![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekrompen geest ben je |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor het onderhoud van la famille Cobourg echter niet. Of wel, ik ben sollidair en als ze echt behoeftig zijn, dan kunnen ze nog een leefloon aan vragen bij het lokale CPAS. Dat zal natuurlijk wel een pak lager liggen dan wat ze nu gewend zijn. Misschien moeten ze dan toch maar gewoon werk zoeken, zoals iedereen...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() volgens mij is klarekijk in t echt prins philip
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb een voorstel, als heel de wereld nu 1 euro aan mij betaald. Da is toch ni veel, ge moet echt wel nen bekrompen geest zijn om da ni te willen betalen. Ik zal er een mooi plaleis mee bouwen waar ik in ga wonen en ik zaal ook eens een goei woordje doen voor heel de wereld bij de wereld leiders. Goeien deal, ni?
![]() |
![]() |
#346 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Da's pas echt ne klare kijk op de zaak ...... ![]()
![]() |
![]() |
#347 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
€16 per jaar is objectief bekeken inderdaad niet veel. Toch bedenkingen daarbij: 1° Een niet verwaarloosbare hoeveelheid mensen prefereert een niet-monarchistische parlementaire democratie boven een parlementaire constitutionele monarchie. Bijgevolg betekent kiezen voor dat tweede oneindig keer meer betalen voor de meerwaarde die het levert, al gaat het maar over een eurocent meer. 2° €16 voor de monarchie + €9 voor een ander overbodig systeem + €3 + €2 + €11 + €5 + ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooreerst reken jij enkel de officiele dotaties en niet alle verdoken dotaties, kosten en dergelijke. Moest men het volledige kosten plaatje van ons koningshuis publiek bekend maken zou je ogen trekken. Daarbij telt men steeds die onjuiste kost gedeeld door het aantal inwoners, zo een 11 miljoen. Van die 11 miljoen waren er bijvoorbeeld, volgens laatst bekend gemaakte cijfers 2007, 6.675.663 belastingplichtigen. Deel nu even het volledige kostenplaatje, niet alleen dat wat ze je voorschotelen, wat ze ons willen doen geloven dat het maar is, maar het echte kostenplaatje, door het aantal belastingplichtige, want het zijn zij die de kosten betalen, niet al de baby'tje, de schoollopers, de daklozen, de vrouwen/mannen aan de haard, de OCMW trekkers, de zwartwerkers'sters enz. Hela, bekrompen geest, waar zit ge nu met uw 16 euro per jaar denk je? Laatst gewijzigd door Garry : 26 december 2010 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat uw manier van diepzinniger denken is als zelfstandig ondernemer, dan hoop ik voor jou dat ge die manier niet doortrekt in heel uw fiscaal plan, want dan ga je gegarandeerd binnen het jaar fait.
Laatst gewijzigd door Garry : 26 december 2010 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Prins Filip kan soms wel onnozelheden uitkramen, maar zo'n....?
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 26 december 2010 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoef geen omhooggestudeerde details en dure woorden om te weten hoe ik mijn 3 bedrijven moet leiden . En bovendien ben ik nog gelukkig ook , omdat ik niet zo haatdragend ben als jij en mij niet laat leiden door uw door de in blindheid verkrachte democratie die niet werkt ,waar U zo'n voorstander van bent . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geld is als een wild dier , hoe meer luidruchtige (als U ) u er op jaagt , hoe banger het is en hoe verder het van je wegrend . Maar van waarden en educatie kent U geen bal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het niet om het geld gaat, kunnen die mannen in Laken dan ook niet gewoon voor niets werken? Geld is immers toch niet belangrijk, dan lijkt eender welke dotatie me ook volstrekt overbodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet om het geld maar om het plezier zeker. Ooit gehoord van de zwarte pot en ne ketel met verwijten?
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() Ho werk bestraffen is jullie volgende capasiteit .
Dat is ook zo'n gave die de huidige democratische politici echt onder de knie hebben. Blijkbaar zijn jullie vergeten hoe onze welvaart is opgebouwd . dat is wel door te werken hoor , en door verantwoodelijkheid te nemen , en niet door mij zichzelf ziekelijk te focussen op negatieve commentaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles rekenen hé, ook de personeelskosten, onderhoud gebouwen, verwarming gebouwen, privé gebruik vliegtuigen, kosten jacht (verbruik, personeel, haventaksen, bevoorrading, technische interventies.....), ongrondwettelijke dotaties enz. Of durf je het uiteindelijke bedrag niet meer naar voor te brengen? Nog steeds overtuigt dat een president meer kost? Met wat voor president vergelijk je dan? Republieken in de wereld: ██ presidentiële republieken met een presidentieel systeem; ██ presidentiële republieken met een parlementair systeem; ██ semi-presidentiële republieken met een parlementair systeem; ██ parlementaire republieken; ██ republieken met een eenpartijenstelsel in de grondwet. Keuze genoeg? Allemaal duurder dan jou koning? Laatst gewijzigd door Garry : 26 december 2010 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Democraten kunnen ook gelukkig zijn hoor. Geluk is niet hetzelfde als niet nadenken en alles laten zoals het is. Geluk is dingen verwezenlijken, op korte en op lange termijn. Het afschaffen van de monarchie zal mij gelukkig maken maar er zijn nog heel wat andere dingen die mij gelukkig maken. Maakt u zich vooral geen zorgen over mijn geluk.
![]() |
![]() |
#360 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |