![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen staan Brussel en Wallonie met het water aan de lippen en kunnen ze nergens nog extra geld op graaien. Ze worden dus de facto verplicht om te besparen. Als er morgen een regering komt dan krijgt Brussel er plotsklaps weer wat miljoenen bij om verder te doen zoals ze bezig waren. Het uitblijven van een federale regering is de beste responsabilisering die de Vlamingen zich kunnen indenken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#443 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liefst zie ik BDW met tranen in de ogen aan de Vlaming uitleggen dat hij alles geprobeert heeft maar dat de heren van de CD&V, SPa en VLD hem een mes in de rug gestoken hebben.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 januari 2011 om 17:06. |
||
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ikke arm, iedereen arm!" |
|
![]() |
![]() |
#445 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo raak je je frustratie kwijt op een gezonde manier. Vloek en tier maar eens goed over en tegen Xenophon.
![]() |
![]() |
#446 | ||
|
![]() Citaat:
Neem nu sociale zekerheid: elk jaar indexering + 2% AUTOMATISCH bij het budget (is een 5% elke jaar) Zonder nieuwe wet komt dat er dus dit jaar bij. Migratie, lonen/pensioenen ambtenaren /... alles zal op het veel te hoge niveau van 2003-2010 blijven. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
#447 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet degene die heelder dagen naar de thermos en de volle asbak staar op een bevlekte keukentafel. Jij bent de gefrustreerde, elke dag opnieuw dat uw fictief staatje niet van de grond komt. |
|
![]() |
![]() |
#449 | |
|
![]() Citaat:
En wie kan nu zo een onland als la belgique apprecieren? Weg ermee en leve Vrije en onafhankelijk Vlaanderen. Niks frustratie, wel hoop.
![]() |
#450 |
Burgemeester
|
![]() Breaking: CD&V zegt ja met 4 grote reserves.
|
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoelde ik...
![]() |
#452 |
|
![]() De solden zijn begonnen.
Veel procenten te rapen in Vlaanderen.
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke dag opnieuw en niet vergeten te glimlachen als een boerin met kiespijn, telkens je met je neus op de realitiet wordt gedrukt. |
|
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel hoofdstukken telt de nota van VDL? 4?
|
![]() |
![]() |
#455 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zolang deze toestand zonder echte federale regering blijft duren, hoe meer is aangetoond dat ze niet nodig is.
![]() |
#457 | |
|
![]() Citaat:
Dit onland moet verdwijnen.
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() Ze gaan dus onderhandelen over een voorstel van onderhandeling voor een preformatie die moet leiden tot een formatie ...
Na 6 maanden ... |
![]() |
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat mijn frustratie de uwe wegneemt. En een Thermos (Nescafe FTW) gebruik ik niet, het doet me teveel denken aan de tijd dat ik in de bouw werkte. En roken doe ik ook al een paar jaar niet meer, dus die volle asbak is er ook niet. Een keukentafel is er wel, maar gevlekt? Al goed dat die van ons het niet kan horen.
![]() |