![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Vermoedelijk nog een overblijfsel van oerinstincten. De vraag is of we vandaag de dag nog moeten luisteren naar dit fossiel.
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u discriminatie bedoelt, dient u ook discriminatie te zeggen, en niet een ander woord daarvoor te gaan gebruiken. Maar ja, 'discriminator' of 'discrimineerder' bekt natuurlijk lang zo lekker niet als 'racist'. En als 'racisme' tegenwoordig een ruimere definitie heeft gekregen dan is dat omdat die rooie multiculturalistische barbaren niet alleen -geheel foutief overigens- denken dat de mensch maakbaar is, of dat de maatschappij maakbaar is, maar ook dat de taal naar believen maakbaar is. Uiteraard met als doel de taal als wapen in te zetten. Men denke bijvoorbeeld aan de negerzoenen in Nederland (negerinnentetten in Vlaanderen), en jodekoeken, die zonodig van naam moesten veranderen omdat een stel rooie mongolen dat 'racistisch' vond. Dezelfde soort politieke randdebielen die eerst 'allochtoon' introduceerden omdat 'vreemdeling' en 'gastarbeider' zo'n negatieve bijklank hadden gekregen, en nu 'allochtoon' een uiterst negatieve bijklank heeft gekregen (hoe zou dat toch komen?) moeten we dezelfde mensen opeens gaan aanduiden als bi-culturele Nederlanders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik wel meemaak,hier in Hoboken, is andere koek. Ik nodig u uit om hier een paar maanden te komen wonen. Maar de kristalnacht vergelijken met wat hier in België gaande is, lijkt me een brug of 4 te ver. De Jodenvervolging in Duitsland had alleen maar een racistische oorsprong. Hier gaat het om overlast en een duidelijk gegeven dat onze sociale voorzieningen stilaan uitgehold worden door sujetten die de wet niet nauw nemen. Ik hoor hier ook niemand zeggen dat we de niet-integrerende moslims (tiens...over chinezen of andere bevolkingsgroepen wordt hier niet gepraat ...dan TOCH geen racisme ?) in een oven moeten steken of deporteren. Al zeker niet uit mijn mond. Ik vrees dat de vergelijking trekken tussen het nazisme en de hedendaagse gebeurtenissen een stokpaardje is geworden van naieve wollensokkendragers die nog steeds niet door hebben dat zulke sterk uiteenlopende culturen gewoonweg niet kunnen samen leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dit is wat een jood, de niet geheel onbekende emeritus hoogleraar prof. Bob Smalhout, daarvan vindt: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Feit is en blijft dat er hier nogal wat mensen zitten die problemen hebben met andere mensen, louter en alleen op basis van hun afkomst. En dat is racisme. Die definitie is bepaald door de VN en ondertekend door onze regering. En daar moet ge u, indien ge voor een democratie zijt, volgen. Tenzij ge voor een totalitair regime zijt waarvan de leiding enkel uw mening toelaat, dan hebt ge een punt. Door mensen zoals u denk ik.
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Doet niets af aan de vergelijking.
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. (George Santayana)
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad ik ook het racisme van de moslims hier loopt de spuigaten uit!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 20 december 2010 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Je krijgt geen punten om een Godwin punt te vermelden. Je verliest er.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door CyberpunX : 20 december 2010 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu beweren de poco's dat er helemaal geen mensenrassen zijn. Waarbij ze het woord ras eerst herdefiniëren aan de hand van moderne genetische parameters. Maar dan moeten ze daarvoor een nieuw woord verzinnen, en niet iedereen dwingen om het woord "ras" van de betekenis te ontdoen die het al elf of twaalf eeuwen heeft. Ik zeg dus zonder blikken of blozen dat ik me niet gauw aangetrokken voel door vrouwen van een ander ras. Dan ben ik natuurlijk dubbel "racistisch", wegens mijn woordkeuze en mijn voorkeur...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() Waar ziet u racisten? = Waar voelt u racisme? ??
Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 december 2010 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op straat, in de steden , de dorpen , de wijken , de luchthavens, in de gevangenis (daar zitten er een hoop hoor) , de dagbladen staan vol met misdrijven en die zijn niet allemaal door spoken of aliens gedaan, mensen in de buurt zijn slachtoffer geworden van crminelen , leden van m'n gezin zijn zelfs al slachtoffer geworden van criminelen...
Enfin , indien u echt nog nooit met criminaliteit te maken hebt gehad denk ik dat u weinig buitenkomt ... ![]() En racisten ??? Buiten een hoopje "jongeren" dat blanke hoer , vuilen belg of dergelijke zeik naar de mensen staan te roepen of bevolkingsgroepen die vlakaf in hun religie uitroepen dat het geen kwaad kan om andersgelovigen te beroven en dergelijke denk ik niet dat hier veel racisten te vinden zijn hoor ... |
![]() |
![]() |