![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvòòr had hij al eens een periode dat hij zich als een archetypische VB'er gedroeg, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#444 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe zoals mij en steun Z11 Z11 Z11.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Europees Commissaris
|
![]() Van een Eburoons-Germaans geslacht notabene.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 22 december 2010 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk dat de oprichters van Stubru destijds, het helemaal niet leuk vinden, van al wat er nu met die zender gebeurt
![]() Daar diende destijds de zender niet voor |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() In principe is het idee ook dat de mensen met een zeepje of met 100 zeepjes - maakt niet uit - zelf een handeling verrichten die hen het gevoel heeft voor iemand te zorgen, waardoor ze de volgende keer misschien op een andere manier naar een dakloze zullen kijken. Maar in elk geval bedankt voor het voorstel, erg lief van je ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, van mij hoef je niks te verwachten dan. Ik heb niet eens tijd om mezelf in leven te houden, laat staan dat ik tijd zou hebben om naar daar komen. Jammer dat het per sé zo moet.
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Minister-President
|
![]() En niemand houd je tegen om het ook effectief te doen. Boek in januari je reis naar een onooglijk hol ergens in Afrika en je kan misschien nog genieten van de vroegboekkorting.
![]() |
#452 |
Minister-President
|
![]() Het is gemakkelijk om vanachter je pc een actie als MFL af te breken, en bleiren dat dit het aidsprobleem niet oplost.
Maar ik heb 10.000 keer liever 3 zo'n "halve zolen" die op een ludieke manier geld inzamelen en zo de problematiek rond aids onder de aandacht brengen, dan die jaarlijkse pilaarbijters die zich opdringen als parasieten met hun 11.11.11. en vredeseilanden pamfletjes. Broederlijk delen.... ik kan die woorden zelfs niet meer horen, krijg er kotsneigingen van. En ja je kan lacherig doen over de thema's van StuBru, water,muggen,aids.... maar vergeet niet dat deze simpele zaken als water en muggen het doodsvonnis betekenen voor miljoenen mensen over heel de wereld. En wat aids betreft, zelfs hier in Belgie is het sterftecijfer onrustwekkend gestegen de laatste jaren. En wat gemoedsrust? Ik steun verschillende goede doelen, sommige via maandelijkse stortingen,....maar ik kies zelf aan wat en wie ik iets geef. Ik vraag mij af wat de mensen ,die tegen de actie van MFL zijn, steunen.
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#455 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de eigen bevolking? Zoals een 1212 actie voor die tsunamie geweest? Daar wachten ze nog achter hun geld. Of voor de overstromingen in Pakistan. Gisteren de beelden op tv gezien? Die ene man had slechts 1 voedselpakje gekregen en de cameraploeg was het eerste volk dat hij zag sinds maanden.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 23 december 2010 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eigen bevolking = arme vlamingen of dakloze vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En met alle respect...veel daklozen van de "eigen bevolking" hebben er zelf de hand in. Niet iedereen aanvaard zomaar de helpende handen die ze aangeboden worden.
![]() |
![]() |
#460 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |