![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#581 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Gelukkig maar.
|
|
|
|
|
#582 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die man zal worden gezien als geestesziek, en dus belanden in een afdeling spychiatrie, in..een ziekenhuis! Tenzij hij feiten heeft gepleegd , dan wordt het internering. |
|
|
|
|
|
|
#583 |
|
|
Ik volg dit zieke zijdraadje al even porpo. Wat jij allemaal zegt is zo absurd. Jij praat zo oer-rationeel over deze topic, en je kan er zelfs veel mee lachen en de paljas uithangen. Ik vermoed sterk dat jij gevoelsarm bent en zwaar autistisch porpo. Daar kan ik wel rekening mee houden natuurlijk. Je hoeft op dit bericht niet op te antwoorden, maar je weet hoe ik je zie.
|
|
|
|
|
|
#584 | ||
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 december 2010 om 23:49. |
||
|
|
|
|
|
#585 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kritiek raakt kant noch wal, pedofilie is hier strafbaar, ookal denk je " getrouwd' te zijn! En het probleem met die priesters ligt in de verjaring van feiten, toch wordt er veel en openbaar aandacht aan geschonken, die kritische houding zie je nooit van moslims tegenover misbruiken die uit naam van islam worden begaan, daar zwijgt ge maar al te graag over.. zo mondig ben je dus niet!
|
|
|
|
|
|
#586 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Leeftijd zegt absoluut niets en dan ook volgens hetgeen jij zelf kopieerde. Weet je het nog? Is een kind 0-18? Dan mag een kind trouwen of immoreel handelen (ontucht plegen): 16 jaar oud. De late volwassenheid. Een kind mag nog steeds trouwen of immoreel handelen (ontucht) want er zijn veel +18 jarigen die nog steeds onvolwassen zijn. Bepaal je volwassenheid met de criteria van ontwikkelingspsychologie (22 jaar oud)? Een onvolwassen mag steeds trouwen of immoreel handelen (ontucht): 16,17,18,19,20 of 21 jaar oud. Is volwassen iemand die niet meer groeiend of volgroeid is? Dan mogen er veel onvolwassenen trouwen of immoreel handelen (ontucht). Enzovoorts. |
|
|
|
|
|
|
#587 | ||
|
|
Citaat:
En neen, niet alle pedo's worden aangepakt.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 december 2010 om 23:54. |
||
|
|
|
|
|
#588 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Interesseert mij niet wat je zegt, het betekent ook niets. Ik kijk naar argumentatie, rationaliteit en logica. Geen babbeltjes. Een 60, 70, 80 of 90-jarige die een pasgeboren kind begeert is illegaal en abnormaal en deze man moet gerechtelijk vervolgd worden indien hij het kind seksueel benadert. Allemaal akkoord; maar de vraag is: is hij ziek? Dit was trouwens de mening van Steve_M. Daarom volgden er vragen (die je trouwens niet kunt behandelen aangezien deze reactie van jou). De vraag heeft niets met jou te maken, met jou is er een discussie bezig over sofisterij en paradoxes. Weet je het nog, trouwens? Laatst gewijzigd door porpo : 30 december 2010 om 23:58. |
|
|
|
|
|
|
#589 |
|
|
@suqar_7loe
Ik kan mij vergissen. Maar o.a. hoe hij probeert om de werkelijkheid rationeel vorm te geven en te begrijpen is bijzonder merkwaardig. Als een robot stelt hij elk natuurlijk menselijk gevoel, elke neiging in vraag. Hij zou een alien kunnen zijn. |
|
|
|
|
|
#590 |
|
Banneling
|
Eén van de ondergrondse oppositiepartijen dus onder de sjah en kort daarna weer in de ondergrondse oppositie onder Khomeini en de ayatollahs.
Maar van de gelijktijdige aanwezigheid in de ondergrondse oppositie tegen de shah van die (en van andere partijen) nu de factor maken die Komeini aan de macht bracht is wel bij erg de haren gesleurd. Het waren de landen met oliebelangen die een regime wilden dat niet riskeerde naar de USSR te draaien toen de positie van de sjah onhoudbaar werd omwille van zijn despotisme. (Savak, zegt je dat iets? Mij wél) Laatst gewijzigd door filosoof : 31 december 2010 om 00:07. |
|
|
|
|
|
#591 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() Suqartje, weet je wat die kindertjes met "ziek" bedoelen? Ze kunnen het ook zo bekijken en ziek zeggen, ja: het is abnormaal (geen norm). En dat probeer ik ook te zeggen aan degenen die globaal proberen te (?)denken(?) en met hun waanbeelden de meningen van de 'andere' proberen te beoordelen, terwijl ze niet eens "kind" in het Nederlands en hier in Vlaanderen juist en overtuigend kunnen bepalen. Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2010 om 00:06. |
|
|
|
|
|
|
#592 | ||
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 december 2010 om 00:08. |
||
|
|
|
|
|
#593 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#594 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar ziek roepen, is iets anders. |
|
|
|
|
|
|
#595 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#596 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#597 | |
|
|
|
|
|
|
|
#598 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ziek·te de; v -n, -s 1 het ziek-zijn: storing in de werking ve of meer vd organen 2 vorm van ziekte; ziekelijke neiging of gewoonte: beroepsziekte, geestesziekte, kinderziekte, welvaartsziekte Van Dale. Waarom is het ziekte, dan? |
|
|
|
|
|
|
#599 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#600 | |
|
|
Citaat:
Wat moet dit voorstellen. Menswetenschappen rationaliseren? Wil je via barbara als van Aristoteles bepalen wat recht en wet is? Verwacht je dat je met een opeenstapeling van rationalisaties de waarheid vindt of dwaling aantoont? |
|
|
|
|