![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Aangezien hier vuil openbaar gespuid wordt, verwacht ik ook dat de bron openbaar gemaakt wordt. Ik hoef dat niet onder PB te ontvangen. Ik wens dat het forum-reglement gevolgd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Waar zie je het vuil ? Als VIVANT pleit voor een basisinkomen en wanneer dat zuiver economisch helemaal geen probleem is, waar zie je dan het vuil ? Wanneer echter de sponsor van VIVANT het bewijs daarvoor 'te moeilijk' vindt, wat rest er dan ? Hoe of wat moet een normaal mens dan denken hierover ? Probeer me dat eens uit te leggen alvorens diegenen die trachten te helpen met de vinger te wijzen. Beetje respect zou niet ongepast zijn, denkt U zelf ook niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Noem het dan vuil, geen probleem. Ik neem aan dat je ook van VIVANT bent ? Blijkbaar nog steeds hetzelfde liedje aldaar, niet echt hoopgevend natuurlijk. Toch succes gewenst, zullen wel andere kanalen opzoeken die bereid zijn om wel samen te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() 100 = 10 x 10
10 = 10 x 1 100 – 10 = 90 Hierzo, geen probleem voor het basisinkomen dus. Hebben er zelfs tekeningetjes bij gegeven en een volledig psychotechnische analyse. En wat deed uw sponsor, denkt U ? Vergist U zich vooral niet, of straks gaat U ook wiskunde ontkennen en vuil noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is heel fijn.
Maar ........ wie had die mail verzonden?
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Groet DJr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is heel fijn. Maar ........ wie had die mail verzonden? Geen antwoord.
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Daar een politicus niet verder plant
dan een herkiezing voor 't eigen ambt voorzag hij voor ons een leeg zilverfonds. Maar de hoop groeit, want daar is .... Vivant ! ![]() Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 28 december 2010 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
duchatelet en nele dinges hebben toch een zachte rode zetel onder hun **** in ruil voor god weet wat van vrhfstdt als dat geen planning is Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 december 2010 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enerzijds grote bewondering en dankbaarheid aan Roland om zoveel te investeren in een ideaal dat ons allen aan het hart lag . Dat hij dit niet hoefde te dragen , of mintens niet permanent, lijkt mij zeer normaal . Dat hij dat wel heeft gedragen , terwijl hij er zelf niet in geloofde of het niet wou realiseren is zeer onwaarschijnlijk . Maar of hij genoeg heeft open gestaan , of vertrouwen had in mogelijkheden om dat met anderen te delen om de tijd te overbruggen, is een klein vraagteken . Ik heb wel vaker gehoord dat hij te veel de beslissingen alleen wou dragen , , anderzijds . wanneer ik iets alleen financier , zou ik ook niet dulden dat er mensen willen mee sturen waar ik niet zeker van ben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat één man dat na een resultaat zonder partijfinanciering niet kon dragen of niet wou , kan je Roland maar moeilijk kwalijk nemen . Gebruikt hij deze zetel nu om rustig en comfortabel te zitten , dan stelt hij veel mensen teleur , en zo ken ik Roland niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps : gezien uw wens om deze dialoog openbaar te voeren, hoop ik dat U dan ook zo fair wil zijn om de reactie van Roland ook openbaar te stellen, op deze manier kan iedereen volgen. We streven nu eenmaal naar transparantie, net zoals VIvant deze wens heeft. Laatst gewijzigd door MIS : 29 december 2010 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() Ook naar LDD.. maar ook miskent....