![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de term klootjesvolk is volgens mij uitgevonden door Herman Brusselmans, die daarmee een zeer specifieke groep voor ogen had. Je weet wel, zo van die mensen die op café of de virtuele tegenhanger daarvan grote praat verkopen over allerhande maatschappelijke thema's, maar bij de volgende verkiezingen toch maar stemmen op de sp.a (haha) of de CD&V (bwahaha). Of mensen die de statistieken zien over fiscale fraude in België, de schouders ophalen en er dan maar mee akkoord gaan dat het begrotingstekort moet opgelost worden ten koste van hun eigen pensioen, de gezondheidszorg of het onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Urenlang clipjes bekijken op youtube?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is niet voor "wit" dat ik reageer; ik ben toch wit, en Mare Nostrum is ook wit (denk ik toch). Ik reageer op de samenstelling "wit-product" (aangekoppeld, zogezegd persoonlijk aan de nickname QuasiX).
Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 december 2010 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.lyricsvip.com/Armand/Wat-...en-Lyrics.html Wie is het klootjesvolk? In 1967 bracht Armand de single Wat het klootjesvolk wil weten uit, en introduceerde daarmee een woord dat tot vandaag gebruikt wordt om de gegoede, ignorante burger te omschrijven. “Ik had het woord gehoord in een tv-programma,” zegt Armand, ‘Zo is het toevallig ook nog eens een keer. Daarin werd een dominee gepersifleerd en die verzuchtte op een dag: ‘Mocht ik u eenmaal zijn tot tolk, Christus, welk een klootjesvolk.’ Ik werkte op de telexafdeling van Philips en ik vond dat de meeste mensen daar inderdaad zwaar zaten te klooien. Ik heb die tekst toen op de deur van de lift gehangen.” "Het nummer Klootjesvolk is nog altijd actueel. Het werd zelfs gekoppeld aan de opkomst van Pim Fortuyn. ‘Eindelijk staat het klootjesvolk op,’ schreef een krant, ‘zoals Armand destijds al voorspeld heeft.’ Lulkoek natuurlijk. Ik h�*d het helemaal niet over die mensen. Maar het woord blijft zo wel hangen.” http://nl.vivat.be/cultuur/muziek/ar...sp?pageid=1884 Laatst gewijzigd door artisjok : 15 december 2010 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
|
![]() Citaat:
Vind ik leuk [/facebook-modus] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, Eberhart is een rabiate hater van de autochtone Vlaamse bevolking. Wat zijn eigen huidskleur is, is daarbij compleet irrelevant.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
België is de perfecte kweekschool voor hetgeen ze noemen "racisten" en waarom, omdat hun beleid het volk het "eigen volk" zo tegen de borst begint te stoten dat deze overgaan tot haat want van discriminatie zijn ze zelf het slachtoffer. Het spijtige aan deze zaak is dat degene die deze kweekschool voeden door hun onverschillig laf gedrag gewoon verder doen en elkaar de schuld in de schoenen schuiven wanneer er wat teveel in de media verschijnt en met het vingerke wijzen inplaats van oplossingen aan te bieden en hebben ze al een oplossing dan is dat er wel eentje ten kosten van het "eigen volk".
![]() |
![]() |
#348 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft geen fluit kunnen schelen wat betreft vakbondsmilitanten en het werken aan 1,50€ per dag in colombia is correct dat staat er en het staat er goed vind u niet. Anderzijds, dat deze de spil zijn in de drugtraffic en er royaal aan verdienen daar hebt u zeker geen antwoord op? Om andere te gaan vertellen (wat een arrogantie) hoe ze met hun volk moeten omgaan, wat goed en wat slecht is, wat democratie is en wat niet, zo zijn er ooit al oorlogen gestart en zo hebben ze ooit het idee gehad tot het starten van kolonies. Gelukszoekers die van de belzieke staat 500€ dwangsom komen eisen per dag (zonder die het al hebben verkregen) kan men niet genoeg oprakelen en waarom, omdat dit een GROOT ONRECHT is wat de arbeider/arbeidster, bejaarde zieken en gehandicapten hier wordt aangedaan want voor hen is volgens diezelfde bewindslieden die deze 500€ uitkeren en zullen uitkeren de SZ in gevaar.
![]() |
![]() |
#351 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
We mogen anderen niet vertellen hoe ze met hun volk mogen omgaan, maar we staan wel toe dat ons geld er geïnvesteerd wordt om die mensen er te gaan uitbuiten en op hun rug geld te verdienen. Het idee van de kolonies was puur rijkdom vergaren. Wanneer heden ten dage een oorlog gestart wordt, is het nog altijd om economische belangen. Citaat:
Vertel me, behalve het onrecht aan eigen volk; kan het onrecht aan ander volk je bommen? Laatst gewijzigd door artisjok : 15 december 2010 om 18:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En met die invalshoek halen zij dan ook het meeste voordeel uit financieel minder begoede middens en tijdens economische teruggang. Iedereen kent onderhand wel die idiote oneliner; "geen gezeik, iedereen rijk". Alsof rijkdom een natuurlijke hernieuwbare bron zou zijn... Zonder 'rijken' in onze geschiedenis van in de oertijd tot nu zouden we nog steeds holbewoners zijn... En rijk worden doe je nu eenmaal niet om anderen te plezieren. Om te kunnen werken heb je arbeiders én werkgevers nodig.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 15 december 2010 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat de kolonies betreft arti, rijkdom vergaren was er één van, z'n manier van leven op dringen was een ander. Oorlogen enkel en alleen om economische redenen? Simpel vraagje arti, bent u zich bewust dat alles wat hier binnenstroomt en uitkijkt naar huisvesting, voedsel, medische zorg en 500€ per dag dat dit alles door iemand moet worden betaald en wie is die iemand arti, de brave hardwerkende burger van het land. Bent u zich bewust arti dat uw bewindslieden alsmaar meer en grotere opofferingen vragen van de brave hardwerkende burger hier ten landen zodat zij kwistig en royaal de weldoener kunnen blijven uithangen op kosten van deze brave hardwerkende burger arti. Vind u arti dat zulke bewindslieden hun "eigen volk" onrecht aandoen of vind u dit alles een volkomen normale houding en getuigt dit van respect voor het "eigen volk". En nogmaals arti aangezien u er niet genoeg van krijgt wel hier sé, hoe men op een ander met z'n volk omgaat, hoe men op een ander denkt over juist en niet juist, hoe men op een ander omspringt met het woordje democratie wel arti dat kan me GEEN FLUIT SCHELEN en waarom arti, omdat onrecht hier voor de voeten ligt en omdat democratie hier niets meer of minder is dan een hol woordje dat te pas en te onpas wordt gebruikt door degene die er misbruik willen/zullen mee maken.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 15 december 2010 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd zever in pakskes , .... het gaat hem om veel meer dan deze simplistische redenering . Hebben we bvb uitbuiters nodig om te werken of hebben we arbeiders nodig en een goed bestuur ? Kijk bvb naar deze .... het kan en het werkt http://www.alvaradostreetbakery.com/company.html . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand zou het in zijn hoofd halen die mensen voortdurend met scheldnamen te benoemen. Stel u even voor dat we allemaal zouden doen als Eberhard en het dus voortdurend zouden hebben over bruintjes, zwartjes en een veel lelijker woord dat ik weiger om te schrijven. Ik heb namelijk nog enig schaamtegevoel in tegenstelling tot Eberhard.
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet gelijk aan het constant beschimpen van dezelfde bevolkingsgroep die steevast laf, domme kloten worden genoemd die niets beter verdienen dat onder de voet gelopen te worden door nieuwkomers die blijkbaar als de vijand beschouwt moet worden, aangezien hun kinderaantal iets zou moeten zijn waardoor we hoe dan ook bedreigd worden vanwege de minachting voor onze cultuur. Geef even vaak en op dezelfde wijze commentaar op Joden, Marokkanen, Moslims of allochtonen in het algemeen en de " goedbedoelenden " hier staan op hun achterste poten, terecht maar blijkbaar gelden die maatstaven voor minderheden en niet voor Vlamingen zelf. Ik vind Brusselmans een omhooggevallen stuk onbenul, maar u mag hem geweldig vinden hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
|
![]() Niet noodzakelijk. Je kon altijd zorgen dat je beter kon knuppelen dan de slappeling twee grotten verder en vervolgens zijn besjes, nootjes en vrouwen gaan roven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand maakt schulden en start een bedrijf, dat bedrijf wordt rendabel en deze persoon verdiend geld. Zou volgens uw mening de werkgever dan maar recht hebben op hetzelfde loon als z'n werknemer zo ja waarom, de werkgever heeft zich eerst in de schulden moeten steken om een bedrijf op te starten en rendabel te maken terwijl de werknemer enkel en alleen is komen solliciteren maar financieel geen enkele inbreng heeft gedaan ook geen enkel financieel risico heeft gelopen of moeten lopen. Dus arti waarschijnlijk waren die rijken in de oertijd degene die toen al ervan uitgingen dat iets durven ondernemen iets kon opbrengen waarvan dan andere weer konden mee genieten door inbreng van hun arbeid. Dus waarschijnlijk arti vergaarden deze zo hun rijkdom door te ondernemen en niet bij de pakken te blijven zitten. Waarschijnlijk is zulks volgens (s)linkse normen vies en onrechtvaardig hé arti maar ja wat doet ge eraan hé.
![]() |