![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geef mij maar Vervotte met haar Vipassana. Zij rockt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Omdat er bars zijn en ik er mag zuipen hoef ik niet slecht te voelen als ik er al eens compleet doorzopen buitenkom. Citaat:
![]() Jaja, en moeder Theresa was into Sepultura eh? ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Ssssssssssssst. Dit was een thread met spaartips voor mensen die het kunnen gebruiken zoals bvb Duveltje en co.
![]() Al degenen die het niet kan schelen en die er ook niet mee geconfronteerd willen worden: jullie hebben een luxeprobleem. Prijs jezelf gelukkig! ![]() Aan degenen die niet rijk zijn maar zich net omgekeerd gaan gedragen omdat ze allemaal besparings en bezuinigingstips krijgen: groei op, je 'afzetten tegen de trend' is zo vijftien. ![]() ![]() Edit: voor de veiligheid toch even vermelden dat bovenstaande alinea niet serieus genomen moet worden. Ik vind ook dat het aan de beleidsmensen is om regels op te leggen inzake wat geproduceerd en dus verkocht mag worden, zie ondermeer een thread in maatschappelijke discussies die ik daar laatst over opstartte. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 oktober 2008 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ge ziet; ikke die over politiek begint, das geen doen... ![]() Terug aan de echte arme sloebers nu!
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Ik heb het nog ge-edit omdat ik erna pas je post op de vorige pagina gelezen had.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 oktober 2008 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Dat is er één, maar die is een beetje misgelopen. (Hoewel, mislopen in K&K, dat is een contradiction in terminis (
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() dus wat kunnen we doen om goedkoop te eten...
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() In deze barre winterse tijden, wordt het leven er niet minder goedkoop op. Hoog tijd voor een update dus.
![]() Hoe overleeft u deze winter (eten, drinken, jezelf warm houden, ...) het niet te breed hebbende of spaarzaam aangelegd zijnde? Tips en tricks welkom. ![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I win.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Een tipje: het is een misvatting dat gezond eten zoals bv. vis voor de rijken is. Het is een kwestie van kijken naar wat talrijk aanwezig is (het juiste seizoen en niet overbevist).
Vandaag heb ik voor geen 2.5 euro een schelvis, schar en steenbolkswijting gekocht (en ik kreeg er een citroen bij ![]() Daar koop je nog geen stuk vlees voor.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 december 2010 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar serieus, schelvis in gewoon wat boter. Mjammie! Boterhammeke erbij.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. ratten doden en er een sausje bijdoen. 3. Colruyt of Delhaize. ![]() Serieus nu... alleszins de verwarming niet aanzetten als een warme trui al helpt. je kleren niet in de wasmand gooien als ze na een dag nog geen geurtje hebben (en bij dit weer hebben ze dat meestal niet). Niet met een BMW 320 rijden. Je computer afzetten als je hem toch niet gebruikt. Lief zijn tegen Jazeker die je meer tips kan geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De spaartip bij uitstek: geef gewoon jullie geld aan mij of investeer het in een plaatselijke bierbrouwerij.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen digitale TV kijken (in België) De ondersteunende toestellen voor digitale televisie hebben samen bij beide leveranciers een gelijkaardig vermogen in werking, namelijk ongeveer 30 Watt. • Het standby-verbruik van een doorsnee configuratie voor digitale televisie van zowel Telenet als Belgacom levert een significante meerkost door het elektriciteitverbruik op o Telenet: 44 euro per jaar, 22% van de abonnementskost o Belgacom: 24 euro per jaar, 12% van de abonnementskost • Digitale televisie is in een gemiddeld huishouden de grootste slokop van het sluimerverbruik. Nieuwe klanten zien hun sluimerverbruik tot 75% stijgen. • 85% van het jaarlijkse energieverbruik door digitale televisie is verspild stand-byverbruik. • De zware concurrentieslag tussen de aanbieders van digitale televisie maakt dat die kiezen voor de goedkoopste technologie. De energie-efficiëntie van de toestellen wordt daarbij verwaarloosd. De consument draait op voor de kosten. http://www.bondbeterleefmilieu.be/theme.php/3/dl/263 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 200 m² oprit sneeuwvrij maken, daar krijg je ferm warm van, wie wil mag na de volgende sneeuwbui komen uitproberen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |