![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() N�* de verkiezingen zal hij het zeggen wie de dooppeter van t'kindje gaat worden.........denk ik, slimme zet van prins Lorre om te wachten en zodoende afhankelijk van de uitslag een (al dan niet katholieke) vlaamse of waalse peter voor zijn kind te kiezen........of heb ik iets gemist, diene kleinen is toch nog niet gedoopt zeker ????
![]()
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() niks van !.......... ge gaat het niet te weten komen, want de dochter van prins Laurent zal NIET gedoopt worden.....
Laurent had graag een moslim peter gehad maar zijn tante Fabiola heeft haar veto gesteld......... als het een moslim peter zal zijn zal t'kind vernietigd worden.........met giftige appels in de tuin van t'kasteel van Laken.......... en uit schrik voor de moslimfundi's durven ze evenmin voor een katholieke peter kiezen....om hun gegeven woord niet moeten te breken zal het kindje "in zonde" moeten opgroeien ! ![]()
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Heeft Prins Hond dan een dochter? :o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |