![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gestoorde Christelijke moeder die een weekje van gezin wisselde met een New Age-moeder: http://www.youtube.com/watch?v=bOpva_iit-8
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 10 december 2010 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik hoor het eerste keer eerlijk gezegd. Ze zijn eeuwenlang slaven geweest en tot nu toe doen ze meestal het moeilijkste werk bij verschillende fabrieken (Pas op, ik spreek niet over Will Smith of Ray Charles).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is enkele jaren geleden nog gebleken, toen een medewerkster verplicht werd om de waarheid te verdraaien. En dat was nog zwak uitgedrukt... Toch haal ik het blad in huis. AL is het dan maar voor de goeie reportages. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dan ben je misschien een potentiële vb'er. Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 december 2010 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welke fabrieken ? En welk soort werk ? Ik ben benieuwd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 10 december 2010 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Staatssecretaris
|
![]() Welke fabrieken? Bijna overal. In de meeste fabrieken. Als ik nu een naam van een bepaalde fabriek zeg, zal je naartoe gaan om te checken? Of ga je toch blijven mij niet te geloven en gewoon je "belangen" proberen te "verdedigen"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hier is het filmpje te zien voor mensen die geen youtube-account hebben. En hierrrrr alles wat u hierover wilt weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
rofl?
![]() |
![]() |
#192 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol, notaris x toestanden ja.
![]() |
#193 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Sus Iratus, ben je akkoord met mij dat een ras (nu praten wij over de huidskleur) geen verband heeft met misdaad (gedrag)... (m.a.w. dat er geen genetisch verband is tussen misdaad en een zwarte mens)??? Graag een adequaat antwoord. Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 december 2010 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() Vandaag gaat er geen week voorbij of het gaat over hun kruistocht (lol ?) tegen de RKK. Het heeft intussen zielige proporties aangemeten. Je moet daarvoor niet pro-Katholiek zijn hoor.
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nederlanders zijn goeie zakenmensen. Oosterlingen hebben talenten als het op techniek aan komt. Joden hebben dan weer de goeie neus voor diamant. Belgen zijn harde werkers. (het gros toch) Geef me nu eens een goeie eigenschap van een Afrikaan ? Af en toe eens een docu bekijken. 3 of 4 vrouwen, continu zwanger, terwijl manlief die harem niet eens kan onderhouden. Je hoeft geen naam te noemen. Maar anderzijds is je argumentatie dan wel héél zwakjes te noemen. Heb op General Motors gewerkt. Geen enkele Afrikaan gezien hoor. Ook niet bij de 'moeilijkste ' karweitjes. En nog minder in het kaderpersoneel. Dus ik neem aan dat je argument uit te lucht geplukt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of kinderen verstoten omdat ze 'denken' dat ze bezeten zijn? Mja...ze zijn inderdaad beschaafd te noemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zie hieronder mijn privébericht (van gisteren) aan Sus Iratus, nihilist! Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 december 2010 om 19:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vergeef me dat ik na zo'n verdraaien van iemands mening niet meer verder lees. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |