Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2010, 00:08   #41
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Dit is inderdaad een racistische aanval. Die man laten afranselen door een vrouw of meisje is in de ogen van een Noord-Afrikaan de vernedering bij uitstek voor een man!
Alleen spijtig dat het niet een of andere ex dokwerker was, die nog goed bij de pinken was, waar ze bij zijn binnen gedrongen. Zo ene die dat stel eventjes van de 1 naar de 9 klopt en van de 9 terug naar de 1. Het zou dan wel in het nieuws komen. Dokwerker slaat drie nog jeugdige Marokkaantjes voor rot. Moeten minstens drie weken schoolverletten.

Laatst gewijzigd door Garry : 28 december 2010 om 00:12.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 00:29   #42
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Typisch weer dat het om Noord-Afrikaanse jongeren gaat. Een tweetal jaar geleden werd er ergens in Brussel ook ingebroken bij het een bejaarde vrouw die vervolgens half dood gefolterd werd oor Noord-Afrikaanse jongeren. De multiculturele verrijking in volle werking ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 00:31   #43
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ja kweet het, ze zijn nog in opleiding.
Doordenkertje.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 00:35   #44
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Zo lang ze hun Eigen Volk niet bestelen is er niets aan de hand, en trekt die gemeenschap zich niks aan van die misdaden.
Volkomen in overeenstemming met de koran dus. Het eerste wat nodig is: moskeeën slopen en onderwijs van de koran en de soenna aan minderjarigen verbieden.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 28 december 2010 om 00:36.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 00:39   #45
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Eigenlijk kan enkel een politiestaat en/of een gelijkaardig optreden deze toestand nog oplossen.
Ik wens je geen politiestaat toe.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 01:49   #46
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Weer een 'blijde gebeurtenis' in het toffe en multiculturele Deurne, mijn heimat nota bene. Toen ik jong was (en dat is nog niet zo gek lang geleden) golden de meeste woonbuurten in Deurne (ook aan de Lakborslei) nog als gezellig, rustig, geschikt voor gezinnen met jonge kinderen en aangename winkelstraten met een gevarieerd aanbod. Op 15 jaar tijd hebben de poco's en de multiculmensjes die ze daar hebben laten resideren, zo goed als alles verbrod. De blanke winkeliers zijn weggevlucht, in de plaats kwam er verkrotting, leegstand, obscure nacht- en belwinkels en allochtone supermarkten met vaak een zeer eenzijdig aanbod, uitzonderingen niet te na gesproken. Wie openlijk als homokoppel door de Deurnese straten loopt, wordt gegarandeerd door de 'verrijkende jongeren' in elkaar geramd, en dan kom je er nog goed vanaf. Woninginbraken zijn schering en inslag. Als jonge vrouw in 'westerse' kleiding (lees normale kleding en niet bedekt met schotelvodden) over straat lopen wordt niet getolereerd en je wordt geïntimideerd. Jonge blanke gezinnen durven hun kroost niet meer te laten buitenspelen vanwege 'intimidatie' door Noord-Afrikaanse jongerengroepjes (soms nog 'kleine' kinderen). En ga zo maar door ...

Het is dus zeer leuk toeven geworden in Deurne. En de politici, de politie of de 'instanties' doen niets of weinig. Als je dan ook nog eens bedenkt dat je als bewoner een torenhoge stadsbelasting betaalt, om dan met de schrik niet meer buiten te durven, je zou van minder verzuurde oplappingen krijgen. En dan schrikken de poco's ervan dat Deurne politiek gezien het meest 'zwarte gat' van Vlaanderen is.

Ik ken alvast bejaarde mensen die een vuurwapen naast hun bed hebben en ook niet zullen aarzelen te schieten op dat schorremorrie die net zoals bij die mens inbraak en diefstal met geweld willen plegen. En ik kan hen geen ongelijk geven, laten we ze terug over de Straat van Gibraltar schieten !

Laatst gewijzigd door freespirit : 28 december 2010 om 01:51.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 02:02   #47
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Weer een 'blijde gebeurtenis' in het toffe en multiculturele Deurne, mijn heimat nota bene. Toen ik jong was (en dat is nog niet zo gek lang geleden) golden de meeste woonbuurten in Deurne (ook aan de Lakborslei) nog als gezellig, rustig, geschikt voor gezinnen met jonge kinderen en aangename winkelstraten met een gevarieerd aanbod. Op 15 jaar tijd hebben de poco's en de multiculmensjes die ze daar hebben laten resideren, zo goed als alles verbrod. De blanke winkeliers zijn weggevlucht, in de plaats kwam er verkrotting, leegstand, obscure nacht- en belwinkels en allochtone supermarkten met vaak een zeer eenzijdig aanbod, uitzonderingen niet te na gesproken. Wie openlijk als homokoppel door de Deurnese straten loopt, wordt gegarandeerd door de 'verrijkende jongeren' in elkaar geramd, en dan kom je er nog goed vanaf. Woninginbraken zijn schering en inslag. Als jonge vrouw in 'westerse' kleiding (lees normale kleding en niet bedekt met schotelvodden) over straat lopen wordt niet getolereerd en je wordt geïntimideerd. Jonge blanke gezinnen durven hun kroost niet meer te laten buitenspelen vanwege 'intimidatie' door Noord-Afrikaanse jongerengroepjes (soms nog 'kleine' kinderen). En ga zo maar door ...

Het is dus zeer leuk toeven geworden in Deurne. En de politici, de politie of de 'instanties' doen niets of weinig. Als je dan ook nog eens bedenkt dat je als bewoner een torenhoge stadsbelasting betaalt, om dan met de schrik niet meer buiten te durven, je zou van minder verzuurde oplappingen krijgen. En dan schrikken de poco's ervan dat Deurne politiek gezien het meest 'zwarte gat' van Vlaanderen is.

Ik ken alvast bejaarde mensen die een vuurwapen naast hun bed hebben en ook niet zullen aarzelen te schieten op dat schorremorrie die net zoals bij die mens inbraak en diefstal met geweld willen plegen. En ik kan hen geen ongelijk geven, laten we ze terug over de Straat van Gibraltar schieten !
Citaat:
Het is dus zeer leuk toeven geworden in Deurne.
Waarschijnlijk wel: ik hoorde welke prijs BDW zijn nieuw optrekje daar betaalde.

(Die smeerlapkes is gewoon iets voor het gerecht.)

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 december 2010 om 02:02.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 02:31   #48
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Waarschijnlijk wel: ik hoorde welke prijs BDW zijn nieuw optrekje daar betaalde.
Het schoolvoorbeeld van hoe naast de kwestie te lullen....

Niet dat we iets anders hadden verwacht...

Citaat:
Hazo,datzelfde gerecht dat die gastjes sneller terug de straat op laat gaan dan dat ze worden opgepakt...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 02:52   #49
louis1949
Banneling

Standaard

wat zijn de tijden en justitie toch veranderd in belgie ,30 jaar geleden hebben ze mij betrapt op een paar konijnen schieten, het heeft me 1 maand voorwaardelijk en 40.000bf boete gekost ,als je nu iemand vermoord krijg je minder KLOTELAND daarom ben ik er ook gaan lopen
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 04:38   #50
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Het schoolvoorbeeld van hoe naast de kwestie te lullen....
Niet dat we iets anders hadden verwacht...
Er zijn nog zekerheden in het leven.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 07:44   #51
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Doordenkertje.
Yep, ik had hem ook.
Oud 28 december 2010, 07:47   #52
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Bij welk programma?
- Mijn restaurant
- Komen eten
- De Beste hobbykok van Vlaanderen
- Chef in nood
- ....
Oud 28 december 2010, 07:57   #53
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik ons ook niet.
Maar intussen zitten we wel met dat uitschot he?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 28 december 2010 om 08:00.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 08:11   #54
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Wordt het niet hoogtijd om hard op te treden??

[url="http://www.gva.be/antwerpen/deurne/dat-meisje-bleef-me-slaan-met-een-leren-broeksriem-2.aspx"]

Ik hoop in de naam van Allah dat deze jonge daders, hun handen afgehakt worden, of opgehangen worden in hartje Borgerhout. Ik hoop ooit deze mensen vast te pakken en ik zal hun een pak rammel geven.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 08:12   #55
Moor
Gouverneur

Standaard

Mijn hoofd kookt, wallah, mijn hoofd kookt van zulk gespuis,

Waar zijn de ouders
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 09:11   #56
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik weet nog niet wat ik het ergste zou vinden, een politie staat of een islamistische staat.
http://www13.coc.nl/content/headlines/3503
Oud 28 december 2010, 09:15   #57
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht

Maar van Paula 'd Hond geen spoor
http://www.youtube.com/watch?v=qjQL0JwTP_0
Oud 28 december 2010, 09:27   #58
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Maar van Paula 'd Hond geen spoor
http://www.youtube.com/watch?v=qjQL0JwTP_0
Dat mens was naïef, dom en vooral vol van zichzelf.
Ik twijfel absoluut niet aan haar goede bedoelingen, zeer zeker niet.
Maar blijkbaar was ook zij, samen met al haar mede-salonsossen, niet in staat om een beeld te kunnen vormen van de toekomst.
Terwijl alle anderen, rechts georiënteerde mensen daar wél perfect toe in staat waren.
En dat heeft absoluut niets met racisme te maken.
Er zullen wel racistische sujetten bij rechts zitten. Ik ben de laatste om dat tegen te spreken.
Maar het merendeel ziet wat er gebeurt en weet dat escalatie voor de deur staat.
Dan is de vraag of de zichzelf benoemde linkse intellectuelen wel het verstand hebben wat ze claimen te hebben.
Ik betwijfel het. Als je niet wil zien wat er gebeurt en ontkent dat er serieuze problemen ontstaan, ben kortzichtig en vooral dom.
En neen, niet alle immigranten zijn criminelen. Maar een hoop van hen kennen geen waarden en zijn nooit respect bijgebracht.
En de gevolgen daarvan zullen we nog dikwijls mogen ervaren. Met dank aan de voorstanders van de verrijking. Een vies woord, trouwens. Hoe kan men iets verrijken met negatieve elementen die nog maar net aan de vooravond van de beschaving staan ?

Laatst gewijzigd door hurricane : 28 december 2010 om 09:30.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 10:38   #59
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een staat waar de democratische meerderheid het aflegt tegen een minderheid bedoel je?

Waar men mensen opsluit voor hun mening?
Oud 28 december 2010, 10:48   #60
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Ik hoop in de naam van Allah dat deze jonge daders, hun handen afgehakt worden, of opgehangen worden in hartje Borgerhout. Ik hoop ooit deze mensen vast te pakken en ik zal hun een pak rammel geven.
Ik hoop dat ik de lotto win.
De kans is even klein, vrees ik.
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be