![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Veel vrouwen beginnen hun reactie op die vraag met het woord "onzin" of zo iets (ik ben een vrouwenkenner, en u niet... sorry) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Dat was ook wat ik bedoelde.
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 17 december 2010 om 22:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het ‘dossier islam’ gaat Gazet van Antwerpen vandaag dieper in op de rol van het geloof en de moskee in het leven van jonge moslims. 20% van de moslimjongeren zegt dat ze imams al eens haat hebben horen prediken in de moskee. De HELFT van de moslims vindt dat de koran letterlijk moet gevolgd worden. Laatst gewijzigd door daiwa : 17 december 2010 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schat Hitler toch wel wat hoger in dan die losers, hoor.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar heb je mijn avatar niet goed begrepen. Het kruis dat de aarde doorboort en het bloed dat erdoor vloeit staat voor het bloed dat religies al hebben doen vloeien. Ook, en misschien vooral, het christendom. Alhoewel de Islam hard bezig is haar achterstand in te halen.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is binnen de meeste families zo dat vrouwen automatisch meer verantwoordelijkheid opnemen, zeker wanneer zij net zoals de man werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel duidelijk: ofwel neemt u minimale regels van fatsoen en discussie-ethiek in acht, ofwel vliegt u op de negeerlijst. Nog één keer, en het is prijs.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar gewoon doen hoor knul. Geen woorden, maar daden. Allez hop! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 18 december 2010 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel, Kallikles, dat had ik van u niet verwacht!
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op dat van de gelijkenis die op de ziel slaat niet. Maar omdat je zo aandringt. Ik heb in den tijde in de godsdienstles geleerd dat God de mens schiep naar zijn gelijkenis. Eerst Adam, en uit diens rib Eva. Als ik het goed begrijp ga je akkoord dat God afgebeeld wordt als een (blanke) man; maar hij/het is een geest (onstoffelijk). Dan nu terug ietsje meer on topic? Ik beoordeel mensen niet vooraleer ik ze ken. Ik baseer me op wat ik leer van hun persoonlijkheid als mens, als individu. "Als mijn dochter met een lesbische vriendin, een moslim of een neger thuiskomt dan heb ik haar verkeerd opgevoed. Maar het is haar eigen keuze." "Huidskleur speelt geen rol, het gaat om: delen we dezelfde manier van leven, waarden en normen." http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten Dit is geen kemel; het is de ideologie van Dewinter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ooit van de comparatief gehoord? 1 op 10 is beter dan 0 op 10. Heb ik daarmee gezegd dat 1 op 10 een goede score is?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u hebt dus duidelijk niet goed genoeg opgelet in de godsdienstles want als u katholiek werd opgevoed - zoals u zegt - hebt u ook hetzelfde geleerd als ik en zou u dat moeten weten van de ziel. Zeg dan gewoon dat het u zelfs als kind of jong mens niet interesseerde, dat u dus nooit moeite hebt gedaan om het christendom te begrijpen en dat u er dientengevolge niets van kent. Niemand neemt u dat kwalijk zolang u er over DURFT eerlijk zijn! En pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben als u zelfs de eerste bladzijden van de catechismus niet kent. Inderdaad terug on topic, ik heb uitgebreid geantwoord op dat citaat van Dewinter, als u daar opmerkingen over heeft, gelieve te zeggen wat u precies niet bevalt in mijn antwoord.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat er toch niet veel mensen zijn die Hitler punten durven geven, zelfs als het er maar eentje is!
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Nou... den Adolf is anders erg populair in de islamitische wereld, en dat is niet bepaald omdat hij van die mooie Autobahnen heeft laten bouwen...
|
![]() |
![]() |