![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De Marokaanse overheid vraagd aan zijn burgers die in het buitenland wonen om meer te investeren in hun thuisland of land van oorsprong .
Noemt men dat geen oproep om een kapitaalsvlucht te plegen op het westen en zo het westen armer te maken en te ondergraven ? Als dat mag , dan moet het westen ook zijn eigen onderdanen die een spaarboekje hebben of iets opbouwen in het buitenland , daarop niet belasten . Iedereen gelijk voor de wet zou ik zeggen . Maar , een ding staat vast , Het westen is dom en naiëf en laat zijn vermogen en welvaart wegvloeien . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() leegzuigen dat doen de profiteurs met een 2de nationaliteit. Veroveren en leegzuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle bedrijven die door de jaren heen wegtrokken naar lage-loon-landen. Die namen hun kapitaal mee. De beurzen, het staat je vrij je geld te investeren in een land naar keuze. Waarom is hier nu plots kritiek op? Laatst gewijzigd door artisjok : 12 december 2010 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een land als Marokko zou afhankelijk zijn van onderdanen die in Begie in de misdaad verzeilen door armoede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De aanwezigen waren geen doppers. Marokko doet die oproep omdat er tegenwoordig nog weinig naar marokko vloeit. Sorry, maar je "eigen éérste hand informatie" wekt bij mij geen vertrouwen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij kent geen marokkanen hé, ginder in de westhoek lopen die misschien nog niet zo dik gezaaid?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 december 2010 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Allez, jij kent al 1 Marokkaan. En daarop baseer jij je oordeel over een hele bevolkingsgroep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij kent er altijd wel 1 he , net zoals ze asielzoekers kent en famillieleden in een verre uithoek van turkije heeft . ![]() Dat deed me aan deze denken. ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 12 december 2010 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marokko zet mensen ertoe aan niet in hun land van verblijf, maar van origine te investeren, kun je nu eens voor één keer bij het onderwerp blijven! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij ook uit de Westhoek of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaams geld in vlaamse handen .... ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen emigreren en ik ben dan potdood. Have fun in je "welvarende" islamitische landje. Het is reeds geweten dat de islamitische invasie als een parasiet werkt op de bestaande culturen, deze uitzuigt en dan transformeert naar één van de islamitische woestijnparadijzen waar ze uit vertrokken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 december 2010 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in al uw wetendheid vergeten dat het overgrote deel van het geld verdwijnt in de handen van oa multinationals ?? Maar ja die zijn meestal blank en van het eigen volk eerst niveau zeker ... ![]() Uw haat en angst is echt wel problematisch ik raad u aan om hulp te zoeken ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De multinationals verdelen effektief hun centjes onder de aandeelhouders en werknemers. Ook niet goed zeker hé? Ik geef mijn geld dan nog uit in dit apenland moet je weten! ik denk dat ik maar eens ga emigreren... besparen op CO2 uitstoot heet dat tegenwoordig. mijn huisje verhuur ik dan maar aan lieve allochtoontjes?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 december 2010 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik moet dat weer geloven zeker .... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het groene jalouzie slijm druipt van het scherm. Nochtans zijn er hier mensen die me irl kennen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 december 2010 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is volgens jou het onderwerp? Nogmaals een rondje Marokkanen/moslims bashen? |
|
![]() |
![]() |