![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdienen wel, krijgen daarentegen ....
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkt u misschien zo in een KMO waar niemand van mekaar weet wat hij verdient? |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oef! toch nog een mede-hersencel gevonden! ge kunt nie weten hoe content ik nu ben.... een mens begint aan zichzelf te twijfelen hoor.
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BV. Bij ons werken spoormensen, ze vormen treinen, deze mensen verdienen een pak minder dan de mensen van de NMBS, die hetzelfde werk doen. Daarbij, als er bij ons te weinig werk is, worden we tijdelijk werkloos (vergoeding van mijn botten), bij de ambtenarij blijven ze trouw op post.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfstandigen hun pensioen is dramatisch, maar ze vergeten wel dat ze er zelf voor hebben afgedragen. (nu met die plafonnering, zou ik ook wel voor mijn eigen pensioen zorgen ipv het in de staatskas te storten).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de ambtenaar gaat het over uitgesteld loon (wordt al vanaf gehouden omdat het loon is), bij de arbeidere / bediende gaat het over een uitkering, wat zwaarder belast wordt, zeker als alleenstaande of als gezin.
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat treinen fabriceren? Worden er effectief treinen gemaakt door nmbs-mensen? |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werk je daar 5 jaar of 25 jaar, dat maakt niets uit. Enkel in verlofdagen is er een klein verschil.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staan bv 20 wagons, 7 moeten er naar Spanje, 3 moeten er naar Italië, 10 moeten er naar Duitsland. De wagons moeten in een bepaalde volgorde geplaatst worden, zodat ze, eens ze op een bepaalde plaats zijn, gemakkelijk ontkoppeld en aan een ander stel gehangen kunnen worden.
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 december 2010 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, bij de NMBS maken ze treinen. Je hebt een tractievoertuig (loco) en je hebt wagons, samen vormen ze een trein.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maaltijdcheques krijgen we wel, maar dat is voor iedereen evenveel. Wij krijgen ploegenpremie: - De vroege is 1/2 uur - De late is 1 uur - De nacht is 2 uur. - Dagpost is niets, alleen 20 minuten langer werken.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 30 december 2010 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trek zelf je conclusies... |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het pensioen v.e. ambtenaar is een "uitgesteld loon" !!! |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik die kreeg, was ik diep beschaamd toen ik a.d.kassa stond v.e.warenhuis ! |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoeveel 14de maanden gaan er in een pensioen?
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik wil gerust meegaan dat de ambtenaar "uitgesteld loon" krijgt (wat dat dan ook moge wezen), en bij de arbeiders/bedienden enkel over "verworven loon" ... maar waarom krijgen degenen met dat "verworven loon" dan enkel een gedeelte met plafonnering tot een minimaal gedeelte? PS: dit zijn "S.Z." spullen waar NOOIT over wordt gemeld, laat staan dat de media (die toch de "upgrading van de massa moeten doen") daar hun steentje toe bijdragen? NIEMAND weet dit! (tenzij je een studie daarover gaat doen, of je werkgever de eerbaarheid heeft om je op de hoogte te brengen van deze zwendel). ------------------ ik heb het nergens over belasting gehad, ik neem in geval van pensioen iedereen als "netto".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 december 2010 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit in een sector die zeer goed betaald.
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blablablabla, die ballon is hier al 1000 maal doorprikt.
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schaam me daar niet voor, maar het is loon waarop je geen rechten kan bouwen.