![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad.... u slaat de nagel op de kop. Ondanks het feit dat er een hoop Afrikanen in dit land wonen, heb ik er nog nooit één hard zien werken. Hier en daar in de bermen zie je ze wel eens papiertjes oprapen. Maar dat zijn dan weer straffen, opgelegd door de jeugdrechter. Dat is een ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Af en toe eens een docu bekijken. 3 of 4 vrouwen, continu zwanger, terwijl manlief die harem niet eens kan onderhouden. Momenteel hebben volgens mij alleen moslims harem... Neen? Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 december 2010 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stammen ergens in het midden van de jungle hebben nog nooit van de islam gehoord. En toch hebben ze meerdere vrouwen. En ik heb weet van verschillende blanke mannen die ook meerdere vrouwen hebben. Met dat verschil : die onderhouden die dames wél ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan toch evengoed ondanks zijn opvoeding zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
We praten over de (witte en zwarte) mensen in West-Europa of niet? Of moet ik weer terugkeren naar de periode wanneer de West-Europeanen o.a. in Afrika de zwarte mensen in hun vaderland (eigen land) vermoord hebben? Er wonen o.a. veel (niet zo veel zoals hier natuurlijk) zwarte mensen in mijn land van herkomst. Criminelen heb ik niet gezien. Misschien worden ze wel teruggestuurd of naar een gevangenis "gesmeten"... maar voor mij zijn brave mensen van alle huidskleuren welkom in mijn land. Echt waar! Ze zijn geen goederen; anders zou ik zeggen "stuur ze eventueel naar mijn land van herkomst"... Ze zijn welkom. Ze weten dat. Ik moet het niet op politics.be schrijven. Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 december 2010 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar bon. Nergens kan u lezen dat ik mensen die braaf zijn wil terugsturen. En dat was toch ook de discussie niet, dacht ik ? Dus ik ben u even kwijt hoor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een slecht karakter.
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U zegt dat er geen brave zwarte mensen zijn. Ik zeg dat er wel brave zwarte mensen zijn en dat ze welkom zijn in mijn land van herkomst. - Het was geen discussie, dan werd het een "discussietje", dan een "discussie" en nu is het beetje-per-beetje discussie aan't worden (Denk ik toch. Ik heb wel zin in een discussie... geen probleem; als het aan mij is om te "beslissen"). Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 december 2010 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welnu, tot de wetenschap het tegendeel bewijst (de wetenschappelijke discussie over het wel of niet bestaan van criminele genen, en of die dan al dan niet aan 'rassen' toe te schrijven zijn, is nog altijd bezig), ga ik er gemakshalve maar van uit dat er geen verband is tussen ras en criminaliteit. Wél ga ik er van uit, door eigen waarneming en door wetenschappelijke rapporten, dat er wel degelijk een verband is tussen opvoeding en cultuur enerzijds en criminaliteit anderzijds. Er zijn nu eenmaal culturen die, vergeleken met de westerse, crimineler en agressiever van aard zijn. Het is daarom dan ook een heel slecht idee om de westerse cultuur met zulke crimineel ingestelde culturen te willen mengen. Dat is als een roedel wolven temidden van een schaapskudde brengen en dan verwachten dat het allemaal wel los zal lopen en dat die wolven vanzelf wel schaapjes worden. Dat gebeurt natuurlijk niet. Integendeel, de wolven vreten de schaapjes dan op, want dat is immers de aard van het beestje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister-President
|
![]() klagen,zagen en zich wentelen in een slachtoffer rol?
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn dan weer Waalse kwaliteiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
- Citaat:
Lees even hieronder mijn mening aub. Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 december 2010 om 20:49. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken er genoeg. Persoonlijk 3 bakkers die, samen met landgenoten, in de zomer staan te werken in temperaturen die onmenselijk te noemen zijn. Ik heb het eerder over mensen die uit centraal Afrika komen. En wees gerust. Dat is géén vooroordeel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Staatssecretaris
|
![]() Hier
Laatst gewijzigd door QuasiX : 10 december 2010 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Vreemdeling
|
![]() neger, chinees, marrokaan, belg, don't care, die kerel moet gewoon gestraft worden...
![]() |