![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als jij vindt dat de staat verantwoordelijk is voor �*lle kinderen, dan moeten ze allemaal van kleinsaf aan in internaten worden opgevoed. En d�*n sluit je sukkelaartjes uit als je ze geen gratis internaat aanbiedt, inderdaad. Citaat:
---------- Waarom sluit je bovendien de kinderen van de nonkel en de tantes in het thuisland dan weer wèl uit? Vind je dat die voorrang moeten krijgen om aan familievereniging te doen en dan ineens een plaatste in de instelling krijgen? Ge zou dié kinderen toch niet willen straffen alleen maar omdat ze geen kozijn meer vonden om mee te trouwen in Belgie ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2010 om 09:20. |
||
|
|
|
|
#402 |
|
Vreemdeling
|
Jij wil dus kinderen die PER ONGELUK een handicap hebben en dringend medische begeleiding nodig hebben dus achterstellen op kinderen wiens ouders doelbewust en stelstelmatig achterlijken produceren? Leuke instelling. Zou je dat ook propageren als het Vlaams Blok consanguine BBB huwelijken begint te propageren? (Blanke huid, Blond haar Blauwe ogen)
en hebben die achterlijke kinderen er misschien zelf voor gekozen om geboren te worden? |
|
|
|
|
#403 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een paar posten geleden schreef ik dat het de OUDERS zijn die verantwoordelijk zijn voor HUN kinderen. Niet de staat. Ze kunnen natuurlijk ook altijd rekenen op de voorzieningen van hun eigen islamitische staten, daar moei ik me niet mee.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
#404 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar het is grappig dat de ene islamhaatster de andere aanvalt omdat die niet hard genoeg tegen de islam, of pro "het Westen", is. Hoe sneller circe verbannen wordt, hoe beter. En al haar voorstanders met haar. Laatst gewijzigd door Akira : 27 december 2010 om 14:58. |
|
|
|
|
|
#405 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zo goed? U ziet dat ik nog niet de kwaadaardigste ben hé.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 december 2010 om 03:25. |
||
|
|
|
|
#406 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
•privacy-schending (in het bijzonder het vrijgeven van privé-gegevens van forumdeelnemers zonder hun uitdrukkelijke toestemming) (5 bp) |
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is dus geen nieuwe informatie bijgekomen. |
|
|
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Foto's van Circe? Die wil ik zien.
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat gaat een spectaculair discutieforum opleveren. Weet U zeker dat U geen Stalinist bent?
|
|
#412 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
maar trouwen niet allichte Dat was wat onze pastoor zei toen hij aan mij en mijn toen toekomstige echtgenote vroeg of we familie waren en we nogal verrast vroegen waarom hij die vraag stelde. Het hangt er dus van af... En neen, wij zijn geen bloedverwanten van elkaar |
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neef en nicht vrijt licht Nicht en kozijn vrijt fijn.
|
|
|
#414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#415 | ||
|
|
Citaat:
Privacy-schending? Die hangmatfoto's vergeten zeker?
|
|
|
|
#416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het is niet omdat U bepaalde forummers zou kennen, dat U deze informatie op het forum mag plaatsen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
#417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|