![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'k Was dan te snel . Maar 'k denk toch dat de grote terugval van het aantal van die dieren minder te wijten is aan de jacht dan aan 't inpalmen van hun natuurlijke leefgebieden ... En van de jacht op die dieren heeft het "geneeskundig" bijgeloof in Aziatische streken toch vaak het grootste aandeel . Wat uiteraard niet wegneemt dat de pelsverzamelaars en en de "kijk eens 'k heb een halsketting met een tand van een bepaald dier"gekken ook mede schuldig zijn aan de afname van het bestand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent zo moderatiegevoelig. Dat is verdacht. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 december 2010 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Wist u dat....?
Celestia Rodriguez, de zus van de beroemde Amalia, ook haar hele leven FADO zong. En niet onverdienstelijk. Zeer goed zelfs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |