![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2681 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht dat je mijn schatje was en jij bedriegt me achter mn rug .. en dan nog met harige spleten-moslimaas!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#2682 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ocharme,heeft bang om tegen een puntje aan te lopen
http://forum.politics.be/showpost.ph...74&postcount=5 |
|
|
|
|
#2683 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#2684 |
|
Banneling
|
Wat is daar zo dom aan, Einstein ? Raf en Filosoof treden altijd op als een tragikomisch duo, het zou best kunnen dat dit éne kerel is die een tweedde nick in het forumleven roept om hem altijd en overal bij te springen. Het zou ook kunnen dat het twee dikke vrienden zijn natuurlijk...In feite weet ik er niets van, maar mischien kan je wat info geven, jij bent toch zo slim ( denk je precies ) ?
|
|
|
|
|
#2685 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#2686 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#2687 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
a oft oh murk (lees: Floppy) is ook weer eens geband.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
#2688 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#2689 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat leuk dan? Ben eerder blij dat sommige psycho's hier worden verwijderd.
|
|
|
|
|
#2690 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
#2691 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
allé, voor iemand die hier nog maar 1 dag is, weet jij wel al veel hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
#2692 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Was in een oude Knack net aan het lezen over psychopaten. Verhelderend.
|
|
|
|
|
#2693 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is 'm. Maar ik zie geen reden waarom iemand die vooral lacht met het kapsel van Fabiola geband moet worden.
|
|
|
|
|
#2694 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan je die nieuw verworven inzichten op een of andere manier van toepassing maken op dit forum?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 23 december 2010 om 17:01. |
|
|
|
|
#2695 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien omdat hij vooral ook scheldt?
|
|
|
|
#2696 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken niet zoveel... ik kan wel veel.
|
|
|
|
|
#2697 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beetje te zwak als er wolven zijn die hem uit zijn kot lokken.
|
|
|
|
|
#2698 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik probeerde een 'Ollandse tongval na te bootsen.
|
|
|
|
#2699 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beetje zwak als excuus om aanhoudende scheldpartijen te rechtvaardigen...
|
|
|
|
#2700 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|