Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2010, 21:30   #241
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Voordat iemand er over begint te zagen, toch ook nog even de studie van de Deense psycholoog Nicolai Sennels even naar voren brengen.....

LEES VERDER
Die gozer tracht toch de link islam en gewelcultuur te leggen, niet ?
Hij sprak zichzelf al tegen met zijn voorbeeldje om de vermeende invloed van traumatische ervaringen ( bv. oorlogsgebieden <-> niet-oorlogsgebieden ) te counteren
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 21:45   #242
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Er is inderdaad een verschil in het soort misdaden.
Daar is een andere studie over geweest van een Nederlandse onderzoekster (ben haar naam vergeten).
Jammer, ik zou dat graag willen bekijken.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 21:48   #243
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
misschien nog eens lezen?
Lees dit dan ook nog eens:http://www.flw.ugent.be/cie/CIE/verschueren1.htm
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 22:13   #244
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen, je schrijft
Het is triest gesteld als men niet verder komt dan een artikeltje van elf jaar geleden dat zou moeten bewijzen dat Van San ongelijk zou hebben.
Dat is geen uitleg waarom het triest zou zijn.
Bent u familie van Stevie Wonder? Of lijdt u wellicht aan (selectieve) dyslexie? Grauwe staar misschien? Een andere (oog)aandoening waardoor u niet kunt lezen wat er staat?
Er stond nochthans:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Wat er triest aan is, staat daaronder, in dezelfde post die u aanhaalt dus, reeds uitgelegd.
Dus kappen met uw gezever. Ik stel dat het triest is, en daarna leg ik in diezelfde post uit wat ik er triest aan vind en waarom.
Mocht uw grijze massa al die plotselinge informatie niet aankunnen, raadpleeg dan een arts, want dan is er iets structureel niet goed met u.

Citaat:
Nu en dan wordt er een link gegeven. Dat is niet "ik en anderen u al tig maal een hele resem linkjes gegeven."
Voor de link van eergisteren heb ik je geantwoord wat er aan dat rapport niet overeenkomt met wat jij beweert.
http://forum.politics.be/showthread....12#post5150612
Maar daarop repliceer jij niet meer.
Waarschijnlijk was mijn quotum voor december weer overschreden.
Er zijn door de jaren heen zoveel artikels en linkjes naar artikels over dit en aanverwante onderwerpen gepost, met veel, heel, heel erg veel herhalingen speciaal voor u die altijd over linkjes aan het zeiken is. Niet alleen door mij, maar door talloze anderen. U lult dus weer eens koek.

Voorts heb ik u eergisteren al een antwoord gegeven, maar dat beviel u blijkbaar weer eens niet en daarom besloot u om hetzelfde geneuzel uwerzijds nog maar eens dunnetjes over te doen.
En daar bedank ik dus voor. U zoekt het maar uit.

Citaat:
Ja, dat zal wel.
Dat doe je iedere keer wanneer je blok staat in een discussie.
Zie hierboven. Of wacht nee, u schijnt nogal kort van memorie te zijn, dus ook dat zal ik dan maar herhalen in de ijdele hoop dat er iets van blijft hangen.

Dus nogmaals:

Voorts heb ik u eergisteren al een antwoord gegeven, maar dat antwoord beviel u blijkbaar weer eens niet en daarom besloot u om hetzelfde geneuzel uwerzijds nog maar eens dunnetjes over te doen.

En nog een ander citaat van de Hertog van Gelre dat ook hier wederom van toepassing is:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Je vroeg wat er mankeerde aan je manier van discussieren en daarop heb ik antwoord gegeven. Doe met die opmerkingen wat je wilt maar blijkbaar heb je er niets van opgestoken want je doet het nu wéér.

Hier houdt het voor mij op.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 23:01   #245
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vesivius Bekijk bericht
In bijna elk bericht van u verschijnt de tekst dat er 20 miljard belasting fraude
wordt gepleegd in België, waar hebt u dit trauma opgelopen?
Misschien wel omdat ze/hij ooit zélf een fiscaale boete heeft opgelopen wegens fraude.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 23:02   #246
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Jammer, ik zou dat graag willen bekijken.
Ik ook, maar het was een interview met haar naar aanleiding van de publicatie van haar boek, dus het zal nog niet op het internet te vinden zijn.

Ik probeer het alsnog te vinden
Oud 9 december 2010, 23:05   #247
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Wat alvast als een paal boven water staat is dat dat onderzoek van Van San :
- Niet veel soeps was, als onderzoek
- Het niet gedeeld werd door collega's
- Het dingetje te pas en te onpas wordt bovengehaald om allerhande links uit te lichten die er niet of onvoldoende in gelegd zijn
- Dat de mogelijke foutieve conclusies die men eruit zou trekken, zelf door Van San zijn tegengesproken

... dat gezwegen over de verdienste
2
Oud 9 december 2010, 23:10   #248
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Mohammed was een pedofiele struikrover.
Klopt!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 23:31   #249
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
hadden
Hebben, maar wat een man tot een man maakt is wat jou mening daarover betreft iets te hilarisch om op in te gaan.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 23:37   #250
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Hard.
Zwak, het is niet omdat dit probleem bestaat, wat nu dankzij media de aandacht krijgt die het verdient en zelfs mensen aanzet de kerk te verlaten, dat onze huismoslima blijk geeft van enig moreel besef laat staan vermogen tot zelfkritiek; wanneer het over haar broeders gaat.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2010, 23:39   #251
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zwak, het is niet omdat dit probleem bestaat, wat nu dankzij media de aandacht krijgt die het verdient en zelfs mensen aanzet de kerk te verlaten, dat onze huismoslima blijk geeft van enig moreel besef laat staan vermogen tot zelfkritiek; wanneer het over haar broeders gaat.
Huismoslima? Hoezo? Komt u weer de aap uithangen ja..

Kom nekeer af met wat beters, meiske. Uw plaat blijft hangen. Vertel mij eens wat heb ik te maken met mn stoute broeders?

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 december 2010 om 23:40.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2010, 00:29   #252
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hebben, maar wat een man tot een man maakt is wat jou mening daarover betreft iets te hilarisch om op in te gaan.
Over hilarisch gesproken. En mannen.

Is die link van de muziek van jouw zoon al beschikbaar?

Dan krijgen we misschien wat inzage van wat jij bedoelt met 'onze cultuur'.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2010, 06:12   #253
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Bent u familie van Stevie Wonder? Of lijdt u wellicht aan (selectieve) dyslexie? Grauwe staar misschien? Een andere (oog)aandoening waardoor u niet kunt lezen wat er staat?
Er stond nochthans:
Dus kappen met uw gezever. Ik stel dat het triest is, en daarna leg ik in diezelfde post uit wat ik er triest aan vind en waarom.
Mocht uw grijze massa al die plotselinge informatie niet aankunnen, raadpleeg dan een arts, want dan is er iets structureel niet goed met u.
Onderaan staat er
Het is dan ook bij de wilde konijnen af dat u met een elf jaar oud citaatje afkomt, en toont maar weer eens, voor de zoveelste keer inmiddels, dat de dogmatici van de linkse kerk het nog altijd niet kunnen, en bovenal willen, accepteren dat de door hun zo gewenste en in gang gezette multiculturele droom al lang aan diggelen ligt en tot een multicriminele nachtmerrie is verworden.
Dat is toch ook geen uitleg waarom het triest zou zijn.

Citaat:
Er zijn door de jaren heen zoveel artikels en linkjes naar artikels over dit en aanverwante onderwerpen gepost, met veel, heel, heel erg veel herhalingen speciaal voor u die altijd over linkjes aan het zeiken is. Niet alleen door mij, maar door talloze anderen. U lult dus weer eens koek.

Voorts heb ik u eergisteren al een antwoord gegeven, maar dat beviel u blijkbaar weer eens niet en daarom besloot u om hetzelfde geneuzel uwerzijds nog maar eens dunnetjes over te doen.
Neen, hierop heb je niet geantwoord.

Citaat:
Zie hierboven. Of wacht nee, u schijnt nogal kort van memorie te zijn, dus ook dat zal ik dan maar herhalen in de ijdele hoop dat er iets van blijft hangen.

Dus nogmaals:

Voorts heb ik u eergisteren al een antwoord gegeven, maar dat antwoord beviel u blijkbaar weer eens niet en daarom besloot u om hetzelfde geneuzel uwerzijds nog maar eens dunnetjes over te doen.

En nog een ander citaat van de Hertog van Gelre dat ook hier wederom van toepassing is:
Lees je eigen post.
Hierin vind ik toch niets van argumentatie.
Veel pogingen om te beledigen, dat wel.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2010, 07:04   #254
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Onderaan staat er
Het is dan ook bij de wilde konijnen af dat u met een elf jaar oud citaatje afkomt, en toont maar weer eens, voor de zoveelste keer inmiddels, dat de dogmatici van de linkse kerk het nog altijd niet kunnen, en bovenal willen, accepteren dat de door hun zo gewenste en in gang gezette multiculturele droom al lang aan diggelen ligt en tot een multicriminele nachtmerrie is verworden.
Dat is toch ook geen uitleg waarom het triest zou zijn.

Neen, hierop heb je niet geantwoord.

Lees je eigen post.
Hierin vind ik toch niets van argumentatie.
Veel pogingen om te beledigen, dat wel.
Ik had het dan ook niet over 'onderaan', maar over 'daaronder'...

Maar u legt dat dan willens en wetens uit als onderaan.

En met dit soort bewuste artistieke trollerij -zeg maar artistrollerij- van uw zijde heb ik het dus werkelijk waar helemaal gehad.

U flikt dit soort kutstreken echt keer op keer, en niet alleen bij mij, maar in elke discussie. En als u daarop gewezen wordt, noemt u dat 'pogingen om te beledigen'.

Ach, u bent mijn tijd gewoon niet waard.
Oud 10 december 2010, 20:48   #255
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had het dan ook niet over 'onderaan', maar over 'daaronder'...

Maar u legt dat dan willens en wetens uit als onderaan.

En met dit soort bewuste artistieke trollerij -zeg maar artistrollerij- van uw zijde heb ik het dus werkelijk waar helemaal gehad.
Citeer dan wat je bedoel i.p.v. dit te produceren
Citaat:
U flikt dit soort kutstreken echt keer op keer, en niet alleen bij mij, maar in elke discussie.
Op deze post kon er geen deftige repliek meer van af.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=302
Citaat:
En als u daarop gewezen wordt, noemt u dat 'pogingen om te beledigen'.
Wat ontaardde in
http://forum.politics.be/showthread....143938&page=18

Citaat:
Ach, u bent mijn tijd gewoon niet waard.

Laatst gewijzigd door artisjok : 10 december 2010 om 20:49.
Oud 10 december 2010, 21:48   #256
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Citeer dan wat je bedoel i.p.v. dit te produceren
Ik citeer helemaal niks meer voor u. U heeft mijn post gelezen, u kunt die zelf teruglezen en daar moet u het maar mee doen. Leest u er bewust wéér overheen, dan onderstreept dat alleen maar mijn eerdere woorden.

Citaat:
Op deze post kon er geen deftige repliek meer van af.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=302
En waarom komt u nu met een post van ruim twee maanden geleden af, die over een geheel ander onderwerp gaat?

Hier is trouwens de correcte link, met daaronder mijn zeer inhoudelijke reacties, en uiteraard uw tomeloos getrol: http://forum.politics.be/showthread....78#post5011778

Citaat:
Die *knip* was een post waarin ik me bekloeg over het eeuwige gezaag en getrol van iemand wier naam ik niet eens genoemd heb. Blijkbaar was zij toen zo op haar ellenlange tenen getrapt omdat haar verweten werd dat ze zaagde, dat ze voor de zoveelste keer op het rode driehoekje heeft gedrukt.

Ik weet dat u daar heel fier op bent, anders zou u het immers nu niet aangehaald hebben, want met deze discussie heeft dat helemaal niets te maken. En ook deze actie van u toont maar weer eens wat voor soort persoon u eigenlijk bent, en dat het u helemaal niet om een vruchtbare discussie te doen is, maar eerder om de mond van politieke tegenstanders op eender welke wijze, maakt niet uit hoe, te kunnen snoeren. En aangezien u dat nog nimmer met inhoudelijke argumenten aangaande het onderwerp van eender welke draad is gelukt, tracht u op andere manieren uw 'gelijk' te halen. Bijvoorbeeld door mensen net zo lang te jennen met uw zogenaamd niet begrijpen en foutief citeren, en met om het eender welk ander middel uit het trollenscala dat ter uwer beschikking staat, hopend dat uw tegenstander uit zijn of haar slof schiet zodat u triomfantelijk op het rode driehoekje kunt gaan klikken.

Nou gefeliciteerd hoor meid. Hopelijk bent u daar heel gelukkig mee en geeft het u een goed gevoel. Dat steeds meer mensen, inmiddels enige tientallen, u dit alles ook al meerdere malen gezegd hebben, deert u blijkbaar niet, want in plaats van enige introspectie toe te passen, gaat u blijkens o.a. bovenstaande post onverdroten verder met uw trollenterreur.
Oud 10 december 2010, 21:53   #257
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ook, maar het was een interview met haar naar aanleiding van de publicatie van haar boek, dus het zal nog niet op het internet te vinden zijn.

Ik probeer het alsnog te vinden
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2010, 22:08   #258
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik citeer helemaal niks meer voor u. U heeft mijn post gelezen, u kunt die zelf teruglezen en daar moet u het maar mee doen. Leest u er bewust wéér overheen, dan onderstreept dat alleen maar mijn eerdere woorden.
Heb je dat ooit gedaan?

Citaat:
En waarom komt u nu met een post van ruim twee maanden geleden af, die over een geheel ander onderwerp gaat?
Omdat, als ik het me goed herinner, je sedert herhaaldelijk vervalt in het posten van argumenten van het kaliber zoals
Citaat:
Ik zal hier ook nog eens een vaststelling doen, en wel de vaststelling dat een bepaald forumlid wier naam ik niet zal noemen aangezien iedereen toch wel weet wie ik bedoel, voor de zoveelste keer bezig is met haar infantiele afleidingsmanoeuvres.

Tevens de oproep om deze dogmatische, van oogkleppen voorziene struisvogelachtige trol, want dat is het gewoon, verder straal te negeren.
Citaat:
En tevens een welgemeende voor de dogmatische trollin.

Citaat:
Hier is trouwens de correcte link, met daaronder mijn zeer inhoudelijke reacties, en uiteraard uw tomeloos getrol: http://forum.politics.be/showthread....78#post5011778

Die *knip* was een post waarin ik me bekloeg over het eeuwige gezaag en getrol van iemand wier naam ik niet eens genoemd heb. Blijkbaar was zij toen zo op haar ellenlange tenen getrapt omdat haar verweten werd dat ze zaagde, dat ze voor de zoveelste keer op het rode driehoekje heeft gedrukt.

Ik weet dat u daar heel fier op bent, anders zou u het immers nu niet aangehaald hebben, want met deze discussie heeft dat helemaal niets te maken. En ook deze actie van u toont maar weer eens wat voor soort persoon u eigenlijk bent, en dat het u helemaal niet om een vruchtbare discussie te doen is, maar eerder om de mond van politieke tegenstanders op eender welke wijze, maakt niet uit hoe, te kunnen snoeren. En aangezien u dat nog nimmer met inhoudelijke argumenten aangaande het onderwerp van eender welke draad is gelukt, tracht u op andere manieren uw 'gelijk' te halen. Bijvoorbeeld door mensen net zo lang te jennen met uw zogenaamd niet begrijpen en foutief citeren, en met om het eender welk ander middel uit het trollenscala dat ter uwer beschikking staat, hopend dat uw tegenstander uit zijn of haar slof schiet zodat u triomfantelijk op het rode driehoekje kunt gaan klikken.

Nou gefeliciteerd hoor meid. Hopelijk bent u daar heel gelukkig mee en geeft het u een goed gevoel. Dat steeds meer mensen, inmiddels enige tientallen, u dit alles ook al meerdere malen gezegd hebben, deert u blijkbaar niet, want in plaats van enige introspectie toe te passen, gaat u blijkens o.a. bovenstaande post onverdroten verder met uw trollenterreur.
Neen; ik ben daar niet gelukkig mee; maar met je weerkerende reacties nog minder.
Dit is een discussieforum, hé.
Oud 10 december 2010, 22:19   #259
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Gaaaaaaaaaaaaaaap
Oud 10 december 2010, 22:43   #260
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-misdaad.dhtml

Zoals velen op dit forum al wisten natuurlijk.
Dat er een verband bestaat tussen werkloosheid en criminaliteit, betekent niet dat er geen verband is tussen het aantal allochtonen en criminaliteit. En los daarvan, de weerzin van veel allochtonen om te integreren, is nu juist een van de redenen van de grote werkloosheid onder hen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be