Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 27 december 2010, 20:22   #2721
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Natuurlijk wel.

Als je willens en wetens in verschillende berichten met privégegevens van medeforumleden gaat strooien, dan krijg je gewoon een meer dan terechte terechte ban aan je broek.

Ik ben niet zo voor verbanningen tengevolge van zogenaamde persoonlijke aanvallen en ander geleuter, maar iemands privacy schenden door persoonlijke gegevens te publiceren, is van een geheel andere orde.
²

De dag dat er hier een of andere slimmerik komt laten uitschijnen dat hij info over mij is gaan opzoeken en ermee dreigt die op het forum te zetten of dat doet, dan naai ik sneller een ban aan dan h/zij het woord "privacyschending" kan typen.
Steve_M is offline  
Oud 27 december 2010, 20:22   #2722
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Waarom wordt alleen Flanel gebannen?

Wat is er verkeerd aan als hij tegen circe zeg dat ze schattige krullen heeft? (Ik vind van niet trouwens, bah)
Ni flauw doen , hij heeft meer zitten spuien en je weet het ...
manta is offline  
Oud 27 december 2010, 20:23   #2723
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
²

De dag dat er hier een of andere slimmerik komt laten uitschijnen dat hij info over mij is gaan opzoeken en ermee dreigt die op het forum te zetten of dat doet, dan naai ik sneller een ban aan dan h/zij het woord "privacyschending" kan typen.
Das een goeie, werkelijk
Oud 27 december 2010, 20:24   #2724
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wordt alleen Flanel gebannen?

Wat is er verkeerd aan als hij tegen circe zeg dat ze schattige krullen heeft? (Ik vind van niet trouwens, bah)
Is dit nu echt nodig ? Provocatie om de prococatie noem ik zoiets.
Ook wel een teken van onmacht.

Als ik hier op het forum uw naam op het forum zou gooien, samen met je adresgegegevens...maar ik zeg er wel bij dat je zo'n schattige oorlelletjes hebt......zou mijn ban dan ook onrechtvaardig zijn Suqar_7loe ?

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)

Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 27 december 2010 om 20:24.
Vlaamse Leeuwin is offline  
Oud 27 december 2010, 20:26   #2725
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Is dit nu echt nodig ? Provocatie om de prococatie noem ik zoiets.
Ook wel een teken van onmacht.

Als ik hier op het forum uw naam op het forum zou gooien, samen met je adresgegegevens...maar ik zeg er wel bij dat je zo'n schattige oorlelletjes hebt......zou mijn ban dan ook onrechtvaardig zijn Suqar_7loe ?
U denkt toch niet dat ik ooit mn echte naam zou opgeven aan 1 of andere forumklungel. En mn adres zou jij of een andere nooit kunnen achterhalen. Zo dom ben ik nou ook weer niet. Anderen daarentegen

Jullie zijn veel te naief.
Oud 27 december 2010, 20:26   #2726
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk wel.

Als je willens en wetens in verschillende berichten met privégegevens van medeforumleden gaat strooien, dan krijg je gewoon een meer dan terechte terechte ban aan je broek.

Ik ben niet zo voor verbanningen tengevolge van zogenaamde persoonlijke aanvallen en ander geleuter, maar iemands privacy schenden door persoonlijke gegevens te publiceren, is van een geheel andere orde.
3!
daiwa is offline  
Oud 27 december 2010, 20:27   #2727
Steve_M

Standaard

Citaat:
Das een goeie, werkelijk
Ik ben bloedserieus. Ik heb al eens op een ander forum meegemaakt dat forumrivalen elkaars werknemers begonnen op te bellen om de ander zwart te maken. Naar een andere forummer werd een zakje speed met de post opgestuurd naar zijn huis (hij woonde bij zijn ouders). Bedankt, maar nee, bedankt.
Steve_M is offline  
Oud 27 december 2010, 20:28   #2728
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben bloedserieus. Ik heb al eens op een ander forum meegemaakt dat forumrivalen elkaars werknemers begonnen op te bellen om de ander zwart te maken. Naar een andere forummer werd een zakje speed met de post opgestuurd naar zijn huis (hij woonde bij zijn ouders). Bedankt, maar nee, bedankt.
Een ander reëel gevaar is om een verlof of verlengd weekend aan te kondigen. Als dan malafide personen meelezen...
driewerf is offline  
Oud 27 december 2010, 20:29   #2729
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Steve, dan moet u ook niet naïef zijn hé.

Ik geef jou 1 tip: Vertrouw niet iedereen ook niet degene waarvan je zou denken 'wauw die bende is echt wel te vertrouwen'.

Jij bent dan ook de enige die het niet zou verdienen mocht iemand de lef hebben privézaken op het forum te zwieren.
Oud 27 december 2010, 20:35   #2730
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
mar
gi
naal
(welk forum?)

Laatst gewijzigd door Caligula : 27 december 2010 om 20:36.
Caligula is offline  
Oud 27 december 2010, 20:36   #2731
Steve_M

Standaard

Citaat:
Steve, dan moet u ook niet naïef zijn hé.

Ik geef jou 1 tip: Vertrouw niet iedereen ook niet degene waarvan je zou denken 'wauw die bende is echt wel te vertrouwen'.

Jij bent dan ook de enige die het niet zou verdienen mocht iemand de lef hebben privézaken op het forum te zwieren.
Tja, het punt is natuurlijk dat ik zelf bepaal wie ik genoeg vertrouw om mijn persoonlijke info aan te geven.

Wil ik iets delen met het hele forum (wat de meesten onder ons doen, bijv. over werk), dan doe ik dat. Wil ik mijn naam delen met specifieke forumdeelnemers, dan doe ik dat ook. Wil ik forummers uitnodigen bij mij thuis (iets wat ik niet meteen zie gebeuren, maar kom), dan doe ik dat ook.

In geen enkel geval hebben de betrokkenen dan het recht die info met anderen te delen en al helemaal niet om ze op een publiek forum te zetten. Nu ben ik ook weer niet zo naïef om te denken dat mensen dat niet doen. Daarom is er het forumreglement, waarmee ik het in dit geval alleen maar eens kan zijn. Politics.be is trouwens helemaal niet uitzonderlijk op dat vlak, want zelfs op zeer tolerante fora bestaan daar duidelijke regels over.
Steve_M is offline  
Oud 27 december 2010, 20:37   #2732
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
mar
gi
naal
(welk forum?)
Een of ander Belgisch gameforum. Is intussen ook alweer een paar jaar geleden, hoor.
Steve_M is offline  
Oud 27 december 2010, 20:38   #2733
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Tja, het punt is natuurlijk dat ik zelf bepaal wie ik genoeg vertrouw om mijn persoonlijke info aan te geven.

Wil ik iets delen met het hele forum (wat de meesten onder ons doen, bijv. over werk), dan doe ik dat. Wil ik mijn naam delen met specifieke forumdeelnemers, dan doe ik dat ook. Wil ik forummers uitnodigen bij mij thuis (iets wat ik niet meteen zie gebeuren, maar kom), dan doe ik dat ook.

In geen enkel geval hebben de betrokkenen dan het recht die info met anderen te delen en al helemaal niet om ze op een publiek forum te zetten. Nu ben ik ook weer niet zo naïef om te denken dat mensen dat niet doen. Daarom is er het forumreglement, waarmee ik het in dit geval alleen maar eens kan zijn. Politics.be is trouwens helemaal niet uitzonderlijk op dat vlak, want zelfs op zeer tolerante fora bestaan daar duidelijke regels over.
Goed voor jou dat u het wel doorhebt.
Oud 27 december 2010, 20:38   #2734
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ni flauw doen , hij heeft meer zitten spuien en je weet het ...
Precies. Ik heb hem in zeker drie verschillende berichten (het kunnen er meer geweest zijn die ik niet heb opgemerkt) opmerkingen over een al dan niet vermeend uiterlijk, maar ook initialen en zelfs namen zien maken en noemen.
Sus Iratus is offline  
Oud 27 december 2010, 20:40   #2735
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Precies. Ik heb hem in zeker drie verschillende berichten (het kunnen er meer geweest zijn die ik niet heb opgemerkt) opmerkingen over een al dan niet vermeend uiterlijk, maar ook initialen en zelfs namen zien maken en noemen.
Stel je liever de vraag vanwaar hij die info zou kunnen gehaald hebben.
Oud 27 december 2010, 20:42   #2736
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
U denkt toch niet dat ik ooit mn echte naam zou opgeven aan 1 of andere forumklungel. En mn adres zou jij of een andere nooit kunnen achterhalen. Zo dom ben ik nou ook weer niet. Anderen daarentegen

Jullie zijn veel te naief.
Ten eerste lijkt de geviseerde mij nu niet bepaald iemand die zomaar zijn/haar gegevens aan iedereen zou geven.

En ten tweede vind ik uw houding hier weer eens boekdelen spreken. Zelfs al zou die persoon zo naïef geweest zijn, dan nog zou een waarachtig fatsoenlijk mens daar geen misbruik van maken...
Sus Iratus is offline  
Oud 27 december 2010, 20:43   #2737
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onderaan de pagina , kwartiertje facebooksurfen gelijk ne maniak en klaar komt kees ...
manta is offline  
Oud 27 december 2010, 20:46   #2738
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Onderaan de pagina , kwartiertje facebooksurfen gelijk ne maniak en klaar komt kees ...
Ik denk eerder aan een vos binnen de kliek.

Fb sucks.
Oud 27 december 2010, 20:47   #2739
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Everything u put on the net will stay on the net.
Caligula is offline  
Oud 27 december 2010, 20:47   #2740
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk eerder aan een vos binnen de kliek.

Fb sucks.
Nope , één opmerking maakte dat vrij duidelijk hoor ...
manta is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be