Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 december 2010, 21:49   #41
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Komaan man, wat een superzwakke argumentatie.

Bovendien is nu al ten overvloede vermeld dat de aanklacht niet verkrachting is, enkel onnozelaars blijven het verkrachting gezever graag in de verf zetten.
doe niet onnozel of denk je dat die vrouwen zomaar een rechtzaak aanspannen... zum kotsen
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 21:52   #42
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik vind dat er voor alle feiten een plaats moet zijn in media, ook voor die die niet passen in het vriend/vijand plaatje waarin we verondersteld worden te geloven in het westen. Ik zou trouwens niet echt in Venezuela willen wonen (noch in de rest van die landen daar in de buurt). Mijn punt zijn de leugens die men ons wil wijsmaken. Leugens die jij gretig overneemt merk ik.
jij bent de enigste die hier leugens plaats eerst over de media dan over de machthebbers in de VS die Assange zouden willen vermoorden...
Oud 11 december 2010, 21:56   #43
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.allvoices.com/contributed...ex-by-surprise

Dus voor serieuze debateurs als Dixie is dit voldoende om iemand aan de schandpaal te zetten...

jeeez.
ach het zijn maar MINOR CRIMES dan is het goed natuurlijk... sorry maar ik aanbid geen crimineel zoals jij hier doet
Oud 11 december 2010, 22:04   #44
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ach het zijn maar MINOR CRIMES dan is het goed natuurlijk... sorry maar ik aanbid geen crimineel zoals jij hier doet
Hehe, laat mij eens zien waar er staat dat assange veroordeelt is? Het is ook toegegeven door die Zweedse troelas dat ze sex hebben gehad met toestemming. Dat de condoom gescheurt is maakt niet uit, die wet trekt zowieso op niks.
Jij noemt zonder enige info een crimineel, ik noem jou een social engineer van de overheid om de mensen te verdelen.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 22:04   #45
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
doe niet onnozel of denk je dat die vrouwen zomaar een rechtzaak aanspannen... zum kotsen

1. De aanklacht is NIET verkrachting, lees het artikel en de verklaring van Assange's advokaat hierboven nog eens.

2. Anna Ardin is een feministe met connecties binnen de CIA. Bovendien heeft zij de tweede vrouw, Sophia Wilen, overtuigt een klacht in te dienen.

.
Oud 11 december 2010, 22:08   #46
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Hehe, laat mij eens zien waar er staat dat assange veroordeelt is? Het is ook toegegeven door die Zweedse troelas dat ze sex hebben gehad met toestemming. Dat de condoom gescheurt is maakt niet uit, die wet trekt zowieso op niks.
Jij noemt zonder enige info een crimineel, ik noem jou een social engineer van de overheid om de mensen te verdelen.
Heel juist opgemerkt openeye. Dat doet hij hier al jaren overigens... constant naast de kwestie blijven harken.

.
Oud 11 december 2010, 22:16   #47
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jij bent de enigste die hier leugens plaats eerst over de media dan over de machthebbers in de VS die Assange zouden willen vermoorden...
Ik het niet gezegd 'de machthebbers' alsof het om de regering Obama zou gaan die dat openlijk zou zeggen. Dat is uw verdraaiing.

Het staat op 'uw buis' die oproepen tot moord tegen Assange. En is een senator bv. geen politicus niet meer of wat? Als je dit 'normaal' vind dan niet de hypocriet uithangen als het elders gebeurd aub.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2010, 22:38   #48
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heel juist opgemerkt openeye. Dat doet hij hier al jaren overigens... constant naast de kwestie blijven harken.

.
Idd, heel gebruikelijk voor die soort van apen. Blijf zoveel mogelijk iets herhalen tot als de mensen je beginnen te geloven. Pakt niet bij den deze.

Zolang die persoon niet met harde bewijzen komt, beschouw ik zijn info evenveel waard als een stuk wc papier.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 01:53   #49
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft hier iemand weet van de wat de effectieve aanklacht juist is?

Dus niet wat de media zegt, of de advocaat van Assange, maar wat het zweedse gerecht zegt.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 03:02   #50
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Dus niet wat de media zegt, of de advocaat van Assange, maar wat het zweedse gerecht zegt.
Nope, en Assange zelf weet het ook niet....

Maar dit artikel van AOL news is vrij uitgebreid en gedetailleerd:
http://www.aolnews.com/world/article...probe/19741444

Noteer:

Citaat:
The prosecutor has not asked to see Julian, never asked to interview him, and he hasn't been charged with anything. He's been told he's wanted for questioning, but he doesn't know the nature of the allegations against him."

Citaat:
Assange's London attorney, Mark Stephens, told AOL News today that Swedish prosecutors told him that Assange is wanted not for allegations of rape, as previously reported, but for something called "sex by surprise," which he said involves a fine of 5,000 kronor or about $715.
Citaat:
Despite what has happened, the woman who organized the event and had Assange stay at her apartment told Aftonbladet that she never intended that Assange be charged with rape.

Citaat:
Kjellstrand's decision was overruled the following day by a higher-level prosecutor, Eva Finne, who withdrew the arrest warrant and said she did not see any evidence for rape allegations
Citaat:
True, one of Assange's accusers sounds tailor-made for those who think Assange is being set up in Sweden by dark CIA-backed operatives who want him smeared or silenced for his document dumping with WikiLeaks. She's a 31-year-old blond academic and member of the Social Democratic Party who's known for her radical feminist views, once wrote a treatise on how to take revenge against men and was once thrown out of Cuba for subversive activities.

Laatst gewijzigd door straddle : 12 december 2010 om 03:04.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 13:06   #51
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
tuurlijk is hij nog niet veroordeeld men heeft hem juist aangehouden en hij zal een eerlijk proces krijgen mocht hij evenwel schuldig gevonden worden voor deze criminele feiten (die jij maar dom vind) kan hij tot 4 jaar cel krijgen
nog iets de klachten zijn gekomen voor de laatste lekkken (sinds augustus)
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...13437/1.920405

Laatst gewijzigd door Dixie : 12 december 2010 om 13:07.
Oud 12 december 2010, 13:11   #52
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

heb dit gezien op deredactie maar vind het spijtig genoeg niet terug
Oud 12 december 2010, 13:13   #53
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het hacken was ook zo'n MINOR crime van deze 'heilige'
Oud 12 december 2010, 13:26   #54
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik het niet gezegd 'de machthebbers' alsof het om de regering Obama zou gaan die dat openlijk zou zeggen. Dat is uw verdraaiing.
maar je haalt die analisten wel aan om heel de VS te bashen natuurlijk

Citaat:
Het staat op 'uw buis' die oproepen tot moord tegen Assange. En is een senator bv. geen politicus niet meer of wat? Als je dit 'normaal' vind dan niet de hypocriet uithangen als het elders gebeurd aub.
'uw buis' wat is me dat voor een beest dat een dom senator (DIE GEEN DEEL UIMAAKT VAN DE MACHT) deze uitspraken doet is voor haar rekening en blijkbaar kan dit in de VS (freedom of speech zeker)
tuurlijk moet die mens verre van vermoord worden dat is nogal logisch maar hij moet wel voor de rechter voor zijn criminele daden!
Oud 12 december 2010, 15:49   #55
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar je haalt die analisten wel aan om heel de VS te bashen natuurlijk

'uw buis' wat is me dat voor een beest dat een dom senator (DIE GEEN DEEL UIMAAKT VAN DE MACHT) deze uitspraken doet is voor haar rekening en blijkbaar kan dit in de VS (freedom of speech zeker)
tuurlijk moet die mens verre van vermoord worden dat is nogal logisch maar hij moet wel voor de rechter voor zijn criminele daden!
Jij veroordeeld hem al op voorhand dus. Geen twijfel dat het misschien opgezet spel is, nee? Er zijn nochthans aanwijzingen genoeg die zelfs een fervent voorstander van het 'establishment' zouden doen voorzichtig zijn indien geïnteresseerd in de waarheid. Raar hoor uw gedrag hier. Ongeloofwaardig.

Ik had het niet over een vrouwelijke maar over een mannelijke senator. Die bijna vicepresident van de machtigste natie op aarde is niet de enige politicus die oproept tot moord op Assange. Getoond wordt hier wel het risico op een extreem rechtse populistische regering dat de VS loopt in deze periode van achteruitgang van haar macht. Zo'n regering zou enkel onzinnige oorlogen multipliceren tot jolijt van enkele dwazen die niet weten dat wat ze toejuichen eigenlijk de ondergang is van de 'Amerikaanse eeuw'.

Uiteindelijk leidt heel die 'Assange is een crimineel' discussie af van de essentie.

Het broodroven of criminalizeren van een politieke oppositie is te vergelijken het gevangen zetten van dissidenten elders, wel minder rechtstreeks en meer bedriegelijk.

Uw buis...ik bedoelde youtube. Sorry voor de poëtizering. Ik heb soms die neiging wat de duidelijkheid niet steeds ten goede komt.

Citaat:
(DIE GEEN DEEL UIMAAKT VAN DE MACHT)
Dat is eigenlijk zever. De 'macht' in de VS beperken tot de partij van het moment is kortzichtig.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 december 2010 om 16:03.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 23:00   #56
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij veroordeeld hem al op voorhand dus. Geen twijfel dat het misschien opgezet spel is, nee? Er zijn nochthans aanwijzingen genoeg die zelfs een fervent voorstander van het 'establishment' zouden doen voorzichtig zijn indien geïnteresseerd in de waarheid. Raar hoor uw gedrag hier. Ongeloofwaardig.
ik veroordeel hem nog niet dat zal de rechtbank wel uitvissen nu
wel raar vind ik dat niet 1 maar er 2 klachten zijn tov hem, dat hij Zweden verliet en onderdook om deze rechtzaak te ontlopen en dat hij reeds veroordeeld werd voor criminele zaken zoals hacken

Citaat:
Ik had het niet over een vrouwelijke maar over een mannelijke senator. Die bijna vicepresident van de machtigste natie op aarde is niet de enige politicus die oproept tot moord op Assange. Getoond wordt hier wel het risico op een extreem rechtse populistische regering dat de VS loopt in deze periode van achteruitgang van haar macht. Zo'n regering zou enkel onzinnige oorlogen multipliceren tot jolijt van enkele dwazen die niet weten dat wat ze toejuichen eigenlijk de ondergang is van de 'Amerikaanse eeuw'.
dan zou je best eens links plaatsen ipv van wat loze praat te plaatsen is echt handiger

Citaat:
Dat is eigenlijk zever. De 'macht' in de VS beperken tot de partij van het moment is kortzichtig.
kortzichtig of niet feit blijft dat deze 'macht' Assange niet gaat uitschakelen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be