![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jammer voorval, zonder meer, maar ik vraag mij af wat zo'n artikels in een krant doen. Zelfs al zou hij nog lid geweest zijn van die partij, is het toch niet in zijn functie als ambtenaar bij het Vlaams Belang dat hij een winkeldiefstal heeft begaan? Ik ben echter wel benieuwd naar hoe de reacties hier moesten geweest zijn indien het artikel begon met 'zotte moslim steelt tomaten en croissant'. Vijfhonderd paginas aan one-liners, woo. Ik zou het in feite overwogen hebben om het zo te stellen, om achteraf te zeggen "sorry peten, het was geen vieze migrant, maar een (ex-) lid van het Vlaams Belang". Gewoon bij wijze van sociaal experiment.
le plat pays, qui est le mien... Laatst gewijzigd door Raph : 18 december 2010 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb een familielid dat op momenten om twee uur 's morgens mij opbelt om te vragen of ik dringend kan afkomen. Ze is er op dat moment van overtuigd dat haar zoon (die ze al jaren niet meer zag) in haar tehuis rondsluipt en haar geld komt stelen... Of ze wordt heel boos omdat ik haar hondje niet teruggebracht heb na zijn wandeling. Het bedoelde beestje is al jaren geleden overleden en ik ik heb er nooit maar dan ook nooit mee gewandeld... Ik bedoel maar... Dat artikel al eens volledig gelezen? Dat men de politie belt vind ik niet meer dan correct en dat er een PV opgesteld wordt ook. De manier waarop deze sukkelaar publiekelijke veroordeeld wordt in de media... en hier. Dat is er over. Er ver over. Erger nog is dat dit alleen gedaan wordt omdat de man VB'er is. Wat zal het morgen zijn. Alle gehandicapten die een VB-mandaat hebben naar de gaskamer? Zien jullie zelf niet wat je hier postuleert? Zielig! ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is pas zielig:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 december 2010 om 15:47. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heb je natuurlijk wél gelijk in. In Belgie zijn er grosso modo twee groepen die voortdurend benadeeld worden door media en justitie. VB'ers en Vreemdelingen. Het zijn ook de twee groepen die niet in aanmerking komen voor politieke benoemingen op goed verdienende jobs. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 december 2010 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Voorpaginanieuws.
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ex VB-er mag hij van mij een partijlidkaart krijgen van een nieuw op te richten politieke vereningi ng die de belangen van de "niet geïntegreerden" in deze harde nieuwe wereld zou moeten verdedigen.
De draad past wel degelijk in dit subforum. Gefeliciteerd overigens VB om deze paria van onze maatschappuij kansen te heben gegund.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanden Boeynants zou zeggen, "al die zever voor twee pensen en een bitje compot."
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 december 2010 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, als het het Vlaams Belang betreft; zal ik het zeker doen. Zolang dat alle vreemdelingen door het Vlaams Belang op dezelfde manier op het net en door hun demagogie "aangevallen" worden, zullen de vb'ers ook met dezelfde argumenten, wel met een andere tactiek op het net en door propaganda "aangevallen" worden. Zelfverdediging noemt het.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 december 2010 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige vrijdagavond een vriend van mijn zoon neergeslagen voor vier Marokkaantjes. Gebroken neus, gekneusde ribben, portefeuille en gsm gestolen... en weg waren ze de vier ingevoerde ratten!
Op het politiekantoor kreeg hij te horen dat hij eigenlijk blij mocht zijn, ze hadden er pas twee met messteken binnengebracht.Goed dat jij fier bent dat je.... Komt tegenwoordig elke dag in elke stad meerdere keren voor. Wanneer men een VBer kan vinden die een diefstal pleegt, d�*t is pas nieuws nietwaar? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Taaladvies heten/noemen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rauw spek? Bah.
Suikertjes en melkjes neem ik ook wel eens mee naar huis, hoor, maar ik ben wel geen gemeenteraadslid. Valt het eigenlijk niemand op dat het gedrag van die oude man gewoon eigenaardig is? Rauw spek eten en dan nog in de winkel, of gewoon maar in de winkel eten ipv gestolen etenswaren mee te smokkelen naar huis, dit alles lijkt me meer op het gedrag van een beginnend-dementerende. Eerder iemand om medelijden mee te hebben. Vraagje volledig off-topic : zijn er nog mensen die hier last hebben met Politics.be vandaag? Voortdurend lege pagina's krijgen en zo?
![]() |
#35 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ofwel : Het VB strijdt tegen de vreemdelingen of Het VB bestrijdt de vreemdelingen "Bestrijden tegen" kan niet. Maar misschien hebt u enkel wat vlug getypt en ben ik aan het muggenziften, in dat geval, sorry!
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaruit ik begrijp dat u geen problemen hebt, dank voor de inlichting.
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat de zoon van uw vriend geen ballen bezit. En die flikken zijn al even balloos. Verder, hoop ik dat die jongen het beter stelt en de criminelen gauw gevat zullen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het witte Vlaamse establishment haat beide groepen nl: Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 december 2010 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |