Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2010, 22:58   #321
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Arti heeft inderdaad de grootste moeite, meer zelfs, wil gewoon niet toegeven dat er ook nog andere mensen zijn die tegen de komst van een moskee zijn.
Waaruit zou dit moeten blijken?
Graag een correct geciteerde post (met link)
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2010, 23:04   #322
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
We willen weten of en in hoeverre de buren de moskee niet willen; er iets tegen hebben.
.
Dat lijkt me toch duidelijk genoeg.
Er kwamen enkele honderden bezwaarschriften binnen en zoals u zelf toegeeft zullen het wel allemaal geen VB'ers zijn, dus de buurt is er wel degelijk tegen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2010, 23:06   #323
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste grimbergen.
Waarom spreek je me als dusdanig aan? Is dit op één of andere manier een argumentatie?
Vergeef me dat ik niet verder lees. Zo'n schrijfsels kan ik niet ernstig nemen.
Dat is niet erg maske. Al uw schrijfsels aangaande de islam neem ik met een korrel zout.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2010, 23:06   #324
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waaruit zou dit moeten blijken?
Graag een correct geciteerde post (met link)
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=322
Oud 10 december 2010, 23:07   #325
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat lijkt me toch duidelijk genoeg.
Er kwamen enkele honderden bezwaarschriften binnen en zoals u zelf toegeeft zullen het wel allemaal geen VB'ers zijn, dus de buurt is er wel degelijk tegen.
Welneen het vlaams belang heeft die mensen gedwongen om te tekenen. Ik zeg het je ze zijn gedwongen. Dat kan niet dat mensen die niet VB zijn iets tegen de islam hebben. Links is echt fun !
Oud 10 december 2010, 23:20   #326
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Welneen het vlaams belang heeft die mensen gedwongen om te tekenen.
Zoals het VB die gemeenteraadslieden dwong op de verkeerde te stemmen.

En hier krigen we dan het zoveelste staaltje wat (s)links onder democratie verstaat als de uitslag van een stemming hen niet aanstaat.

Citaat:
De uitslag van de stemming verbaasde de meerderheidsfracties zodanig, dat er even werd aangestuurd op een herstemming van het punt.
http://forum.politics.be/showpost.ph...35&postcount=1
Oud 11 december 2010, 08:01   #327
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit
Citaat:
Dat weet ik niet. Dat zal wel niet.
We waren op zoek naar de initiatiefnemers van de online-petitie en de facebook-groep.

We willen weten of en in hoeverre de buren de moskee niet willen; er iets tegen hebben.
Daarover tasten we nog altijd in het duister.
zou moeten aantonen
Citaat:
Arti heeft inderdaad de grootste moeite, meer zelfs, wil gewoon niet toegeven dat er ook nog andere mensen zijn die tegen de komst van een moskee zijn.
Je mag ook toegeven dat je zo maar wat neerschreef.
Oud 11 december 2010, 08:18   #328
Wisord
Banneling

Standaard

Ik begrijp die puntmutsen niet , in de ene draad zijn ze tegen moskee's in de andere draad zijn ze tegen bidden op de straat .... in ben ook niet een verdediger van eender welk geloof maar ik wil geen verbod op bidden en om in iets te geloven . Wat ik wel verboden wil zien is geld dat van de belastingbetaler naar een/het geloof gaat .

Die puntmutsen zeveren en zagen steeds over de islam maar ze staan wel doodleuk toe dat de katholieken hen jaarlijks beroven van hun zuurverdiend geld om oa hun gejurkte pedo priesters te betalen .

Dat deze mensen een moskee willen met hun geld is toch hun recht ??.. Zolang ze braafkes willen bidden tot een of andere oppergod net zoals de katholieken is toch hun zaak ? Zorg er liever mee voor dat wij geen geld meer hoeven te betalen voor onze oppergod .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 09:44   #329
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
jaaaaa, alweer een moskee erbij
Maar de kerken verminderen. Yippie...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 09:44   #330
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik begrijp die puntmutsen niet , in de ene draad zijn ze tegen moskee's in de andere draad zijn ze tegen bidden op de straat .... in ben ook niet een verdediger van eender welk geloof maar ik wil geen verbod op bidden en om in iets te geloven . Wat ik wel verboden wil zien is geld dat van de belastingbetaler naar een/het geloof gaat .

Die puntmutsen zeveren en zagen steeds over de islam maar ze staan wel doodleuk toe dat de katholieken hen jaarlijks beroven van hun zuurverdiend geld om oa hun gejurkte pedo priesters te betalen .

Dat deze mensen een moskee willen met hun geld is toch hun recht ??.. Zolang ze braafkes willen bidden tot een of andere oppergod net zoals de katholieken is toch hun zaak ? Zorg er liever mee voor dat wij geen geld meer hoeven te betalen voor onze oppergod .
Puntmutsen? Wie bedoel je hiermee onder onze forummers?Wie wil je nu beledigen? Of durf je dat niet te zeggen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 09:49   #331
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Puntmutsen? Wie bedoel je hiermee onder onze forummers?Wie wil je nu beledigen? Of durf je dat niet te zeggen?
Ik denk dat hij mij en consoorten bedoelt Alice. Ik refereer zelf al eens naar een vergelijkende dracht als de schaamhaardoek die dan ook maar "een lapje stof" moet zijn.

Leve de puntmuts
(tijdens de wintermaanden hang ik er een pomponneke aan ter glorie van het FSM)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 09:54   #332
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

er zijn andere zaken die meespelen.

- de ligging : waarom moeten ze die moskees steeds midden in woonwijken neerpoten? Of op de hoofdwegen als je een stad binnenrijdt? Waarom niet op braakliggende gronden waar het niemand stoort?

- parking: als er geen parkeerplaats was voor een winkel, waar gaan al de islamgelovigen dan hun kameel parkeren? Mogen de mensen in die buurt hun auto ook nog buiten laten staan, of zal die verplicht in de garage moeten als de straat wordt ingepalmd door de kolonisatoren?

- overlast en lawaai van de wredelievenden: we weten allen dat ze geen vandalenstreken uithalen aan de auto's van ongelovigen of zeker niet in de portalen van de ongelovigen hun gevoeg willen doen zoals maar al te dikwijls (verkeerdelijk! natuurlijk) wordt aangegeven. Zulke dingen worden enkel gedaan door werklozen heb ik me laten vertellen.

- mogen mensen die toevallig in de buurt van de moskee wonen nog hun gras afrijden? Liedjes zingen en lopen te jodelen? muziek maken als de allahdienst aan de gang is?

- en o ja: moskees worden weldegelijk mee betaald met belastinggeld.
- pastoors en priesters dragen bij mijn weten al een halve eeuw geen jurken meer. Imams doen dat wel. bij de les blijven aub.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 december 2010 om 09:55.
Oud 11 december 2010, 12:22   #333
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
er zijn andere zaken die meespelen.

- de ligging : waarom moeten ze die moskees steeds midden in woonwijken neerpoten? Of op de hoofdwegen als je een stad binnenrijdt? Waarom niet op braakliggende gronden waar het niemand stoort?

- parking: als er geen parkeerplaats was voor een winkel, waar gaan al de islamgelovigen dan hun kameel parkeren? Mogen de mensen in die buurt hun auto ook nog buiten laten staan, of zal die verplicht in de garage moeten als de straat wordt ingepalmd door de kolonisatoren?

- overlast en lawaai van de wredelievenden: we weten allen dat ze geen vandalenstreken uithalen aan de auto's van ongelovigen of zeker niet in de portalen van de ongelovigen hun gevoeg willen doen zoals maar al te dikwijls (verkeerdelijk! natuurlijk) wordt aangegeven. Zulke dingen worden enkel gedaan door werklozen heb ik me laten vertellen.

- mogen mensen die toevallig in de buurt van de moskee wonen nog hun gras afrijden? Liedjes zingen en lopen te jodelen? muziek maken als de allahdienst aan de gang is?
Dat zijn inderdaad zaken die meespelen; in tegenstelling tot de blinde haat tegen moslims.

Heb je al eens met google maps opgezocht waar de moskee zou gebouwd worden?
Volgens het nieuwsblad "de toekomstige bouwplaats van de moskee (Donk45)"
Oud 11 december 2010, 14:15   #334
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Ik heb er geen problemen mee, zolang het in een klassieke stijl gebouwd wordt.

Hoeveel minaretten zijn er eigenlijk al in ons land?
De enige bouwwijze die ze van mij mogen toepassen : een kelder met een minaret steil de grond in als een goeie ouwe mijnschacht : en schuppen maar die steenkool

Laatst gewijzigd door Mare Nostrum : 11 december 2010 om 14:16.
Mare Nostrum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 14:29   #335
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn inderdaad zaken die meespelen; in tegenstelling tot de blinde haat tegen moslims.

Heb je al eens met google maps opgezocht waar de moskee zou gebouwd worden?
Volgens het nieuwsblad "de toekomstige bouwplaats van de moskee (Donk45)"
Midden in een woonwijk dus.

Oud 11 december 2010, 14:38   #336
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Midden in een woonwijk dus.
Wonen er veel Moslims? Anders lijkt het me belachelijk om daar zoiets te bouwen.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 15:18   #337
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Wonen er veel Moslims? Anders lijkt het me belachelijk om daar zoiets te bouwen.
nu nog niet. Komt wel.

Oud 11 december 2010, 15:22   #338
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
nu nog niet. Komt wel.
't Is dan zoals schoenen kopen op de groei. Na een hele tijd zullen ze wel passen, maar in het begin is het goed om de voeten van je kind om zeep te helpen.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 15:25   #339
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nu nog niet. Komt wel.
Het is inderdaad eerst nodig dat de boel volledig rot wordt voor we er iets tegen doen.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 december 2010 om 15:25.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 16:16   #340
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Als rechts voor u puntmutsen zijn in die geest moet je dan de linkse de hakenkruisen noemen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be