![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1181 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil van u een DUIDELIJK antwoord op de vraag of vrouwen hun man ter wille MOETEN zijn tijdens het huwelijk! U begrijpt dus totaal niet wat zelfbeschikking wil zeggen, blijkbaar bestaat volgens u dat ook niet binnen uw islamitische samenleving waar iedereen onderworpen is aan Allah; en de regeltjes die mannen daaraan vastplakken! Laatst gewijzigd door alice : 4 januari 2011 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() religie = immoreel. iets anders kunt u er gewoonweg niet vinden.
![]() |
#1184 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1185 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lees religie = indoctrinatie = (immoreel ?) Deed me denken aan deze . http://www.ethische-perspectieven.be...k&SID=289&ID=0 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1186 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jawel er is zelfbeschikking, maar er zijn ook grenzen. In een echte goede islamitische gemeenschap staat de vrijheid van het individu, en ik herhaal dit voor honderdste keer, niet boven de vrijheid van het gezin en de vrijheid van de maatschappij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1187 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En blijf van mijn citaten af want anders licht ik de moderatie in, duidelijk zo? Mooi... Laatst gewijzigd door alice : 4 januari 2011 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Britse vrouwen vertellen u een verhaaltje: Most women blame victims for rape, says British survey Zolang ik niet tegen de regels van het forum werk, mag je linken lichten verlichten zoals je wilt wanneer jij maar wilt en op welke manier ook. Indien ik ergens met schrappen moet reageren om de zichtbaarheid en duidelijkheid van mijn reactie te beklemtonen, dan doe ik het ook. Laatst gewijzigd door porpo : 4 januari 2011 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En blijf van mijn citaten af, volgende keer meldt ik dat. Laatst gewijzigd door alice : 4 januari 2011 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit lijkt me de logica zelve. Of heeft U graag dat men je teksten gaat aanpassen naar eigen goeddunken en het dan tussen quote tags gaat zetten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 januari 2011 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1193 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij sidderen en beven... Maar euh... heb je het nu echt niet gesnapt of doe je alleen maar alsof? Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 januari 2011 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een link betreffende de mening van Engelse dames over verkrachting is geen ANTWOORD OP DE VRAAG OF VROUWEN BINNEN HET ISLAMITISCH HUWELIJK HUN MAN TER WILLEN MOETEN ZIJN komt er nog wat van of durf je niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is duidelijk niet waar. (nee) Dat is duidelijk niet waar. (ok) Is dat aanpassing? Graag een referentie naar een regel in het forumreglement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De opwinding wordt zo groot dat je er leestekens van vergeet en alles in hoofdletters tikt (=roepen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mohammed heeft gezegd dat vrouwen hun man terwille moeten zijn, ONGEACHT wat ze aan het doen zijn (of ze zin hebben komt zelfs niet ter sprake), zèlfs al zijn ze brood aan het bakken in de gemeenschappelijke oven! Doen ze dat niet (hun benen spreiden op commando) dan komen de engelen hen heel de nacht lastigvallen. Me dunkt komt dit heel erg in de buurt van toegestane verkrachting. Wat denk je? Volume 7, Book 62, Number 122: Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "If a woman spends the night deserting her husband's bed (does not sleep with him), then the angels send their curses on her till she comes back (to her husband)." Volume 4, Book 54, Number 460: Narrated Abu Huraira: Allah's Apostle said, "If a husband calls his wife to his bed (i.e. to have sexual relation) and she refuses and causes him to sleep in anger, the angels will curse her till morning." ----------------- If a man is in a mood to have sexual intercourse woman must come immediately even if she is baking bread at a communal oven. (TR. P 428) U zei dus?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |