![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een zucht van een akkoord.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...27_OVV_kritiek Laatst gewijzigd door Garry : 27 december 2010 om 18:52. |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Sorry man, maar ik dacht dat ik uitgelachen en uitgebleit was, check ik hier nog ff de posts hier op deze draad en tjuu het is nog precies niet over als ik uw reacties lees op posts van anderen.
Gewoon even checken nu, het zou kunnen dat ik u verkeerd begrepen heb, of dat u zich verkeerd uitgedrukt heeft.... De"fascistische" "stroming" in de "vlaamse" "volksbeweging" heeft het roer radicaal omgegooid en gaat nu voluit voor de "politieke" weg van de N-VA ? Dat was toch zo een beetje je stelling niet ? Alleen durf je het zo niet te stellen, want tja jij discuseert niet met "oermensen"...... (Volgens mij zie jij in iedereen die zich wat "vlaams" opstelt een "VUILE FASCIST" , jammer voor u ) Wat frantaligen, en mensen zoals u eens moeten leren begrijpen is wat ik vertelde tegen mijn frantalige/brusselaar/collega in Brussel, nadat hij me probeerde op stang te jagen over de "tijdelijke" regeringen(2007-2010) "Jullie" (je mag zelf invullen of je je aangesproken zou kunnen voelen) moeten begrijpen dat het straks niet Leterme zal zijn die aan de onderhandelingstafel zal zitten..... Als ik refereerde naar het feit dat Leterme een waalse vader heeft werdt dat weggegoond. Nu zit inderdaad Leterme NIET meer aan tafel, maar wel een BDW. Zou tot nadenken moeten stemmen denk je niet ? Als ik dezedraad lees, begrijp ik dat je voor de Croo (junior) hebt gestemd. Ach man, ik betaal u een glas! Mensen die "kunstmatige" regeringen in een "kunstmatig" land doen vallen, daar wil ik wel even mijn hoed voor afdoen. ![]() U heeft ongetwijfeld nota van genomen dat zowel junior als een O-VLD europees minister van mening zijn dat het niet zo "evident" is om met de franstaligen, om het even welk ondewerp, tot een akkoord te komen. Conclusie, straks (als men het al eens wordt over de finiacieringswet) moet men nog wat knoopjes doorhakken : 22 miljard besparen (waar zal men die besparen ?, asielbeleid, kerncentrales......................) Zou het dan toch kunnen zijn dat "Belgie" een "kunstmatig" land is ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 28 december 2010 om 00:58. |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe zit dat nu, heren en dames Belgicisten? Gaan we na elke verkiezing 1 jaar onderhandelen en 3 jaar (niet) regeren zoals nu steeds het geval lijkt? Of gaat er een van de 2 gemeenschappen door het stof moeten kruipen. Wat maakt u het gelukkigst?
#125 |
Minister
|
![]() Ik ben alvast zeer blij; hoe langer dit idioot spelletje duurt hoe beter. Het bevestigd alleen maar de reden waarom de meeste niet stemmers (zoals ik) gelijk hadden. En ja ik trek me geen zak aan of de rest hier nu met akkoord gaat of niet. Ik hoor al meer en meer mensen nu plots ook zeggen dat ze niet meer gaan kiezen mocht het kortelings weer zover zijn.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de N-VA zou eigenlijk meester Van Aelst een plaats moeten aanbieden.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 28 december 2010 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Zij prezen hem niet. Zij zwegen uit verbijstering. Van Aelst vloekte in de kerk.
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Aelst verdient een verkiesbare plaats in NVA bij de volgende verkiezingen in 2012 !!! Of bij federale verkiezingen in 2011, vanzelf ! Please Bart !!! Laatst gewijzigd door Boduo : 28 december 2010 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo'n boodschap moet kennelijk eerst wortel schieten, wil zij goed en effectief begrepen worden. Eerst als dat het geval is, volgt uiteraard applaus. Een daverend applaus wel te verstaan.
|
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, in het land der blinden is eenoog koning.
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Grapjas. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |