![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 |
Banneling
|
![]() En omdat ze zo lelijk zijn en beseffen dat allochtonen niet zo kieskeurig zijn vooral diegene die nog geen "papiertje" hebben
Ik zie gewoon de vrije markt aan het werk. Laatst gewijzigd door Caligula : 6 januari 2011 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Justitie heeft volgens mijn mening wel een stok achter de deur met Het Internationaal Privaat Recht. En ik denk dat daar ook zo lang mogelijk gebruik van gemaakt wordt. Ik heb niet de indruk dat iedereen hier zomaar met open armen wordt ontvangen. Wie ben ik om polygamie goed te keuren of af te keuren? Als de wet het toelaat zoals in Marokko dan kan het. Als de wet het niet toelaat zoals in België dan kan het niet. Wat een individu of individuen doen is mijn zaak niet. Ik ben geen rechter. Als mensen in een commune willen gaan leven en er een ongebonden levensstijl op na houden wie ben ik dan om daarover een mening te hebben. Binnen de islam is polyginie mogelijk maar geen plicht. Overspel is er wel strafbaar. Buiten de islam kan een Westerling doen wat hij/zij wil en is overspel niet strafbaar. Het zijn de partners die de regels bepalen. Tien vrouwen zijn dus best mogelijk als ze het van elkaar niet weten. ![]() Ik heb 1 echtgenote en dat is meer dan voldoende. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat polygamie al dan niet is toegestaan dat men er geen persoonlijk idee over mag hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Horen zien en zwijgen is anders heel bekend. Niemand kan niemand dwingen om een standpunt in te nemen tenzij onder dwang. Het maakt iemand niet veel beter dan abu imran: Bent u voor of tegen de shariah? Bent u voor de shariah in België en Nederland, goed zo, maar waarom doet u er dan niets voor? Strijd met ons! Bent u tegen de invoering van de shariah in België en Nederland, dan bent u niet van ons, u behoort dan tot de Kufaar. Wij strijden dan ook tegen u! U trapt in de val van het ongenuanceerd denken die voor u is open gezet. U bent van Vlaams Belang? U hoeft niet te antwoorden, ik respecteer niettemin uw mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bent goed op de hoogte zie ik. Ik heb eens gehoord dat overspel in de islam niet zozeer strafbaar is omdat het immoreel zou zijn t.o. van de wettige echtgenoten, dus omdat die bedrogen worden, maar het is verboden omdat vrouwen altijd iemands bezit zijn. Dus bij overspel zit een man met zijn dinges van het bezit van een andere man te genieten zonder te betalen. Het is als met de trein reizen zonder kaartje. Klopt dat?
Laatst gewijzigd door Piero : 6 januari 2011 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en bovendien zijn het de VROUWEN die overspelig zijn (ook al zijn ze niet gehuwd), en ontspringen mannen gewoonlijk de dans. Er moeten namelijk vier getuigen aanwezig zijn geweest op de floorshow willen ze de mannen kunnen beschuldigen van overspel. Maar natuurlijk, als de vrouw zwanger is.... in islam geloven ze niet in de heilige geest zie je!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar voor de details kan je beter bij circe zijn. Laatst gewijzigd door tomcruse : 6 januari 2011 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik verdedig De Winter en Wilders waar ze gelijk hebben. In heb commentaar op moslims als ze nonsens verkondigen. Mijn persoonlijke mening levert geen meerwaarde. Ze is irrelevant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | |
|
![]() Citaat:
Dat ongehuwd overspelig zijn hoor ik wel vaker. Taalkundig is dat onjuist want overspel is ontrouw. Hoereren is iets beter maar een echt goed en neutraal woord ken ik niet. Er zit altijd iets van schuld in. Ik dacht dat er vier vrouwelijke getuigen gelijk zijn aan twee man, omdat vrouwen minder verstand hebben en nog al veel praten en dan snel in de war zijn, zegt men. Inderdaad, als de ongehuwde vrouw zwanger is, ook na een verkrachting, dan eist de gerechtigheid steniging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk, een perverse geest is altijd plezier. Ik bedacht me net, de regeling in verband met getuigen. Ik hoop alleen dat een moslim die getrouwd is met 4 vrouwen de verdeel en heers techniek goed beheerst, anders kan het wel eens zijn dat ie zijn 4 ega's tegen hem heeft in de getuigenbank. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 januari 2011 om 15:55. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het staat in het grote verzenboek van de joodse vrienden en niet in het verzenboek van de moslims maar die kunnen dan weer niet lezen en blijven dus maar bij het oude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Juridisch zijn de verkrachters verantwoordelijk, en logisch deel ik de mening van de Britse vrouwen en zie de slachtoffers als medeverantwoordelijk. Mijn mening is helemaal niet misleidend; ik zeg altijd en ik blijf dit herhalen dat het concept van hijab in de praktijk multiaspect is. Er zijn spirituele en religieuze redenen, maar ook culturele en psycho-sociale redenen ervoor. Denk goed na over die mening van die Britse vrouwen, en denk goed na over de mening van deze Italiaanse progressieve politicus: Politicus Giorgio Napolitano, van de linkse Democratici di Sinistra waarschuwde tegen het commerciële gebruik van vrouwen in de media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij zijn avatar volgt mss deze ... http://nl.wikipedia.org/wiki/Scientology ?? Laatst gewijzigd door Wisord : 6 januari 2011 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Cruise has campaigned for Scientology to be recognized as a religion in Europe (*) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's het hoofdstuk over de rechten en plichten van vrouwen. Citaat:
![]() |
![]() |
#1380 |