![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is dus wel degelijk toegestaan en gebeurt ook. Evengoed in Pakistan, Saoudi Arabie..en ja daar zijn we weer" anderen doen het ook"! |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat niet enkel over groei en ontwikkeling maar over handelingsbekwaamheid, uiteraard heeft een kind of puber dit niet en al zeker niet om te beslissen over een huwelijk. Uw islam is niet slimmer maar pervers, vandaar dat er geen leeftijd is bepaald waarop getrouwd kan worden, aangezien Mohammed immers ook niet vies was van een kindbruidje..ik kan nog begrijpen dat dit gebeurde in de zevende eeuw maar dat dit nu nog gebeurd is regelrechte verkrachting van kinderen door pedofielen die via uw islam daar doodsimpel de mogelijkheid voor krijgen. Dat is walgelijk en uw mening is dat ook, aangezien u probeert om dergelijk gedachtengoed te verdedigen! Hopelijk heeft u nooit dochters! |
|
|
|
|
|
|
#284 | |
|
Banneling
|
Idd evengoed in India , naast Iran en de rest van deze streng gelovige landen is het weeral links dat de strijd voert tegen dit onrecht .
Citaat:
bron http://cpim.org/content/brinda-karat-pm-honour-killings |
|
|
|
|
|
|
#285 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#286 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is heel erg dat uw "boek" mannen toestemming geeft kinderen te neuken, en het is veelzeggend dat u blijft proberen om dergelijk " gedachtengoed" als "normaal" en zelfs " goddelijk" te verkopen! |
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 18:47. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
er zijn zo van die dagen hé!
spijtig genoeg had ik het systeem van de kleurkes niet rapper ontdekt, dan had het misschien wat sneller gegaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2010 om 18:48. |
|
|
|
|
|
#290 |
|
Banneling
|
Jammer dat het forum niet voorziet in geluidsberichten. Anders had men eens flink in een megafoon kunnen brullen in de (ijdele?) hoop dat in elk geval enkele woorden zouden doordringen.
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Europees Commissaris
|
Ok, we zullen zien, en dan verder zien wie voor diversiteit open staat en wie de normen van mensen wettelijk in acht neemt enzovoort enzovoorts .. Beetje geduld hebben en niet selectief omgaan met mijn citaten en al helemaal niet selectief reageren.
Eerst #195 en dan #202. Kan jij nu misschien een poging doen om opnieuw te proberen? En dan kunnen we een juiste discussie daarover voeren. Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 18:56. |
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik las hier dat india aangehaald werd daarom dat ik mij geroepen voelde dit te posten . http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=284 Laatst gewijzigd door Wisord : 29 december 2010 om 19:04. |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is geen norm of waarde die ter discussie staat, en wat uw islam daarover zegt boeit niemand! |
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of heeft uw onzichtbaar vriendje u dat ingefluisterd? Het wordt hier met de dag gekker met die geloofsfanaten. |
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat volgens de wet vandaag volwassen is, was gisteren niet volwassen of omgekeerd, en kan morgen volwassen of omgekeerd zijn. Men houdt rekening met kennis en omstandigheden en deze zijn allemaal dynamisch (ligt aan onwetendheid van de mens en/of de natuur van de gehanteerde methodologieën in de wetenschappelijke onderzoeken). Ik ga uw vraag nog steeds niet beantwoorden zolang u niet bepaalt wat een "kind" is. En met u ga ik geen fundamentele discussie voeren, ik vroeg het aan Piero. Met jou is een referentiële discussie meer dan voldoende op voorwaarde dat je natuurlijk niet rond de pot blijft draaien en inhoudsloze beweringen uitlaat. Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 19:15. |
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
(bloemetje) |
|
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze samenleving zal nooit kinderen uithuwelijken aan volwassen mannen,en iemand is een kind tot de pubertijd intreedt, dan ben je puber, daaropvolgend adolescent en dan volwassen, duidelijk voor je? |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|