![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: POLL | |||
| Ik ben een man en ik gebruik regelmatig parfums en/of deodorants |
|
19 | 55,88% |
| Ik ben een man en ik gebruik ze nooit of bijna nooit |
|
9 | 26,47% |
| Ik ben een vrouw en ik gebruik regelmatig parfums en/of deodorants |
|
6 | 17,65% |
| Ik ben een vrouw en ik gebruik ze nooit of bijna nooit |
|
0 | 0% |
| Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#142 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
heb ik ook een "vagina graad"? dewelke?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 december 2010 om 16:11. |
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alle gekheid op een stokje: niks zo slecht als al die natte "xxx"doekjes: ze zitten vol met parfums en bewaarmiddelen en zijn effektief dikwijls de oorzaak van schimmel of gistinfecties.
Een bezoek aan de dermatoloog is belangrijk, zeker voor dat trezeke met de piekende vagina. En nu maar hopen dat de papa van onze suikerspin geen vaginale infectie heeft opgelopen met die vaginadoekjes van zijn dochter.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Europees Commissaris
|
tikfout: *moeten het zelf maar weten.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 december 2010 om 16:27. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banneling
|
Ik vraag me oprecht af hoe onze voorouders ooit in staat zijn geweest om te overleven zonder al die door de mode gedicteerde geurtjes en geparfumeerde vagijndoekjes en aanverwante producten.
Die imbeciele voorstelling van dat het menselijk lichaam vies zou zijn en de tevens daarbijhorende smetvrees en voorstelling dat alle lichaamsbeharing ook een gruwel zou zijn, is, zoals zoveel ongein, uit de USeless of A komen overwaaien. Jezelf één of twee maal daags gewoon met water (en eventueel zeep) van top tot teen wassen, is normaal gesproken meer dan voldoende om onaangename geurtjes op afstand te houden. En verder ben ik van mening dat parfums, deo's etc alleen gebruikt zouden moeten worden om de eigen lichaamsgeur een licht accent te geven, niet om de eigen lichaamsgeur compleet te verhullen. Ik ben eens compleet afgeknapt op een vrouw die niet alleen behoorlijk naar parfum e.d. riekte, maar ook zichzelf van onder compleet kaal had gemaakt (niks tegen een keurig onderhouden gazonnetje, maar kaalslag is er m.i. dik over), en als klap op de vuurpijl dan ook nog eens een enorm weeïge intiemspray o.i.d. had gebruikt. Ik moest er bijna van kotsen en de lust tot beffen was dan ook meteen over, net zoals de lust om ook maar iets anders in die richting te ondernemen. Alle feromonen waren immers vakkundig om zeep geholpen. Toen ik met een smoes naar haar badkamer was gegaan omdat ik even relatief frisse lucht wilde inademen, bleek dat ze daar een arsenaal aan shampoo's, conditioners, zeepjes, parfums, deo's, spray'tjes voor dit, en geurende doekjes voor dat, en nog een hele hoop chemisch riekende rommel meer aan lichaamsproducten had staan, dat ongetwijfeld een godsvermogen moet hebben gekost. Enfin, ik heb mezelf aangekleed en zei toen tegen mezelf "nie wieder" en heb een taxi gebeld om naar huis te gaan. |
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 30 december 2010 om 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
mensen die zichzelf niet graag ruiken mogen psychologische bijstand vragen om aan hun zelfbeeld te werken. Geen gezever.
|
|
|
#150 |
|
Europees Commissaris
|
Vrijen met een vrouw die zware parfum gebruikt is zonder meer vervelend.
Als ze dat gebruiken, wil dat meestal zeggen dat ze het met hun persoonlijke verzorging niet zo nauw nemen. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat er ook van zij, venerische ziekten zijn zo wijdverspreid.
Ongelofelijk.
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op metaniveau heeft het ook iets van "(nog) niet (helemaal) willen 'bloot'geven".
|
|
|
|
|
#153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dan hebben we het nog niet gehad over dat onderzoek dat uitwees dat mannen graag de zweetvoeten ruiken van een vrouw op wie ze nogal gesteld zijn.
|
|
|
|
#154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht eerder aan de gevolgen van smetvrees. Eerder tussen de oren dus. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alles speelt zich af tussen de oren, ter hoogte van de neuronen
|
|
|
#159 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, uit mijn favoriete bron ter inspiratie van de aankoop van gendergerichte literatuur: Het Laatste Nieuws.
Of zo.
|
|
|
|
#160 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|