![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij sprak zichzelf al tegen met zijn voorbeeldje om de vermeende invloed van traumatische ervaringen ( bv. oorlogsgebieden <-> niet-oorlogsgebieden ) te counteren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() Lees dit dan ook nog eens:http://www.flw.ugent.be/cie/CIE/verschueren1.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er stond nochthans: Citaat:
Mocht uw grijze massa al die plotselinge informatie niet aankunnen, raadpleeg dan een arts, want dan is er iets structureel niet goed met u. Citaat:
Voorts heb ik u eergisteren al een antwoord gegeven, maar dat beviel u blijkbaar weer eens niet en daarom besloot u om hetzelfde geneuzel uwerzijds nog maar eens dunnetjes over te doen. En daar bedank ik dus voor. U zoekt het maar uit. Citaat:
Dus nogmaals: Voorts heb ik u eergisteren al een antwoord gegeven, maar dat antwoord beviel u blijkbaar weer eens niet en daarom besloot u om hetzelfde geneuzel uwerzijds nog maar eens dunnetjes over te doen. En daar bedank ik dus voor. U zoekt het maar uit. En nog een ander citaat van de Hertog van Gelre dat ook hier wederom van toepassing is: |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ook, maar het was een interview met haar naar aanleiding van de publicatie van haar boek, dus het zal nog niet op het internet te vinden zijn.
Ik probeer het alsnog te vinden
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwak, het is niet omdat dit probleem bestaat, wat nu dankzij media de aandacht krijgt die het verdient en zelfs mensen aanzet de kerk te verlaten, dat onze huismoslima blijk geeft van enig moreel besef laat staan vermogen tot zelfkritiek; wanneer het over haar broeders gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
Kom nekeer af met wat beters, meiske. Uw plaat blijft hangen. Vertel mij eens wat heb ik te maken met mn stoute broeders? Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 december 2010 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is die link van de muziek van jouw zoon al beschikbaar? Dan krijgen we misschien wat inzage van wat jij bedoelt met 'onze cultuur'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dan ook bij de wilde konijnen af dat u met een elf jaar oud citaatje afkomt, en toont maar weer eens, voor de zoveelste keer inmiddels, dat de dogmatici van de linkse kerk het nog altijd niet kunnen, en bovenal willen, accepteren dat de door hun zo gewenste en in gang gezette multiculturele droom al lang aan diggelen ligt en tot een multicriminele nachtmerrie is verworden.Dat is toch ook geen uitleg waarom het triest zou zijn. Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....12#post5150612 Citaat:
Hierin vind ik toch niets van argumentatie. Veel pogingen om te beledigen, dat wel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar u legt dat dan willens en wetens uit als onderaan. En met dit soort bewuste artistieke trollerij -zeg maar artistrollerij- van uw zijde heb ik het dus werkelijk waar helemaal gehad. U flikt dit soort kutstreken echt keer op keer, en niet alleen bij mij, maar in elke discussie. En als u daarop gewezen wordt, noemt u dat 'pogingen om te beledigen'. Ach, u bent mijn tijd gewoon niet waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bent u familie van Stevie Wonder? Of lijdt u wellicht aan (selectieve) dyslexie? Grauwe staar misschien? Een andere (oog)aandoening waardoor u niet kunt lezen wat er staat? Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=302 Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....143938&page=18 Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 10 december 2010 om 20:49. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier is trouwens de correcte link, met daaronder mijn zeer inhoudelijke reacties, en uiteraard uw tomeloos getrol: http://forum.politics.be/showthread....78#post5011778 Citaat:
Ik weet dat u daar heel fier op bent, anders zou u het immers nu niet aangehaald hebben, want met deze discussie heeft dat helemaal niets te maken. En ook deze actie van u toont maar weer eens wat voor soort persoon u eigenlijk bent, en dat het u helemaal niet om een vruchtbare discussie te doen is, maar eerder om de mond van politieke tegenstanders op eender welke wijze, maakt niet uit hoe, te kunnen snoeren. En aangezien u dat nog nimmer met inhoudelijke argumenten aangaande het onderwerp van eender welke draad is gelukt, tracht u op andere manieren uw 'gelijk' te halen. Bijvoorbeeld door mensen net zo lang te jennen met uw zogenaamd niet begrijpen en foutief citeren, en met om het eender welk ander middel uit het trollenscala dat ter uwer beschikking staat, hopend dat uw tegenstander uit zijn of haar slof schiet zodat u triomfantelijk op het rode driehoekje kunt gaan klikken. Nou gefeliciteerd hoor meid. Hopelijk bent u daar heel gelukkig mee en geeft het u een goed gevoel. Dat steeds meer mensen, inmiddels enige tientallen, u dit alles ook al meerdere malen gezegd hebben, deert u blijkbaar niet, want in plaats van enige introspectie toe te passen, gaat u blijkens o.a. bovenstaande post onverdroten verder met uw trollenterreur. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |||||