![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Meer dan één jaar niets van gezien,moeders voor moeders,vrouwenorganisatie,vreemdelingen ondersteuningen,maar niet voor de man met pech |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of bedoel je de voedselinzamelaktie ,1 keer per jaar aan de inkom van Delhaize? Mensen schenken dan volop suiker ,koffie, conserven,enz.... terwijl de echte daklozen zelfs geen blikopener ,laat staan een koffiezet ,hebben. En voor wat die suiker dient is mij ook een raadsel. Misschien om op een klontje te zuigen als ze honger hebben, of om in de zomer de mieren weg te lokken van hun stukje karton aka bed.
![]() |
![]() |
#463 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mails ontvangen van mensen die zeiden: "Ik heb mijn zolder leeggemaakt en heb potten en pannen en ander keukengerei, wilt u dat voor de daklozen?" en dan moet ik echt antwoorden: "Hartelijk dank, mevrouw, maar die daklozen hebben geen keuken, ze kunnen dus ook geen keukengerei gebruiken." Ook kreeg ik een aanbod: "Ik heb nog een mooie tafel." En éentje sleepte me eens mee naar haar auto: ze had porseleinen borden in haar koffer, voor de daklozen.. ![]() Nog een ander gaf me een doos met mysterieuze objecten. Dat bleken electrische bigoudi/ haartoestellen te zijn van de jaren zeventig. Echt vitaal noodzakelijk als je op straat leeft.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 23 december 2010 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe het elders is, maar hier in roeselare kunnen ook echt edaklozen een voedselpaket komen afhalen
![]() |
![]() |
#465 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat veel daklozen in Brussel echt honger hebben, mensen in een woning kunnen dat juist wél omdat die niet zichtbaar zijn en er totaal geen solidariteit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
|
![]() PS: jemug, zijn er zelfs in Roeslare daklozen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Minister-President
|
![]() Ja en dat weet ik zelf ook nog niet lang, ben daar echt van geschrokken.
![]()
![]() |
#468 |
|
![]() Zelfs in de traditioneel superrijke gemeenten van Waals Brabant zijn daklozen tegenwoordig...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
|
![]() zoals ik al eerder meldde vind ik Music For Life best wel okee, maar ik erger me toch wel aan al die politici die zich daar verdringen voor het huis, om -vaak met ons geld- daar de sympatico uit te gaan hangen. Droef hoogtepunt was gisteren Kris Peeters die vanuit Zuid-Amerika ff de gulle schenker mocht gaan spelen met ons belastingsgeld .
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 23 december 2010 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je dan dit leest.... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat dan te denken over de gulle geschenken aan banken en bedrijven?
Ik heb zelf geen cent teveel.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 23 december 2010 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet, dat werd door Europa aan de banksector cadeau gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bedoel ik dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb nu een paar dagen de live uitzendingen op tv min of meer gevolgd.
Wat me vooral opvalt : Alle mensen op de groenplaats zijn autochtonen. 99 % Van de vrijwilligers die geld inzamelden zijn autochtonen, hoewel het geld naar Afrika gaat. En wat me vooral opviel : onze fantastische burgemeester aka allochtonenknuffelaar kreeg nauwelijks een applaus bij de start van de actie. Gewoon, een paar opvallende dingen die me opvielen. Verder een hartverwarmende reactie van de "onverdraagzame en racistische" Vlaming. Maar zo ken ik mijn volk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet iemand of dat de wapenwinkel daar open is. Die mens durft al eens te sluiten als er op de Groenplaats zo wat zever is.
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Migranten hebben kennelijk beter door wat voor zwendel zich daar afspeelde op de Groenplaats - De Engelstalige Vlamingen die plegen op te treden in de gedaante van artiest zijn uitsluitend interessant voor andere witte Vlamingen. Logisch dus dat daar voornamelijk wit klootjesvolk te vinden was op de Groenplaats. En daarbij mijn vriendelijke verzoek om dergelijke evenementen volgende keren naar de provincie te verplaatsen. Voor provincialen door provincialen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 december 2010 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een reden om niet af te zakken naar de Groenplaats.
'Allochtonen' genieten liever van de sneeuw , klaarblijkelijk. Heel verstandig. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 december 2010 om 01:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Men dient voor ogen te houden dat het de kapitalisten (rijken) zijn die de werkende klasse verdrukken en de concurrentie op de arbeidsmarkten creëren. (daardoor ontstaan uw schrijnende toestanden) Laat maar de 'economische dieven' de peperdure 'villa's' van de nieuwe burgerij gaan bezoeken, in plaats van de (zelf) merendeels zorgbehoeftige zelfstandigen in hun 'kruideniers-, kranten-, eethuizen en telefoon & internetzaken permanent lastig te vallen en hun magere inkomsten nogmaals extra te taxeren. Wat kan men aanrichten met een samenleving waar het establishment, Politici en kapitalistische macht, van de armen verwachten dat ze de nog armeren zouden helpen en bijstaan?. Op zulke wijze zullen er meer om meer bijkomen. Werk aan de winkel 'POLLYCORRECT' ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 24 december 2010 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als uw allahtonen niet op de Groenplaats te zien zijn, is dat gewoon om dat bij hen 'eigen volk eerst' primeert. En een allochtoon die van de sneeuw 'geniet' ? Yeah, right ..... Terwijl we al meer dan genoeg doen (verplicht) aan ontwikkelingshulp, gaan mensen ook nog eens individueel uw 'kansarmen' helpen. U zou beschaamd moeten zijn met dit soort uitspraken. ![]() Of wacht ... is het misschien omdat er échte muziek wordt gedraaid en er geen revolverzwaaiende negers wat uit hun nek staan te lullen op een geluid dat het meest lijkt op een vasgelopen computer ? Laatst gewijzigd door hurricane : 24 december 2010 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |