![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1081 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb op jou uitspraak gereageerd en ze weerlegt, wat is daar nu nog steeds voor jou " onduidelijk" aan! Daarom bedank ik hier dus voor, echt geen zin in uw " manier van discussieren"! Wanneer u denkt beledigd te zijn, moet u dit nu melden maar zoals anderen u proberen uit te leggen maakt u uzelf daar enkel belachelijk mee en dat weet u , dus begint u maar over " de volgende keer"... |
|
|
|
|
|
|
#1082 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gaan we even terug naar de essentie? Kwestie, het wordt hier een heen en weer geschiet dat wat persoonlijk word.
Of we sluiten het gewoon af, dat kan ook. (maar het onderwerp verdwijnt niet hoor.)
|
|
|
#1083 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het wordt hoogtijd dat Artisjok haar drugs legaal kan gaan halen denk ik. Een mens zou beginnen twijfelen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#1084 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind dat we het onderwerp zeker niet moeten afsluiten, ik kijk uit naar de reactie van Suqar op de opinie van Porpo! |
|
|
|
|
|
|
#1085 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1086 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
aan mijn denkvermogen natuurlijk. Waaraan zou ik anders durven twijfelen?
aan de identiteit van "Linda-ik-gebruik-nu-Veet-voor-mijn-spl***-Bogaert" toch niet zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#1087 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is er hypocriet aan bidden? |
|
|
|
|
|
|
#1088 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Of ze geloven echt, en da's gewoon idioot/gehersenspoeld, of het is pure hypocritie. Als ik mee tussen die hoop zou gaan zitten tapijtsnuffelen, dan ben ik hypocriet. Ik kan dat, maar op't moment zie ik geen enkel nut.
|
|
|
|
#1089 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1090 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1091 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sorry dat het zo niet zou zijn, maar dan nog zegt het meer over U dan over mij.
|
|
|
|
#1092 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1093 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1094 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, moedwillig een andere denkbeelden aan een tekst plakken is geen misinterpretatie.
|
|
|
#1095 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1096 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat mag, en doet U met plezier.
Maar, hebt U een antwoord op dit startvraagje van Porpo. Wat is een Imam?
|
|
|
#1097 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1098 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() Dat zeg jij en dat maak jij ervan. Ik gebruikte nergens "bezit". Ik kies voor mijn dochter haar moeder, haar naam en veel andere dingen. Kies ik al deze dingen omdat ze mijn "bezit" is? Jullie mogen allemaal met kritiek afkomen, op een voorwaarde dat jullie jullie kritiek onderbouwen en beargumenteren. Citaat:
Indien het meisje volwassen is, dan mag de vader haar niet uithuwelijken. Eerst haar toestemming en dit is noodzakelijk (= dit is de praktijk, in de praktijk trouwt men vaak volgens de normen). Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#1099 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1100 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hewel Caligula: mannekes zijn de voogden over de vrouwkes want die hebben mankementen aan hun hersenen . Daarom mag de Heer des Huizes zijn vrouw(en) verstoten en afkloppen als hij meent dat ze niet gaan luisteren (4.34) en hun dochters worden aan een andere Heer des Huizes uitgehuwelijkt (leeftijd speelt geen rol, zwijgen is toestemmen).
Wordt nu die dochter (nadat vader het gebruik van haar vagina heeft verkocht - dat heet huwelijk - hoe jonger hoe kostelijker, tenzij ze ook "papiere" kan bezorgen) nu op zich verstoten, tja, waar moet zo'n handelingsonbekwame persoon zonder inkomen dan naartoe? Hewel terug naar haar vorige voogd (haar vader) en bij gebrek daaraan aan haar andere voogden (haar broers). Wee o wee de dochters die geen broers hebben... die zijn een vogel voor de kat, tenzij ze bij hun nonkel kunnen onderdanig gaan zijn. En daarom is het zo dat dochters maar de helft van hun broers moeten erven, want stel je voor dat ze nog eens voor die zus moeten gaan zorgen? Ordnung muss sein!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 januari 2011 om 17:58. |
|
|
|