![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, als een moslim de middelen heeft bij elkaar gesprokkeld om een deftig bedrijf over te nemen (geen keten van 2 -6maand wonder- pittabars dus), dan heeft ie voldoende kennis van zaken om goed personeel niet weg te pesten door middel van religieuze idioteriën. Of gaat ie al die expertise zomaar weggooien om neven en nichten(olla, een progressive kwistenbiebel) aan een jobke te helpen?
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik niet..omdat de meeste moslims helemaal niet gediend zijn van zaken als plaats om te bidden op het werk! Die vraag komt van de pilaarbijters onder hen, die het vooral handig vinden om hun broeders onder druk te zetten. Werkgevers die dit doen, beseffen niet zo juist spanningen in het leven te roepen onder moslims, waarbij de " vrome" zijn gematigde broeder zal aanspreken en druk uitoefenen.
Niet doen dus, en al zeker niet op werkvloeren! Hoofddoeken steeds en overal kan al geschrapt worden, er zijn juist steeds minder dan meer werkgevers bereid op die eisen nog in te gaan. Wat eten betreft vind ik wel kunnen dat een bedrijfsrespaurant een vergetatische maaltijd aanbiedt, dat kunnen moslims ook eten samen met de vegetarier...iedereen tevreden! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu de macht vd rkk (na een lange strijd) "hier" voorgoed gebroken is, staat niemand hier te trappelen om een andere religie met open armen te ontvangen, en macht toe te kennen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een lange strijd van infiltratie, verleiding en zwartspuiterij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In theorie, neen. In praktijk, alle dagen.
Citaat:
@ Zipper, de keuze te werken voor een baas die me verbied bepaalde soorten voedsel tot mij te nemen tijden mijn "middagpauze", me op een tapijt wat hypocriet te wezen zal puur afhangen van hoeveel ie me betaald. Als man ben ik wat minder gevoelig voor de hebbelijkheden van bepaalde religies die mannen zowiezo bevoordelen.
![]() |
![]() |
#29 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar een beetje macho mag hij zijn hoor. Een man die af en toe de macho niet kan uithangen, is geen man maar een vent.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Daens werd uit z'n ambt ontzet dankzij zijn ongehoorzaamheid, maar hij heeft zich later weer met de Kerk verzoend. Het belang van Daens was ook veel minder groot dan men denkt, allemaal maar schijn door dat boek en die film.
Laatst gewijzigd door Albrecht : 29 december 2010 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar overtreden werknemers de UVRM ??
leg dat maar eens schonekes uit.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Er is nog altijd zoiets als godsdienstvrijheid. Ik ben meer een voorstander van het zelf bepalen wanneer men een pauze neemt. Als je bijvoorbeeld 5min voor het namiddag gebed pauze neem dan kun je snel het middaggebed inhalen en vervolgen door het namiddaggebed. Probleem opgelost. Geen autochtone werkgever die er problemen van maakt en de moslim die gerust zn gebeden kan uitvoeren binnen de juiste tijd. Maar goed, het ontbreekt bepaalde moslims aan originaliteit jammer genoeg.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 december 2010 om 22:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Je zou beiden ook perfect kunnen combineren uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling