Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2010, 23:44   #581
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Niet echt.
Internering, in België, is een juridische maatregel voor wie als persoon met een psychische aandoening of geestesziekte, een misdaad of wanbedrijf pleegde en hierbij een gevaar vormt voor de maatschappij.
Gelukkig maar.
Oud 30 december 2010, 23:47   #582
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Deze 90-jarige moet vervolgd worden, inderdaad. Hij begeert een pasgeboren kind illegaal plus abnormaal, daarom; niet omdat hij ziek is, als hij ziek is, dan moet hij naar ziekenhuis en niet naar rechtbank.
Das vast het probleem" illegale begeerte"!
Die man zal worden gezien als geestesziek, en dus belanden in een afdeling spychiatrie, in..een ziekenhuis!
Tenzij hij feiten heeft gepleegd , dan wordt het internering.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 23:47   #583
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze 90-jarige moet vervolgd worden, inderdaad. Hij begeert een pasgeboren kind illegaal plus abnormaal, daarom; niet omdat hij ziek is, als hij ziek is, dan moet hij naar ziekenhuis en niet naar rechtbank.
Ik volg dit zieke zijdraadje al even porpo. Wat jij allemaal zegt is zo absurd. Jij praat zo oer-rationeel over deze topic, en je kan er zelfs veel mee lachen en de paljas uithangen. Ik vermoed sterk dat jij gevoelsarm bent en zwaar autistisch porpo. Daar kan ik wel rekening mee houden natuurlijk. Je hoeft op dit bericht niet op te antwoorden, maar je weet hoe ik je zie.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 23:49   #584
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Ik volg dit zieke zijdraadje al even porpo. Wat jij allemaal zegt is zo absurd. Jij praat zo oer-rationeel over deze topic, en je kan er zelfs veel mee lachen en de paljas uithangen. Ik vermoed sterk dat jij gevoelsarm bent en zwaar autistisch porpo. Daar kan ik wel rekening mee houden natuurlijk. Je hoeft op dit bericht niet op te antwoorden, maar je weet hoe ik je zie.
Ik geef les aan een autistisch kind en geloof me die zou het niet normaal vinden dat ik zegt dat een 90jarige vetzak op een baby geilt. Geen enkele mens trouwens.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 december 2010 om 23:49.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 23:51   #585
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Waarom zou ik moeten zwijgen?

Ik zwijg nooit, en gil het hardst wanneer iemand mij probeert te beletten om te spreken
Je kritiek raakt kant noch wal, pedofilie is hier strafbaar, ookal denk je " getrouwd' te zijn! En het probleem met die priesters ligt in de verjaring van feiten, toch wordt er veel en openbaar aandacht aan geschonken, die kritische houding zie je nooit van moslims tegenover misbruiken die uit naam van islam worden begaan, daar zwijgt ge maar al te graag over.. zo mondig ben je dus niet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 23:52   #586
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vent toch! Ik ben geen moslima! Ge kunt me niet bevelen wat wel of niet te doen!
Ik beveel jou niets, ik zeg gewoon spreek duidelijk; ik weet niet wat je met "moraliteit" wil zeggen.

Leeftijd zegt absoluut niets en dan ook volgens hetgeen jij zelf kopieerde. Weet je het nog? Is een kind 0-18? Dan mag een kind trouwen of immoreel handelen (ontucht plegen): 16 jaar oud.

De late volwassenheid. Een kind mag nog steeds trouwen of immoreel handelen (ontucht) want er zijn veel +18 jarigen die nog steeds onvolwassen zijn.

Bepaal je volwassenheid met de criteria van ontwikkelingspsychologie (22 jaar oud)? Een onvolwassen mag steeds trouwen of immoreel handelen (ontucht): 16,17,18,19,20 of 21 jaar oud.

Is volwassen iemand die niet meer groeiend of volgroeid is? Dan mogen er veel onvolwassenen trouwen of immoreel handelen (ontucht).

Enzovoorts.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 23:53   #587
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je kritiek raakt kant noch wal, pedofilie is hier strafbaar, ookal denk je " getrouwd' te zijn! En het probleem met die priesters ligt in de verjaring van feiten, toch wordt er veel en openbaar aandacht aan geschonken, die kritische houding zie je nooit van moslims tegenover misbruiken die uit naam van islam worden begaan, daar zwijgt ge maar al te graag over.. zo mondig ben je dus niet!
Heb ik wat anders beweert? Je legt me weer zaken in de mond waar ik geen woord over gerept heb. U doet alsof ik pedo's steun. Daarvoor moet je echt wel bij uw favo partij zijn: het vlaamsblok.

En neen, niet alle pedo's worden aangepakt.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 december 2010 om 23:54.
Oud 30 december 2010, 23:56   #588
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is een inhoudsloze commentaar, zegt absoluut niets.
Interesseert mij niet wat je zegt, het betekent ook niets. Ik kijk naar argumentatie, rationaliteit en logica. Geen babbeltjes.

Een 60, 70, 80 of 90-jarige die een pasgeboren kind begeert is illegaal en abnormaal en deze man moet gerechtelijk vervolgd worden indien hij het kind seksueel benadert. Allemaal akkoord; maar de vraag is: is hij ziek? Dit was trouwens de mening van Steve_M. Daarom volgden er vragen (die je trouwens niet kunt behandelen aangezien deze reactie van jou).

De vraag heeft niets met jou te maken, met jou is er een discussie bezig over sofisterij en paradoxes. Weet je het nog, trouwens?

Laatst gewijzigd door porpo : 30 december 2010 om 23:58.
Oud 30 december 2010, 23:59   #589
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

@suqar_7loe
Ik kan mij vergissen. Maar o.a. hoe hij probeert om de werkelijkheid rationeel vorm te geven en te begrijpen is bijzonder merkwaardig. Als een robot stelt hij elk natuurlijk menselijk gevoel, elke neiging in vraag. Hij zou een alien kunnen zijn.
Oud 30 december 2010, 23:59   #590
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
..over de Tudeh partij...
Eén van de ondergrondse oppositiepartijen dus onder de sjah en kort daarna weer in de ondergrondse oppositie onder Khomeini en de ayatollahs.
Maar van de gelijktijdige aanwezigheid in de ondergrondse oppositie tegen de shah van die (en van andere partijen) nu de factor maken die Komeini aan de macht bracht is wel bij erg de haren gesleurd.
Het waren de landen met oliebelangen die een regime wilden dat niet riskeerde naar de USSR te draaien toen de positie van de sjah onhoudbaar werd omwille van zijn despotisme. (Savak, zegt je dat iets? Mij wél)

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 december 2010 om 00:07.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 00:06   #591
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geef les aan een autistisch kind en geloof me die zou het niet normaal vinden dat ik zegt dat een 90jarige vetzak op een baby geilt. Geen enkele mens trouwens.

Suqartje, weet je wat die kindertjes met "ziek" bedoelen? Ze kunnen het ook zo bekijken en ziek zeggen, ja: het is abnormaal (geen norm). En dat probeer ik ook te zeggen aan degenen die globaal proberen te (?)denken(?) en met hun waanbeelden de meningen van de 'andere' proberen te beoordelen, terwijl ze niet eens "kind" in het Nederlands en hier in Vlaanderen juist en overtuigend kunnen bepalen.

Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2010 om 00:06.
Oud 31 december 2010, 00:07   #592
suqar_7loe

Standaard

Citaat:

Suqartje, weet je wat die kindertjes met "ziek" bedoelen? Ze kunnen het ook zo bekijken en ziek zeggen, ja: het is abnormaal (geen norm). En dat probeer ik ook te zeggen aan degenen die globaal proberen te (?)denken(?) en met hun waanbeelden de meningen van de 'andere' proberen te beoordelen, terwijl ze niet eens "kind" in het Nederlands en hier in Vlaanderen juist en overtuigend kunnen bepalen.
Porpo, leg het mij misschien een andere keer uit. Qa nech ik snap er evenveel van als Piero

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 december 2010 om 00:08.
Oud 31 december 2010, 00:09   #593
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
@suqar_7loe
Ik kan mij vergissen. Maar o.a. hoe hij probeert om de werkelijkheid rationeel vorm te geven en te begrijpen is bijzonder merkwaardig. Als een robot stelt hij elk natuurlijk menselijk gevoel, elke neiging in vraag. Hij zou een alien kunnen zijn.
Autistisch kun je zo iemand niet noemen hoor. Autistjes zijn echte schatten, absoluut geen robots of aliens.
Oud 31 december 2010, 00:12   #594
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Porpo, leg het mij misschien een andere keer uit. Qa nech ik snap er evenveel van als Piero
Het is zeer simpel, je mag abnormaal zeggen, het is geen norm of het is illegaal (wet), dus mag niet, en niet doen. Zeer duidelijk.

Maar ziek roepen, is iets anders.
Oud 31 december 2010, 00:16   #595
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ik geloof in de boodschap. Ik vind ze het meest treffende van ze allemaal als het om religie gaat; Daarom ben ik geen christen he.
Ik zuip, ik hoer en ik boer.

WTF ???....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 00:17   #596
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Het is zeer simpel, je mag abnormaal zeggen, het is geen norm of het is illegaal (wet), dus mag niet, en niet doen. Zeer duidelijk.

Maar ziek roepen, is iets anders.
Ik zou je graag willen begrijpen maar iemand die op baby's geilt is volgens mij niet alleen bekrompen maar ook zwaar ziek hoor. Niet te veel filosoferen svp, daar is het te laat voor porpo Enne straks denken ze dat moslims op baby's geilen, getverr.
Oud 31 december 2010, 00:18   #597
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
WTF ???....
Oud 31 december 2010, 00:22   #598
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou je graag willen begrijpen maar iemand die op baby's geilt is volgens mij niet alleen bekrompen maar ook zwaar ziek hoor. Niet te veel filosoferen svp, daar is het te laat voor porpo Enne straks denken ze dat moslims op baby's geilen, getverr.
LOL! Echt ziek? Hier gaat het om, wat is ziekte?
ziek·te de; v -n, -s 1 het ziek-zijn: storing in de werking ve of meer vd organen 2 vorm van ziekte; ziekelijke neiging of gewoonte: beroepsziekte, geestesziekte, kinderziekte, welvaartsziekte
Van Dale.

Waarom is het ziekte, dan?
Oud 31 december 2010, 00:23   #599
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
LOL! Echt ziek? Hier gaat het om, wat is ziekte?
ziek·te de; v -n, -s 1 het ziek-zijn: storing in de werking ve of meer vd organen 2 vorm van ziekte; ziekelijke neiging of gewoonte: beroepsziekte, geestesziekte, kinderziekte, welvaartsziekte
Van Dale.

Waarom is het ziekte, dan?
ziekelijke neigingen, geestesziek.
Oud 31 december 2010, 00:26   #600
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag heeft niets met jou te maken, met jou is er een discussie bezig over sofisterij en paradoxes. Weet je het nog, trouwens?
Dat weet ik. Jij wilde de vraag over de huwbare leeftijd van meisjes in de islam / bij uitbreiding de rechten van jonge meisjes en vrouwen beschouwen vanuit de fundamenten van recht en wet. Dat zag ik als een uitvlucht en dat zag ik goed, want je hebt nog niets inhoudelijks gezegd of toegegeven. Zo ook in jouw laatste reactie >>>

Citaat:
De mens zelf: doelloos of doelgericht?
Kies maar evolutie <///> theïstisch evolutie en/of oorzaak-ontwerp.
Denk goed na, this is porpo's dangerous question.
Wat moet dit voorstellen. Menswetenschappen rationaliseren? Wil je via barbara als van Aristoteles bepalen wat recht en wet is? Verwacht je dat je met een opeenstapeling van rationalisaties de waarheid vindt of dwaling aantoont?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be