![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#262 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of het nu gaat over de Koran of de Bijbel of Mein Kampf of het Rode Boekje van Mao is in deze zelfs irrelevant.
![]() |
![]() |
#263 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo denk ik er ook over. Geen censuur! Volwassenen beslissen zelf wat ze willen lezen.
![]() |
![]() |
#265 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Argumentatie jij negeert; want je kan er niets tegen inbrengen; en je zou eerlijkheidshalve moeten toegeven dat ik in deze gelijk heb. Citaat:
Als die andere dan niet eens kan uitleggen waarom de concrete post "wel op iets trekt", dan trekt die voor mij op niets. Als die ander blijft doorbomen, doe ik dat ook. Dat is nogal wiedes. Citaat:
Talloze anderen. Enkelen ja. Telkens als ze blok staan in een discussie. Direct gesteund door anderen van de kliek. Zeer overtuigend. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Merk op dat ik doe als ik daar wel een concrete post bij kan geven. Citaat:
Ik lees de meningen/stellingen die gepost worden; en reageer daar op. Dit is geen wedstrijd tussen kampen. Dit is een discussieforum. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "Jeanne d'Arc" op de islammesthoop! Wie nu nog twijfelt of de islaminvasie in onze contreien een vooruitgang of een achteruitgang zal zijn, daar is toch echt iets mis mee... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel juist! Maar kijk eens hoe "de kerk en haar vertegenwoordigers" heden ten dage behandeld worden door gerecht en publiek! Probeer dat eens met één of andere imman of zo en de islamidioten (... hoe moet je ze uiteindelijk noemen, het is te gortig, hun gedoe...) staan met honderden de straten op te breken! Vechten voor het voortbestaan van hun eigen onderdrukking en achterlijkheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met behoud van uitkering. Daar moet jij toch gewoon dankbaaar voor zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het gaat om achterhaalde boeken die aanzetten tot haat en strijdig zijn met de huidige wetgeving, tja ... Ik zie ze liever in vlammen opgaan dan dat er terroristen door gekweekt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lees het onderstaande maar eens aandachtig :
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid moet konsekwent zijn en iedereen bestraffen die zulke teksten publiceert. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 december 2010 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of het nu gaat over het verbranden van boeken of een overheid die teksten/geschriften verbiedt, de manier waaróp verschilt doch het eindresultaat is hetzelfde, namelijk een overheid die censuur oplegt aan de bevolking. Ik heb geen zin om op een morgen in Noord-Korea of Myanmar wakker te worden.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 december 2010 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Waarom zou racisme in milde vorm (bijvoorbeeld dat je een spontaan wantrouwen hebt jegens bepaalde kleurlingen, op basis van vroegere ervaringen en empirische waarnemingen) slecht en verwerpelijk zijn?
Waarom wordt dat niet als de normale, natuurlijke reactie gezien die het eigenlijk is? Een reactie die overigens geldt voor 95 procent van de mensen, ook zij die het hardst roepen dat ze tegen racisme zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat de mensheid al voldoende geëvolueerd was om de "normale, natuurlijke reactie" te beredeneren. Het is normaal om wat ongekend is te wantrouwen. Vertrouwen moet immers opgebouwd worden. Maar het is niet normaal om een afkeer of haat te hebben voor alles wat ongekend is. Ik heb mijn spontane afkeer voor mannen met pak en das en vrouwen met duex-piece en (naald)hakken al tientallen jaren geleden overwonnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar cultuur is dat wel: iemand die rechtstreeks van bij de papoua's wordt geimporteerd kan vast nog wel een lekker mensenknookje smaken. Diezelfde persoon die hier van kleinsaf aan wordt opgevoed met andere normen en waarden heeft een totaal ander gedragspatroon. Hetzelfde met mensen die worden opgevoed met een bepaald ideologisch patroon: ook die mensen kunnen een gezamenlijk gedrag vertonen dat niks met huidskleur te maken heeft maar alles met de cultuur en gedragspatroon die het gevolg zijn van die ideologie. En d�*�*r mag men dan geen commentaar op hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In welke mate zou dat goed zijn ..?.. Ik denk dat het voor de persoon in kwestie ook gezonder en beter zou zijn dat zijn wantrouwen ten opzichte van zijn medemensen op een normaal gezond niveau zit en niet gebaseerd is op raciale of culturele achtergrond . Racisme is is dat opzicht zowel een individueel probleem als een maatschapelijk .... het gaat voorbij aan het gezond verstand. |
|
![]() |
![]() |