![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() ingevuld; wie is uw promotor?
![]() |
#22 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als u een betere manier hebt om daar een wetenschappelijk onderzoek naar te voeren, nodig ik u graag uit om hier verbetervoorstellen te doen. Jammer, maar moet ik daarom dan zo'n antwoord krijgen? Citaat:
Vriendelijke groeten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar... een onderzoek naar slaagkansen van zo'n light rail? Slaagkansen in welk opzicht? Technisch? Financieel?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder wens ik jou persoonlijk nog veel succes toe hoor. Schijnt trouwens in de lift te zitten, je beroep.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik begrijp uw kritiek ivm de thesis niet zo goed hoor Lombas. Gaat het om de selectiebias of de kwaliteit vd enquête?
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() akkoord, laten we hopen dat de enquête via verschillende kanalen verspreid wordt (of dat er bij de interpretatie op zijn minst rekening gehouden wordt met de selectiebias).
Verkeerskunde, ge weet dus wat u te doen staat ![]()
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() De 30+ voorwaarde is er omdat we nu reeds met een overrepresentativiteit aan jongeren te kampen hebben wat een scheeftrekking van de leeftijd zou teweegbrengen. Om moeilijker te bereiken doelgroepen (werkenden & héél oud gepensioneerden) hebben we nog andere manieren om data te verzamelen (paper & pencil, tablet pc's, etc).
Gemakkelijkst is natuurlijk dat de respondent zelf de vragenlijst online invult (zie eerste post). Bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen verpesten het een beetje voor de rest - waaronder jou dus; al heb je de beste bedoelingen. Ik heb zelf twee masterthesissen gemaakt waarvan één vergezeld van 600 uur stage en de ander van een leuk weetje dat ik in februari opnieuw mocht beginnen. Maar ik heb nooit snel-snel iets afgeleverd. Zucht, misschien ben ik wat streng. Ik zal je studie eens bekijken.
![]() |
![]() |