![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni "Huidig voorzitter van de partij en Volksvertegenwoordiger in het federale parlement. Deze man wordt, gezien de jongste peilingen, getipt als volgende minister-president van Vlaanderen. Hoe ziet hij het regeringswerk van een vernieuwde christen-democ |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste heer Leterme,
Waarom zou ik voor uw partij moeten kiezen nu op 13 Juni wetende dat u via Mevr. Vervotte, geen verhaal heeft kunnen brengen tegen het failissement van onze zo dierbare luchtvaartmaatschappij. En dan meen ik het op de duizenden ex-medewerkers die in Sabena niet alleen hun moed en werk hebben verloren maar ook in hun levenswerk, en hun geloof in hun toekomst een zeer rake klap hebben gekregen. Eerst Sabena weg, gezinsdrama's die tot vandaag nog steeds niet door jullie politiekers worden bevat, daarna een vervloekte herstart door VanGaever Airlines , met weer een klap voor de ex-sabena medewerkers die hierin weer geloof kregen, nu DHL waar jullie enorm mee jobs spelen, en dan zit daar nog Sabena Technics waar jullie ook weer weinig interesse en steun aan vertrouwen. De luchthaven kan op deze wijze op termijn beter naar het buitenland verdwijnen, en maakt u van deze luchthaven dan maar een grote parking buiten Brussel. Hoe was het in godsnaam mogelijk dat u DHr VanGaever zo heeft kunnen tegenwerken, en dat u in oppositie geen oplossingen heeft kunnen brengen? Waarom zit DHr Verhofstadt met grijns op het gezicht steun ( met alle middelen, al dan niet legaal) zijn opgerichte SN Brussels Airlines te sponsoren, en waarom is er geen plaats voor een nieuwe competitieve familiemaatschappij in Brussel? 1 Maatschappij, met het grote monopolie in BIAC, en THUISSPELER in Brussel. Dhr Daems is plots niet meer in beeld, na het drinken van de champagne met de veel slimmere Zwitsers, en na het pronken languit voor z'n villa in de kranten. Het blijft op het netvlies liggen van die EX-Sabena mensen. Ik geloof niet meer in politiek, en dus bewijst u eens een tegenstelling waarom u WEL zou slagen. Groeten ND uit Antwerpen |
![]() |