![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3841 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voor de eerste soort heb ik niets dan respect, het moet extreem moeilijk zijn om voortdurend geconfronteerd te worden met uw geaardheid. Als dat inhoudt dat er een zelfhulpgroep opgericht wordt die wil meelopen in die parade, dan hebben ze mijn volledige steun. Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 23 december 2010 om 11:05. |
|
|
|
|
|
|
#3842 |
|
Minister
|
Alle goede humor confronterend. Ik heb zeker niets tegen humor, ook niet als die morbide is. Het is de manier bij uitstek om dingen te relativeren en toch de vinger op de wonde te leggen. Ik denk niet dat iemand de bedoeling heeft te spotten met de slachtoffers, integendeel.
|
|
|
|
|
|
#3843 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
http://www.belfasttelegraph.co.uk/ne...-15035449.html |
||
|
|
|
|
|
#3844 | ||
|
Banneling
|
Cyberpunk, je weet toch dat Guy Fawkes Katholiek was, he?
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Albrecht : 23 december 2010 om 11:18. |
||
|
|
|
|
|
#3845 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Edit: dit is echt om in te kaderen feitelijk Ik heb geen zaken bij Guy Fawkes. Ik heb zaken bij V. Bij de recyclering en revisering van de gedachte, vóór vrijheid van de mens. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 23 december 2010 om 11:37. |
||
|
|
|
|
|
#3846 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.catholicherald.co.uk/news...urch-teaching/ Citaat:
De schijvers zijn slecht geïnformeerd, want Guy Fawkes wou gewoon terug een Katholiek engeland, geen democratie. |
||
|
|
|
|
|
#3847 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
![]() & ![]() Dingen kunnen uitgroeien tot meer of tot iets anders als wat ze oorspronkelijk bedoeld waren. V strijdt tegen een totalitaire staat. Hij doet net hetzelfde, hji gebruikt een idee uit het verleden en dient er een nieuw doel mee, Fawkes diende een meester, V niet. Hij werd trouwens ook verraden door een Katholiek die inging tegen de beslissing van een paus. Dus weer interne tweedracht. |
||
|
|
|
|
|
#3848 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Da's het probleem aan de traditionalistische Katholieke stromingen: amper georganiseerd. En, voor alle duidelijkheid, mgr. Léonard hoort daar niet bij. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3849 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ja. Allemaal eerst "verbieden" naar buiten brengen ipv eens samen te zitten en te praten over het geloof. Zoals ik al zei, prioriteiten stellen. Waar precies is jezus bezig met eerst te straffen en te berechten vóór hij helpt en begrijpt? Laatst gewijzigd door CyberpunX : 23 december 2010 om 13:24. |
|
|
|
|
|
|
#3850 |
|
Staatssecretaris
|
nevermind
Laatst gewijzigd door CyberpunX : 23 december 2010 om 13:24. |
|
|
|
|
|
#3851 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Enneh, Scientology krijgt van 4chan geen recht op vrije meningsuiting. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3852 | |
|
Staatssecretaris
|
Jij laat je trollen door die paar topics dat er een god is? Als ik afga op de reacties zijn katholieken toch gedegouteerd van het vrije gedrag van homo's? Waarom zouden ze gaan zitten op een board waar om de 5 minuten wel een camtopic verschijnt over naakte jonge jonge* ... oh ... ik snap het
Citaat:
Neen. En dat interesseert mij ook niet. Wat mij interesseert is het beeld wat overgedragen wordt naar de neutrale personen toe. De praktijktoepassing. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 23 december 2010 om 16:21. |
|
|
|
|
|
|
#3853 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#3854 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Snotapen? Soms meer dan anderen. Die zitten overal. Ze leren tenminste creatief te zijn en te copy pasten. En de kerk heeft zendtijd genoeg, misschien eens tijd om het programma aan te passen. Gebruik het degelijk en je krijgt meer van mijn part. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 23 december 2010 om 16:37. |
|
|
|
|
|
|
#3855 |
|
Banneling
|
De kerkprovincie heeft zendtijd genoeg, maar alles is in handen van mensen die zelf niet eens echt gelovig zijn. Danneels heeft daarvoor gezorgd, alles gedelegeerd aan dubieuze "christenen".
|
|
|
|
|
|
#3856 |
|
Minister-President
|
Als de geestelijken zich zouden houden aan de seksuele moraal die ze aan andere op leggen dan zouden er geen slachtoffers van kindermisbruik in de Kerk zijn.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 23 december 2010 om 19:20. |
|
|
|
|
|
#3857 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Er bestaan bestaan helaas ook heel veel mannen die meisjes misbruiken en vrouwen die jongens misbruiken. De link tussen kindermisbruik en homoseksualiteit is dus even groot als de link tussen kindermisbruik en heteroseksualiteit. Maar daarover spreken de meeste "anti-holebi's" niet...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 23 december 2010 om 19:31. |
|
|
|
|
|
|
#3858 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het eigenaardige is, dat niemand zich afgeeft op kindercreches, speelpleinwerkingen, sportclubs enz... ...maar wél op de kerk? Alsof al die anderen domeinen waar pedofielen zich begeven een er andere moraal zouden op nahouden dan de kerk. Onzin natuurlijk. Iedereen weet dat seks met kinderen niet kan. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3859 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Albrecht : 23 december 2010 om 19:29. |
||
|
|
|
|
|
#3860 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
In de Kerk worden klachten betreffende kindermisbruik achter gehouden door de organisatie (= verbergen voor justitie) en dan komen ze af met "jamaar, de feiten zijn ondertussen verjaard, en je kan die oude brave pastoorkes toch niet meer straffen?". Een priester die kinderen misbruikt kan het zelfs schoppen tot bisschop... De misdadiger Vangheluwe wordt nu nog steeds door de Kerk verborgen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
|
|
|