![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moest een splitsing van Belgie een realistisch idee zijn voor de nabije toekomst, zou het een goed idee zijn om een Brusselse partij op te richten die hiernaar streeft.
![]() |
![]() |
#162 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) Een deel moslims profiteren mee van de welvaart, hun initiatieven draaien zoals nooit tevoren en ze worden middenklasse. 2) Een ander deel moslims zijn lamzakken, en binnen de kortste keren kunnen ze hun huur en onderhoud niet meer betalen.
![]() |
![]() |
#163 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat voor een zever is me dat? en hiermee motiveer je de uitspraak "De moslims zorgen nu al voor de helft of meer van alle geboorten in het Brussels Gewest." dit is van het Mein Kampf-niveau, ook Dolfie dacht van 1 tot 10 te kunnen gaan zonder te hoeven controleren of 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 en 9 er wel effectief tussen in lagen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
maar message boards zijn wellicht niet het beste medium daarvoor Citaat:
persoonlijk ben ik trouwens fan van hayek hoedanook, mijn punt was dat dit geen protectionisme is Citaat:
denk ik ook niet ik geloof ook wel in vrije markten hoor een zaak waar economisten echter veel te weinig rekening mee houden, is "the tyranny of geography" OK, is misschien moeilijk te kwantifieren maar dit neemt niet weg dat het very real is |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de vlamingen wel niet (en als ze het zeggen, het zal weinig uitmaken) die zeggen dat de brusselaars de jobs niet kunnen invullen, omdat ze niet geschikt zijn. Maar wel de instellingen en de vennootschappen die om welke reden ook, een voorkeur geven aan de vlamingen. BTW 500.000 miljoen nederlanders naar vlaanderen zou wel een invasie geven, dat is potverdorie 500 miljard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat had ik niet gezien mar euh, veel vb'ers zeggen dat dus wel he, dat "de brusselse werklozen" moslim-profiteurs zijn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ze moeten niet doen wat wij doen, ze moeten dezelfde wetten respecteren als wij |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die houden zich wel bezig met dergelijk sociaal noodzakelijk onderzoek. In Nederland verricht men in tegenstelling tot België wel serieus onderzoek naar de etnische samenstelling van de bevolking. De moslimorganisaties gaan er trouwens prat op dat in Brussel 57% van de geboorten op rekening komt van de moslims : Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementslid
|
![]() Tomb schreef :
Citaat:
Je had dus buiten het gebruik van kleurtjes in uw tekst niet te veel kennis om over te stoefen, QUOI ![]() Bedankt voor je medaille ... Gelukkig maar dat veel mensen, mensen met méér allure én méér economische kennis dan een zeker identiteit tomb, en ook mijn portemonnee daar anders overdenken ... ![]() 2. Eerst dacht ik mijn antwoord tot de tekst tussen die ![]() 3. Wat me mischien over de lijn heeft getrokken, om je toch een repliek te geven, was de post die ik enkele weken geleden van een forumlid ontving, naar aanleding van je 12% belasting : "Pred, pas op. Ik heb al enkele dagen den Tomb én zijn clique op mijn nek en nu noem jij hem een leugenaar." 4. Wat me uiteindelijk overtuigd heeft, je een genuanceerder antwoord te geven was één van je post, niét aan mij gericht, waarmede je enkele weken geleden het form bevuilde : "Aan de Amerikaanse Cultuur heb ik niets te danken. Alles heb ik te danken aan mijn eigen harde werken." 5. Hogerstaande post geeft een inzicht in je (vulgair ?) egoïstisch karakter, allez of dat wat er moet voor doorgaan. waarom ? -je ouders stuurden je toch naar school, of breek je die ook al af (zoals Dutroux !); -je hebt in België (Brussel ? Qua "eigendunk toch) een uitstekend onderwijs kunnen geniet; - je zit in de bijna goedkoopste uithoek van Florida en de hele US of A, uithoek waar men alle moeite doet om er bedrijven en arbeiders naar toe te krijgen; - de belastingen zijn er een peuleschilletje en alleen het leven is er "iets" duurder geworden door de toeristen, maar die brengen dollars binnen; - en dan zeg jij, Tomb, daaraan heb ik niets te danken ? Wat van veel intellectuele oneerlijkheid en een gesloten, vooringenomen opinie, maar vooral egoïstische instelling getuigt. 6. Perceptie en kennis (?) Tomb, het is me opgevallen dat je "lult" over (de voorbijgestreefde ?) Ricardo. Allez, je vermeldt toch zijn naam. Want wat me eveneens is opgevallen is dat sommige van je "kritische bemerkingen", eigelijk de bijna letterlijke vertalingen zijn van de brochures die je gratis kan bekomen bij de Chamber of Commerce, 1945 Fruitville Rd. Ah ja. De "Harvard School of Business", én de heer Murphy uit Saratosa, die beiden hun werk altijd zéér gronding en snél doen, hebben me gevraagd je ook "te vertellen" dat het in Saratosa verboden is te zingen wanneer je in badpak rondloopt ... Wanneer je het nog niet moest weten, weet je het nu ![]() Tenslotte. a. Ik heb al veel ballen zien rondvliegen in Brussel; op den Anderlecht. Zie je Tom dat is opnieuw een bewijs dat je er maar vooringenomen op rond lult en de meeste posten van de forumleden zélfs niet leest. ... b. Wall-Mart, ook Wall*Mart geschreven, was in de Fortune 500 list van 2002 's wereld grootste bedrijf. In 2003 niet meer : "onafhankelijkheid" van de 4 grote US of A onderderdelen, ook de zgn. SAM's Shops; belastingensredenen. Exon, ik vind die oude benaming sympathieker, wordt maar eerst in 2005 's wereld grootste; niet de prijs van de benzine maar de ontwikkeling van nieuwe brandstoffen, onder impuls van de oliemaatschappijen zal daar voor zorgen. c. Parijs : de Franse chauvinisten ... Stuttgart ? ... Je vergelijking Texas-Europa raakt kant nog wal. Texas, rijk maar ... de grote leegte ... c. Daar moet niet over gesproken worden, want de stadstaat Brussel, dat is een natte droom. Ik heb al genoeg geschreven. Beste Groeten Tomb en moest ik volgende week de kans zien in Saratosa te passeren dan vind je op dat nr. 1945 een bak Palm (of Wit Bier?). ****
![]() |
![]() |
#172 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar natuurlijk heb ik enkel gezegd dat hij zijn conclusie niet kon trekken op basis van dat rapport, en dat is maar al te duidelijk hiermee heb ik trouwens ook nog niet gezegd dat ik je cijfer aanvaard het is verre van officieel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat je juist schreef is niks dan een persoonlijke mening over een persoon, en daarvoor dient dit forum niet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Parlementslid
|
![]() Gm10 :
Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | ||