![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zijn eerste vrouw was (als ik goed ben ingelicht, ik was er ook niet bij) een veertigjarige weduwe die hem ten huwelijk vroeg op zijn 25ste. En binnen een polygaam huwelijk moet de behandeling voor alle vrouwen dezelfde zijn! Maar zij mag haar beurt overslaan en dus voor een goed gesprek kiezen. Toch mooi zo'n man met eerlijke schaamte, niet? Hij was dan ook de enige die zoveel rechten had. Sommigen andere mannen werden zelfs verplicht om hun overtollige vrouwen van de hand te doen aan minderbedeelden. En Mekka is niet op een dag gebouwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...p?p=8513#p8513 -------------- het gaat over polygamie, dus heb ik de enige vrouw waar Mohammed een monogaam huwelijk mee had, niet vernoemd. De eerste RIJKE vrouw die hij huwde op zijn 25 was inderdaad Kahidjah, die 15 jaar ouder was en zijn bazin (zij had een handelsfirma die karavanen organizeerde). Steeds wordt er goed de nadruk op gelegd dat ZIJ het was die hem ten huwelijk vroeg, want we willen niet denken dat hij haar voor het geld trouwde. In ieder geval is hij monogaam gebleven tot haar dood en heeft ze hem nog verschillende kinderen geschonken, die buiten Fatima, blijkbaar allemaal gestorven zijn. Haar hele fortuin is eraan gegaan om zijn boodschap te kunnen verspreiden, maar ze bleef wel in hem geloven. Mohammed was de enige die inderdaad (via de rechtstreekse satelietlijn naar allah) toestemming had om zoveel vrouwen te huwen als hij wou. Hij heeft er dan ook een paar weduwe gemaakt zodat het sneller ging, en om zijn eigen schoondochter (de vrouw van zijn aangenomen zoon) te kunnen huwen werd er weer een directe satellietlijn geopend zodat vanaf dan geen kinderen meer konden geadopteerd worden en ze dus geen schoondochter was). Enfin, lees het draadje maar eens door, er staat nogal wat info (rechtstreeks van islamitische bronnen) in. De leeftijd van de vrouwen van de Profeet: Naam vrouw/Leeftijd vrouw/Leeftijd profeet 1.Khadija/40/25 2.Sawda Bint Zam’a/40/50 3.Aisha/6 – 9 /53 4.Hafsa/18/56 5.Zainab Bint Khuzaima/30/56 6.Umm Salama/26/57 7.Zainab/35/58 8.Juwairiyya/20/58 9.Safiyya/17/60 10.Umm Habiba/35/60 11.Maria/-25/60 12.Maimuna/36/60 13.Rayhana/20/60
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hier toch niet : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Caligula's opmerking is een pak minder netjes, maar komt net op't zelfde neer. (en is een variante op "don't feed the troll) Doet U hier geen Filosoofje met uw steeds weerkerende vragen voor bronnen, posten van weinig ter zake doende opmerkingen en misrepresenteren van anderen hun postings?
![]() |
![]() |
#1266 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En u stoort zich aan het feit dat de weduwen jong waren. Wel, ik denk dat de gemiddelde moslimman van nu zich zou storen aan een knappe weduwe van 17 om er mee in het huwelijk te treden. Ze willen nu altijd iets onbevlekt. Tot in het waanzinnige toe. Maar het wordt moeilijker en moeilijker daarom ook de retro-reflex van de orthodoxie, hoofddoeken, binnen blijven, eigen scholen enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heb ik nergens beweerd, lees opnieuw maar dit keer goed lezen. En voor de rest, ik zie dat je persoonlijk wordt. Ik heb in ieder geval niets uit mijn vrije wil gezegd omdat ik deze niet heb, er waren natuurlijke oorzaken die dat allemaal noodzakelijk hebben gereflecteerd.
Laatst gewijzigd door porpo : 5 januari 2011 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij doelde op Porpo.
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is allerminst een reden om polygamie dus maar als oplossing te zien. Dat lijkt me eerder te gaan over het paradijs voor mannen en aangezien Mohammed zelf een vrouwenliefhebber was en vooral " strategisch" trouwde om stammen aan zichzelf te verbinden zie ik niet in waarom dat pad niet verlaten kan worden en vervangen door meer hedendaagse inzichten die vrouwen niet reduceren tot bezit en broedmachines van mannen. Geef vrouwen recht op onderwijs, recht op werk zonder toestemming van mannen en zorg voor sociale zekerheid die basisnoden voorziet, en dan is dat hele gedoe niet meer nodig! Bezorgdheid om "welzijn" lijkt me vooral een goed excuus voor mannen! Lees eens" de vrouwen van de profeet" van Nahid Selim en uw ogen zullen ongetwijfeld opengaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vertel eens hoe je een leugenaar kan ontmaskeren zonder persoonlijk te worden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U denkt dat hun mening niet evengoed leeft onder moslims? Helaas wel dus. Ik vind dat je vooral daarmee de discussie moet aangaan ookal is het maar zodat anderen " iets wijzer " worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 |
Banneling
|
![]() Keer nog een post terug.
http://forum.politics.be/showthread....36#post5196036 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
40 HADITH) Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ook altijd mensen die meelezen en op deze manier kunnen geinformeerd worden. Als we onze informatie uit de reguliere kanalen moeten blijven halen dan was Mohammed het eigenste vredelievende sociale systeem van het hele middenoosten, terwijl het gewoon maffiozo waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 |
Europees Commissaris
|
![]() You are taking off your mask! Niemand hoeft mij hier te assisteren want ik zie hier nergens iemand die mij logisch onderbouwend kan tegenspreken over alles wat ik hier heb geuit.
Laatst gewijzigd door porpo : 5 januari 2011 om 19:04. |
![]() |
![]() |