![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die grens lijkt voor steeds meer mensen met rasse schreden te naderen. Kijk er dus niet van op als die 'klootloze watjes' binnenkort eigen rechter gaan spelen. Met alle gevolgen van dien. |
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Criminelen hebben niets te zoeken en te krijgen in andersmans land tenzij lik op stuk. België en de andere Westerse landen hebben inderdaad gefaald met dat hier allemaal te laten rondlopen... De moslimlanden tonen nochtans hoe je dat wel kunt aanpakken! |
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sinds wanneer wordt in Belgie alle criminaliteit opgespoord, vervolgd en gesanctioneerd? En dan heb ik het niet alleen over die talrijke blanke kinderverkrachters die van de bananenmonarchie buiten de cel mogen blijven. |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#225 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
En of wij kloten hebben, weet jij nog niet, Suikerzoetje, maar ik meen wel te weten bij welke bevolkingsgroep genitale verminking, vooral bij jongetjes, de regel is. Ik vraag me overigens af of dat niet tot hun agressie bijdraagt, pardon, voor jou is agressiviteit "kloten hebben", geloof ik.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 20 december 2010 om 15:07. |
||
|
|
|
|
|
#226 |
|
Europees Commissaris
|
Asiel- en fortuinzoekers stelen onze sociale kas leeg.
Maar da's minder erg dan een tomaat, waarschijnlijk |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
- Ik ga proberen uit te leggen wat er met mij gebeurd is. 1) Ik ben geboren in augustus 1983 (m.a.w. "play" knop van mijn leven werd gedrukt) 2) Sedert 2003 heb ik bijna een jaar geprobeerd om te vermijden dat de "stop" knop van mijn leven gedrukt zou kunnen worden. Daarvoor heb ik op "pause" gedrukt (m.a.w. naar hier gekomen). 3) Binnenkort (zo vroeg mogelijk) keer ik terug en druk ik opnieuw op "play". - Zo "simpel" is het! Als u begrijpt wat ik bedoel. - ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 december 2010 om 16:39. |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Den bak in die vuile dief ... |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
=.-.=
Laatst gewijzigd door drosophila : 20 december 2010 om 17:10. |
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zie ook http://forum.politics.be/showpost.ph...31&postcount=1 en http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=145 Laatst gewijzigd door drosophila : 20 december 2010 om 17:20. |
|
|
|
|
|
|
#233 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En op welke manier heb ik daar iets mee te maken?
|
|
|
|
|
#234 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En u wil dat het VB ook nog eens rechtertje speelt en hem nog eens straft.
Is het dan werkelijk nooit genoeg voor u?
|
|
|
|
|
#236 | ||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#237 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Straks gaan zie die arme verwarde man uit de partij zetten voor het stelen van wat schamele voedingsmiddelen, terwijl een veroordeeld seksdelinquent in de partij mag blijven en zelfs een mandaat heeft in een gemeentelijke milieuraad.
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ni slecht uw begin met ascII, maar der zijn mensen die er heelder tekeningen mee kunnen maken ...
'k Geloof dat een konijntje gemaakt van zo'n lettertekens over heel de wereld beroemd is ... Maar geen slecht begin , succes met de nieuwe hobby /\_/\ (^.^) () () |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|