![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik wou aangeven was dat de voorwaarde om loonlastenverlaging écht te laten renderen erin bestaat om de hefbomen te optimaliseren. En dat zijn er nogal wat. Je hebt gelijk, ook het lobbywerk en de promotie van Vlaanderen zijn daarin heel belangrijk. ...maar uiteindelijk telt de rekensom. Da's toch mijn ervaring. marketingdenken heeft nog een belangrijke implicatie: het is tegelijk ook een attitude waarbij je met de armen open staat om investeerders, ondernemers, .... te verwelkomen. En als ik sommige administraties bezig zie, dan lijkt deze nogal evidente ingesteldheid zeker nog niet doorgedrongen te zijn. Mijn vraag was ook : waarom horen we die analyse niet gemaakt worden in die 1001 praatprogramma's die we de afgelopen weken op ons af hebben zien komen ? Waarom houden alle partijen vast aan dat simplisme van de lineaire loonlastenverlaging? (die m.i. op zich veel minder effectief is dan men wel vermoedt)
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat: