![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De ene na de andere taks "zal" afgeschaft worden, de ene na de andere harde aanpak van dronkenschap en criminaliteit vindt plaats, de ene na de andere cannabisplantage wordt ontdekt, studenten gaan volgend jaar 10% minder moeten halen om te slagen,...
Het regent goede berichten en vooruitzichten. Allez komaan... Mensen, denk na!
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De cdn v en nva beloven ook veel,zal nva zijn belofte kunnen uitvoeren?
ik denk het niet cdn v heeft al laten weten dat de ps geen schrik moeten hebben,en nva is voor meer vlaanderren.Begrijpen wie begrijpen kan
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
misschien moet er een poll komen: hoelang denkt u dat het kartel nog te leven heeft na 13 juni, ik denk dat de eerste barsten er op 13 juni 's avonds al zullen komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
spaar ons daarvan ![]() ![]() ![]() Die show komen me de oren uit... en elke partij maar verkondigen dat ze de oplossing hebben voor alles... de VLD, het vlaams blok, groen!, etc... Allemaal zijn zé opeens dé partij, opeens kunnen ze alle problemen aanpakken... Bullshit, dat kan geen enkele partij... dat gefleem, geruzie en gezever in al die programma's op teevee/radio/gazet is genoeg aan het worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
als ze met uitslag v/h blok geconfronteerd worden, dan gaan ze daarop antwooren zeker ja ? Logisch toch ? Na de verkiezingen zullen partijen bezig zijn met hun EIGEN resultaat, en hoe ze ZELF aan de macht zullen kunnen komen (of, in geval van Groen! of ze de kiesdrempel halen)... Waarom moeten die van het blok toch altijd zo zelfingenomen zijn en denken dat iedereen naar hen zal kijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |