Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2010, 17:17   #4081
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
Wat dus hetzelfde denken is als relgieuze mensen. Zij zijn beter de ander minder. Echt geen verschil hoor.
Allereerst, dat denken we niet, ten tweede, we zijn helemaal tegen abortus en euthanasie.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 17:20   #4082
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Allereerst, dat denken we niet, ten tweede, we zijn helemaal tegen abortus en euthanasie.
Wie is "we"? Een bende pilaarbijters die geilen op hun Grote Gelijk? Jij of jullie vertegenwoordigen helemaal niks, tenzij je eigen onvoorstelbare onbeschrijfelijke arrogantie, die infeite niks anders is dan een compensatie van je gefrustreerde ziel. Jouw godsdienst en zogezegd godsvruchtig leven is een kapstok, neem die weg en je zakt door de grond.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 december 2010 om 17:21.
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 17:31   #4083
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Wie is "we"? Een bende pilaarbijters die geilen op hun Grote Gelijk? Jij of jullie vertegenwoordigen helemaal niks, tenzij je eigen onvoorstelbare onbeschrijfelijke arrogantie, die infeite niks anders is dan een compensatie van je gefrustreerde ziel. Jouw godsdienst en zogezegd godsvruchtig leven is een kapstok, neem die weg en je zakt door de grond.
Zegt het schaapachtige product van onze perverse maatschappij. Het conformisme is jouw kapstok, en het is een kapstok van slecht hout.
Oud 14 december 2010, 18:00   #4084
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zegt het schaapachtige product van onze perverse maatschappij. Het conformisme is jouw kapstok, en het is een kapstok van slecht hout.
Zeer zwak balletje terug.

Hot Marijke

Oud 14 december 2010, 18:01   #4085
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeer zwak balletje terug.
Ik kaats geen balletje terug, ik zeg gewoon rechtvaardig de waarheid, niets dan de waarheid.
Oud 14 december 2010, 18:16   #4086
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik kaats geen balletje terug, ik zeg gewoon rechtvaardig de waarheid, niets dan de waarheid.
Als je het niet moest menen zou je zelfs soms grappig zijn.

Hot Marijke

Oud 14 december 2010, 18:19   #4087
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je het niet moest menen zou je zelfs soms grappig zijn.
Een gemengd citaat van jou.
Oud 14 december 2010, 18:25   #4088
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Een gemengd citaat van jou.
Ik stel voor dat je bij de HEER in zijn heilige tempel gaat wonen en dat jij de eerste bent die zwijgt voor zijn aangezicht. Hij zal daar genoegen mee nemen en de Openbaring zal uitgesteld worden.

Hot Marijke

Oud 14 december 2010, 18:27   #4089
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat je bij de HEER in zijn heilige tempel gaat wonen en dat jij de eerste bent die zwijgt voor zijn aangezicht. Hij zal daar genoegen mee nemen en de Openbaring zal uitgesteld worden.
Nog eventjes geduld, en dan nog ben ik niet zeker in de hemel te mogen.
Oud 14 december 2010, 18:30   #4090
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Helemaal niet. Wij vinden onszelf helemaal niet beter dan een andere. Wel is ons geloof superieur aan andere belijdenissen en filosofieën.
Geen probleem hoor, ik vind mijn levensvisie gebaseert op respect voor iedereen voor zover ze zelf respect hebben voor anderen ook veruit superieur aan Rooms-Katholieke levensvisie gebaseerd op antieke spookverhalen, vooroordelen en onverdraagzaamheid.

De enige reden waarom ik mijn visie superieur vind is echter dat de katholieke visie geen respect toont voor mensen met een andere mening en dat katholieke sekte hun levenswijze via wetten (vroeger ook via geweld) willen op leggen aan anderen.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 14 december 2010 om 18:33.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 18:30   #4091
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog eventjes geduld, en dan nog ben ik niet zeker in de hemel te mogen.
Inderdaad, niemand is het zeker.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 18:35   #4092
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent de vleesgeworden arrogantie. Blijkbaar helpt de therapie daar in de psychiatrie niet erg hé? Oppassen janneke, dat je niet in de gesloten afdeling terecht komt, daar is geen internet!
Inderdaad. De Roomse kerk gedroeg zich altijd als de vleesgeworden arrogantie. Gedurende vele vele eeuwen. En zelfs met het huidig pedofilieschandaal in de kerk bleef diezelfde kerk arrogant elke schuld verdonkermanen en onder de mat schuiven. Tot ze niet meer anders kon, met de rug tegen de muur stond, en tenslotte schoorvoetend toegaf dat ze grove fouten had begaan. En het toppunt is nog dat opperleugenaar Danneels zogezegd nog altijd 'van niets wist' (volgens zijn zeggen). Hij zal blijven liegen tot hij sterft, deze christelijke opperkornuit. En Leonard is niet veel beter. Maak u maar geen illusies. Die is minstens zo erg.

Laatst gewijzigd door system : 14 december 2010 om 18:54.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 18:55   #4093
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
... En zelfs met het huidig pedofilieschandaal in de kerk bleef diezelfde kerk arrogant elke schuld verdonkermanen en onder de mat schuiven. ...
Inderdaad, en dat was alleen mogelijk omdat het Belgische gerecht haar goedkeuring en medewerking schonk.
Oud 14 december 2010, 18:57   #4094
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Inderdaad, en dat was alleen mogelijk omdat het Belgische gerecht haar goedkeuring en medewerking schonk.
Tot op zekere hoogte is dit zeker waar.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 19:00   #4095
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Welke mensen sluit ik uit?
Ik voel me zeer goed in mijn (homoseksuele) relatie, de tijd dat ik me ongelukkig voelde omdat ik als 17jarige nog niet sterk genoeg in mijn schoenen stond om (figuurlijk) op te boksen tegen de vooroordelen tegen holebi's van allerlei kortzichtige en onverdraagzame mensen ligt gelukkig al een tijd achter mij.
"Beogen dat alle mensen harmonieus samen leven" en tegelijkertijd een heel deel van die mensen discrimineren gaan niet samen. Het "beste beogen" is streven naar een harmonieus samen leven waar iedereen respect heeft voor elkaar, waar iedereen gelijkwaardig gehandeld wordt en waar iedereen op zijn of haar manier gelukkig kan zijn.

Losbandig, tuchteloos, luidruchtig en onbeschaamd in groepsverband uit de bol gaan... Tiens, heeft u iets tegen Carnaval?
Ik onthou het positieve van jouw relaas en wijs ten stelligste uw ziekelijke gedachten over discriminatie categoriek af.

Deze laatsten leven uitsluitend in jouw geest en vermoedelijk ook bij dezen die je daarin meeslepen.

Tenzij, alle bedenkingen tegen; jij aan de bron ligt van dit roddelspelletje, hetgeen ik niet denk.

Het enige dat ik je wil aanbevelen is te onthouden dat:
'God', is de schepper van al wat ons omringt. Jij ook; bent God's schepsel, zoals 'Hotje' (alhoewel zij nog niet helemaal rijp is om het te kunnen aanvaarden).

In de hoedanigheid van uitverkoren soort, zijn wij allen zusters en broeders onder elkaar.

In deze optiek, worden wij er tevens ook aan gehouden om ons onder elkaar te eerbiedigen te beminnen en te ondersteunen in nood.

Wanneer iemand slechte daden pleegt dan dienen wij dit met onbeperkt begrip, vergevingsgezindheid en tolerantie te beantwoorden.

Het vlees is zwak en we zijn allen ten slotte maar mensen.

Dit geld zowel voor ‘Hetero’s’, ‘Homo’s’ alsook ‘Pedo’s’ die wellicht vaak niet fier zijn over hun (merendeels) onafkeerbare gruweldaden.

Plezier maken en lachen is goed voor de gezondheid: het versterkt het gemoed maar, het kan even leuk zijn zonder deze soms laag-bij-de-grond seksuele krachtpatserijen. (tenzij, uw ‘Carnaval’ ook moet dienen als propaganda voor Marijkes’s 'sextent')

De boodschap van de RKK is eigenlijk uiterst simpel hoor: ‘Don’t worry, and be happy’
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 19:31   #4096
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Jouw godsdienst en zogezegd godsvruchtig leven is een kapstok, neem die weg en je zakt door de grond.
Fout, Beste Kindje fout, hier ben jij het wel die (nogmaals) door de grond zakt hé.

Bedenk maar: De RKK. en mededingers, ondersteunen de leer van 'God'.
Deze ‘pijlers’ wegnemen, veranderd niets aan het bestaan van 'God' uiteraard.

Vergissen is menselijk maar, het zou mij maar half verwonderen dat jij ook, in uw prilste tienerjaren wellicht OOK wel eens in 'God' hebt geloofd.

Wees maar gerust dat ‘hij’ je niet heeft verlaten en dat hij nog steeds op je wacht. (Herinner je maar het verhaal van de verloren zoon)

Dit is pas het typisch voorbeeld van het gedragspatroon van een echte gelovige en helemaal niet wat jij hier allemaal bazelt.

Allee, vooruit, deze avond een paar ‘weesgegroetjes’ en ge zult U direct wel beter gaan voelen.

Vrede en alle goeds
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 19:48   #4097
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Ik onthou het positieve van jouw relaas en wijs ten stelligste uw ziekelijke gedachten over discriminatie categoriek af.
Deze laatsten leven uitsluitend in jouw geest en vermoedelijk ook bij dezen die je daarin meeslepen.
Tenzij, alle bedenkingen tegen; jij aan de bron ligt van dit roddelspelletje, hetgeen ik niet denk.
Het enige dat ik je wil aanbevelen is te onthouden dat:
'God', is de schepper van al wat ons omringt. Jij ook; bent God's schepsel, zoals 'Hotje' (alhoewel zij nog niet helemaal rijp is om het te kunnen aanvaarden).
In de hoedanigheid van uitverkoren soort, zijn wij allen zusters en broeders onder elkaar.
In deze optiek, worden wij er tevens ook aan gehouden om ons onder elkaar te eerbiedigen te beminnen en te ondersteunen in nood.Wanneer iemand slechte daden pleegt dan dienen wij dit met onbeperkt begrip, vergevingsgezindheid en tolerantie te beantwoorden.
Het vlees is zwak en we zijn allen ten slotte maar mensen.
Dit geld zowel voor ‘Hetero’s’, ‘Homo’s’ alsook ‘Pedo’s’ die wellicht vaak niet fier zijn over hun (merendeels) onafkeerbare gruweldaden.
Plezier maken en lachen is goed voor de gezondheid: het versterkt het gemoed maar, het kan even leuk zijn zonder deze soms laag-bij-de-grond seksuele krachtpatserijen. (tenzij, uw ‘Carnaval’ ook moet dienen als propaganda voor Marijkes’s 'sextent')
De boodschap van de RKK is eigenlijk uiterst simpel hoor: ‘Don’t worry, and be happy’
Roddelspelletje? Ik baseer me louter op de uitspraken en daden van de leiders van de RKK.

Elkaar eerbiedigen, beminnen en ondersteunen is het fundament van de relatie tussen mij en mijn partner, en het is die relatie waar de RKK zich tegen verzet en allerlei onwaarheden over vertelt (dat het een onderdeel van het Kwade is, enz...).

Je partner eerbiedigen, beminnen en ondersteunen kan toch bezwaarlijk als slechte daad beschouwd worden? Mijn broeders en schoonzuster vinden onze relatie alvast positief.
Wie onze relatie als een slechte daad beschouwd kan ik niet als broeder of zuster beschouwen, want wie de relatie tussen mij en mijn partner verwerpt, verwerpt ook mij en mijn partner, en verdient het dus om door mij en mijn partner zelf verworpen te worden.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 14 december 2010, 19:54   #4098
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Elkaar eerbiedigen, beminnen en ondersteunen is het fundament van de relatie tussen mij en mijn partner, en het is die relatie waar de RKK zich tegen verzet en allerlei onwaarheden over vertelt (dat het een onderdeel van het Kwade is, enz...).
De homorelatie is een onderdeel van het kwade. Het is een zonde en een tegennatuurlijke verdraaiing.
Oud 14 december 2010, 19:59   #4099
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

man, de heer heeft schier een oneindig leger aan soldaten die homofilie bestrijden ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 20:01   #4100
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
De homorelatie is een onderdeel van het kwade. Het is een zonde en een tegennatuurlijke verdraaiing.
Wie zegt dat? En wie ben jij om te oordelen? Al eens naar de balk in je eigen oog gekeken, schriftgeleerde?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be