![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#361 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat het
1) enerzijds gaat tussen het doden van gehandicapten die reeds geboren waren en anderzijds het doden van gehandicapten die nog niet geboren zijn. In je wildste fantasie meegaande en verder geen bedenkingen blijven dat toch nog twee verschillende groepen met wel heel duidelijk afgelijnde kenmerken, of niet ? 'Mank' was misschien ietwat verkeerdelijk uitgedrukt.... beter was compleet van de pot gerukt, slaat op niets 2) de gehele context waarin zich dat afspeelde... Het t4-programma omhelsde de eugenetische 'euthanasie' (moord dus) en verplichte sterilisatie .... één of andere psychiatrische aandoening was al ruim voldoende. Laatst gewijzigd door praha : 3 januari 2011 om 23:56. |
|
|
|
|
|
#362 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Haar zus heeft een leven lang in angst geleefd - levend van paniekaanval naar paniekaanval. Haar ouders en zijzelf hebben nooit kunnen leven. Jij zal zeggen dat dat lijden een doel heeft, denk ik. Maar niet iedereen zal je daarin volgen. Wat het ook zij, ik hoop toch dat je ooit wat genuanceerder naar die dingen kijkt, pas dan kan je écht openstaan voor de verhalen van die mensen.
|
|
|
|
#364 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#365 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken zijn familiale toestand niet, maar ik stel mij toch de vraag wat Jan Van den Berghe zou doen, indien "zijn veertienjarige dochter" op een mooie dag zou zeggen, "papa ik ben zwanger"...........
|
|
|
#366 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#367 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan zal papa Van den Berghe zijn dochter ongetwijfeld eerst een donderpreek geven om erna haar in zijn armen te sluiten. En daarna alles mogelijk te maken voor de komende baby.
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#369 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
een veertienjarig kind een zwangerschap laten uitdragen, dat noem ik pas misdadig.
|
|
|
#370 |
|
|
En wat als die dochter zegt: "papa, dit wil ik niet". En naar een abortuskliniek gaat?
|
|
|
|
|
|
#371 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#372 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs indien we meegaan in je absurde rkk-extrapolatie dan nog is het zo dat de vergelijking totaal op niets slaat daar 1) die praktijken niet eigen zijn aan de nazi's 2) Dat bestaansrecht tot voor kort niet eens bestond.... ze werden eveneens gedood (vermoord), verbannen, voor dood achter gelaten... Jouw geliefde rkk zag dat eveneens zo : Ziekte en handicap zijn iets wat van God komt. God heeft een mens zo geschapen, en daar moet de mens het mee doen. Ziekte en handicap werden in eerste plaats gezien als straf voor begane zonden, soms als een beproeving. Voor een boreling was de redenering dus dat het zonden van de ouders betrof en dat die dan gestraft werden met een gehandicapt kind. 3) Er is niet zoiets als een 'bestaansrecht' |
|
|
|
|
|
|
#374 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#375 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat het lichaam van uw veertienjarige, dus fysiek niet volgroeide dochter daardoor compleet naar de vaantjes kan zijn, interesseert je blijkbaar niet zo erg....
|
|
|
#376 |
|
Banneling
|
Wat als het kind van een draagmoeder bestemd is voor 2 mongolen ?
(Elton John & partner) |
|
|
|
|
|
#377 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat u verder allemaal uiteenzet, behoort niet tot het christendom, maar veeleer tot het heiden- en jodendom. En, jawel, hoor, als gelovige neem ik vanuit het diepste van mijn hart aan dat ieder menselijk leven een heilig bestaansrecht heeft. |
|
|
|
|
|
|
#379 | |||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Nu kunnen we misschien terug over abortus discussiëren? Citaat:
Kunnen we nu ophouden met de metadiscussie en het terug over abortus hebben? Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#380 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat: