![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4541 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#4542 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zowel het katholieke als de islam zijn weerhouders van de menselijke psyche Suqar. Stel U vragen bij alles; Van politiek tot de media. Van de imam/pastoor tot het geloof.
![]() |
![]() |
#4543 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4544 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb net vissticks gegeten, bespaar me dat soort reacties of ik braak straks nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#4545 |
Banneling
|
![]() Ik kan niet geloven dat jij religieus geboren bent. Zoiets word je aangeleerd tijdens je prille jeugd. Weinigen hebben genoeg mentale kracht om zich later van deze verderfelijke invloeden te bevrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En pedofilie wordt hier ten minste afgekeurd. Verder scheelt er volgens mij iets aan de syntaxis van u eerste zin. Dat is zo als men niet gewoon is meer dan 6 woorden in logisch verband neer te schrijven. ![]() Het is u vergeven. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 2 januari 2011 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En hoe vaak gebeurt het? Laatst gewijzigd door filosoof : 2 januari 2011 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4548 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er geen cijfers van, ik weet wel dat de hetze rond pedofilie inmiddels de vorm van een ware inquisitie aanneemt waarbij niet eens meer naar de werkelijke bewijslast gekeken wordt, een van m'n collega's kan er van meespreken. Ik heb alleszins géén weet van een pedofiel die het tot profeet heeft geschopt in deze contreien. Enfin, Sinterklaas is een bisschop met een verdacht groot hart voor kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4550 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Schijnbaar provoceert Porpo maar wat. Waarom? ik zou't niet weten. Spielerei? Superioriteitsgevoel? Of is hij niet wie/wat hij voorgeeft te zijn? Ik vraagt 't me al geruime tijd af. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4551 | |
Banneling
|
![]() [quote=Pelgrim;5201479]Ik heb er geen cijfers van, ik weet wel dat de hetze rond pedofilie inmiddels de vorm van een ware inquisitie aanneemt waarbij niet eens meer naar de werkelijke bewijslast gekeken wordt, een van m'n collega's kan er van meespreken. Ik heb alleszins géén weet van een pedofiel die het tot profeet heeft geschopt in deze contreien. Enfin, Sinterklaas is een bisschop met een verdacht groot hart voor kinderen.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 januari 2011 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De pedofiele bisschoppen hier worden door de bevolking uitgespuwd en als ze hem zouden te pakken krijgen wellicht ook gelynchd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat honderden (duizenden waarschijnlijk) misbruik in de kerk meemaakten en tientallen jaren zwegen. Dat onnoemelijk veel mensen over misbruik gehoord hadden en zwegen, de schouders ophaalden. Onverschilligheid dus? Laatst gewijzigd door filosoof : 2 januari 2011 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zaak wordt geseponeerd wegens gebrek aan bewijzen. Twee jaar later wordt de trainer in een andere club opnieuw aangeklaagd - ditmaal door VIER tieners, en ditmaal is er wel bewijs. Het meisje zit ondertussen in de psychiatrie, is gewoon kapotgemaakt, en ik denk niet dat er iemand zijn excuses gaan aanbieden is. Want misschien is er toch wel reden tot twijfel nu eh, misschien heeft die trainer haar ook wel te pakken gehad. Die goeie, innemende, gemotiveerde, lieve, onschuldige trainer die "genaaid" werd door een tiener... Bittere realiteit: hou je bek als je geen bewijzen hebt. Je loopt niet alleen op een gerechtelijke muur, maar ook je omgeving gaat het je knap lastig maken als je denkt dat het een goed idee is om erover te spreken.
![]() |
![]() |
#4555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In alle bescheidenheid. Ik kan twee zinnen na elkaar posten die in een logisch verband staan met elkaar en gij precies niet. Niet dat dat een ramp is hé. Maar de waarheid mag gezegd worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4556 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet dat dat een ramp is hé. Maar de waarheid mag gezegd worden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4558 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4559 | |