bvb hier in Congo, onze vroegere kolonie :http://www.prahna.org/congo.htm Moord, levend in stukken kappen met machete's, verkrachting, brandstichting, ontvoerde kinderen om kindsoldaat te gaan spelen zijn schering en inslag. Die kindsoldaten komen dan later naar hier, en worden zo van die gasten zoals die ploeg in Wemmel... Voor het verleden : degenen die de blanken zwarte slaven leverden, waren ...zelf zwarten, die het dorp naast hen in de boeien waren gaan slagen... En wat vandaag betreft verwijs ik jullie naar dit artikel :http://en.wikipedia.org/wiki/Slavery_in_modern_Africa Zonder enige moeite vind je nog genoeg leesstof over deze onderwerpen om de rest van je leven te kunnen blijven lezen. Terwijl je daarmee bezig bent steek je geen kattekwaad uit. Veel plezier ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar Kallikles, het volstaat niet iets te lezen, je moet het ook nog begrijpen. Als je daarin geslaagd bent, kom dan nog eens terug van de toren blazen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zo goed dat al die verzwegen, verborgen , toegedekte en/of verjaarde pedoverkrachtingszaken niet in de statistieken voorkomen. Er zijn namelijk geen verooordelingen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 december 2010 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |