![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat Artisjok op uw negeerlijst zeker?
Ik antwoord enkel op haar rechtstreeks aan mij gestelde vragen ... and again... and again... and again... and again... and again.... zoals U zelf kan nagaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#2942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen idee. Zijn nick op het kifkifforum verwees naar een frans acteur.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#2943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik zal het veranderen in "y;y;" beter zo?
|
![]() |
![]() |
#2944 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op kifkif heet hij gewoon 'Aboe Anis' hoor.
![]() |
![]() |
#2945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 29 december 2010 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
#2946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu wel, maar VROEGER niet. Ik spreek over een jaar of... zes geleden, maar die oude forumarchieven zijn verwijderd wegens iets te compromitterend voor een forum (kifkif) dat leeft van o.a. Vlaams Belastingsgeld!
___________________ Trouwens ter info: a) mijn strafpunten die ik ervoor mocht ontvangen zijn vervallen. b) de tekst zèlf werd uiteraard door de moderators *GEKNIPT* Dat Artisjokske die info na drie of vier jaar nog kan terughalen is toch wel een unicum dan! Ben eens benieuwd!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 17:53. |
![]() |
![]() |
#2947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond dat andere herhalingsdraadje interessanter. Ik hoop dat er ondertussen een pak meer mensen op die manier doorkrijgen dat de islamitische landen géén UVRM verdrag hebben ondertekend! Iets wat men zoveel mogelijk stil probeert te houden volgens mij. Bedankt voor het compliment trouwens. We moeten iets doen om niet te gaan dementeren hé! Ik zie me al zitten op mijn 90ste.... "nee artisjok, ik zal het voor de 1000.111keer nog eens herhalen sé"....
|
![]() |
![]() |
#2948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meningen afwijkend van deze van "de grote roerganger " zijn niet toegelaten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2950 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kon u, of om het even wie verder, dan in gollah's naam weten of die naam al dan niet echt zou zijn? Als er op een ander forum iemand is met de voornaam 'Louis', en met als achternaam 'de Funes', en die verandert zijn naam vervolgens in Aboe Anis o.i.d., dan gaat u, noch iemand anders, er toch ook niet van uit dat Louis de Funes zijn echte naam is? |
|
![]() |
![]() |
#2951 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Om verdere speculaties te voorkomen: Ondanks de terecht aangevoerde verzachtende omstandigheden konden wij schending van privacy, hoe onbedoeld ook, niet toestaan en hebben wij Circe indertijd bestraft met 5 banpunten. Deze punten hebben samen met andere punten uiteindelijk geleid tot een ban. Na opheffing van de ban zijn deze punten vanzelfsprekend vervallen. Mag ik u er verder op wijzen dat het waarschuwings- en banbeleid een zaak is tussen moderatie en individuele forummer? Wij stellen het op prijs dat forummers ons wijzen op overtredingen van het forumreglement op het moment dat ze zich voordoen. Het is niet de bedoeling dat overtredingen van twee jaar geleden worden gebruikt om iemand alsnog banpunten te bezorgen. In het vertrouwen in een prettige voortzetting van onze forumrelatie, Met vriendelijke groet, Arbiter |
|
![]() |
![]() |
#2952 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien ik je goed begrijp was er sprake van privacy-schending. Waarom werd die post dan niet geknipt? |
|
![]() |
![]() |
#2953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila ...
![]() |
![]() |
![]() |
#2954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin , Circe, de poging van "sommigen" ,die u , omwille van hun verbale onmacht en de frustratie die daaruit voortvloeit , trachtten te bannen , lijkt nu "verdronken" te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#2955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oef! ![]()
|
![]() |
![]() |
#2956 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan er niet aan doen als ge u aangesproken voelt natuurlijk. ![]()
![]() |
#2957 |
|
![]()
#2958 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....52#post5192452 Dus: wie A zegt, moet ook B zeggen, Alboreto. |
|
![]() |
![]() |
#2959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2960 |
Global Moderator
|