Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2011, 12:20   #601
De Spellingchecker
Partijlid

De Spellingchecker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inderdaad. Een welgemeend dankjewel.
Geen probleem

Mensen die niet wensen verbeterd te worden, mogen gerust een privébericht sturen.
De Spellingchecker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:24   #602
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Ik plaats niemand op negeerlijsten of wat dan ook, en ik ben ook niet zinnens hier een privébericht aan te verspillen.
Bij deze laat ik u weten dat ik niet wens verbetert noch verbeterd te worden.

Bij voorbaat dank
Je kunt er toch alleen maar uit leren?

En, uiteraard, de sport toejuichen om bij hem een spellingsfout te ontdekken!

Jeuj!
Oud 10 januari 2011, 12:33   #603
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Je kunt er toch alleen maar uit leren?

En, uiteraard, de sport toejuichen om bij hem een spellingsfout te ontdekken!

Jeuj!
Ja ik kan er iets uit leren, veel zelfs. Maar zijn/haar meldingen en verbeteringen zijn voor mij storend en ongepast tijdens een discussie.Indien ik wil dat iemand verbeteringen aanbrengt in mijn -dt fouten en aanverwante taalblunders, dan schrijf ik mij wel in op een spelling-en taalforum.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:35   #604
De Spellingchecker
Partijlid

Standaard

Citaat:
Ja ik kan er iets uit leren, veel zelfs. Maar zijn/haar meldingen en verbeteringen zijn voor mij storend en ongepast tijdens een discussie.Indien ik wil dat iemand verbeteringen aanbrengt in mijn -dt fouten en aanverwante taalblunders, dan schrijf ik mij wel in op een spelling-en taalforum.
Maar daar wordt niet over politiek gediscussieerd.

Mensen die niet wensen verbeterd te worden, mogen gerust een privébericht sturen.
Oud 10 januari 2011, 12:38   #605
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Spellingchecker Bekijk bericht
Maar daar wordt niet over politiek gediscussieerd.
Dat doe jij hier ook niet.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:39   #606
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij doet het klinken alsof het hier over een happy-end film op VijfTV gaat.
Jij gaat voor het kindje zorgen tot ze er klaar voor is......als dat kindje qua uiterlijk als 2 druppels water op z'n vader gelijkt vrees ik dat jij het leven van je dochter tot een hel zal maken.
Natuurlijk zal het zwaar zijn en zal er veel lijden zijn, maar dat is geen reden om weg te vluchten van de pijn. Ik ken trouwens iemand die verkracht geweest is, weliswaar op 20 jarige leeftijd en ze was zwanger van haar dader. Ze twijfelde ook om het kind te behouden, haar angst was: zal ik het kindje graag kunnen zien? Gelukkig heeft ze het laten leven en ziet ze haar kindje graag.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:40   #607
De Spellingchecker
Partijlid

Standaard

Citaat:
Dat doe jij hier ook niet.
Ik probeer mensen correcter te doen spellen, ter bevordering van een eenheidstaal. Dit is een politiek motief, om de achteruitgang van het Nederlands tegen te werken.

Oud 10 januari 2011, 12:41   #608
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik probeer mensen correcter te doen spellen, ter bevordering van een eenheidstaal. Dit is een politiek motief, om de achteruitgang van het Nederlands tegen te werken.
Doe zo voort.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:43   #609
De Spellingchecker
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Doe zo voort.
Bedankt

Oud 10 januari 2011, 12:45   #610
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel om eerlijk te zijn ben ik niet volledig tegen anticonceptie wanneer het gezin alreeds een aantal kinderen heeft.

Wat ik zou doen als men dochter verkracht wordt kun je natuurlijk pas weten als je het meegemaakt hebt. In eerste instantie denk ik naar het welzijn van het leven, dit zowel voor men dochter als voor het kindje in haar. Het kindje in haar kan voor mij geen slachtoffer zijn van dit geweld. Ik zou voorstellen om het kindje te behouden. Ik verwacht natuurlijk niet dat mijn 15 jarige dochter onmiddellijk een supermoeder wordt. Ze moet eerst met de gebeurtenissen proberen om te gaan, verkrachting is vreselijk. Daarna hoop ik dat ze haar studies verder kan zetten. Ik zal wel zorgen voor het kindje tot ze er klaar voor is.

Een eicel+spermacel is bij jou KINDJE?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:49   #611
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een eicel+spermacel is bij jou KINDJE?
dat is wat religieuze fanatiekelingen ons door de strot willen rammen.
Maar ach, gelukkig een piepkleine minderheid, hoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 12:52   #612
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij gaat voor het kindje zorgen tot ze er klaar voor is......als dat kindje qua uiterlijk als 2 druppels water op z'n vader gelijkt vrees ik dat jij het leven van je dochter tot een hel zal maken.
²

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 13:05   #613
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat is wat religieuze fanatiekelingen ons door de strot willen rammen.
Maar ach, gelukkig een piepkleine minderheid, hoor.
Als een religieuze fanatiekeling zijn mening door mijn strot probeert te rammen, ram ik hem op zijn strot.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 13:21   #614
Tavek
Banneling

Standaard

Ik ben niet gelovig, en ik heb dus ook geen interesse in die "iedereen is gelijk en geliefd in gods ogen"-zever.

Een mens met een serieuze handicap heeft geen aangenaam leven. Het is een last voor de omgeving, een last voor zichzelf en ze kunnen nooit dezelfde dingen bereiken en doen als gezonde mensen. Beter nog, vaak zijn ze niet in staat om gezonde (sexuele) relaties te onderhouden (tot het zo erg is dat men in bepaalde landen gewoon hoeren inschakelen voor deze mensen). Ik zeg niet dat dit een must is, maar het kan goed zijn dat zij deze drang ook koesteren.

Als je de geboorte van deze kinderen kan voorkomen, moet je dat doen. Niet alleen voor jezelf, maar je bespaart het kind to be (toekomstige wijs) ook veel leed.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 14:16   #615
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spellingchequer, moraalridder of wereldverbeteraar,

Doe dit dan elders. Op deze manier ben je niet welkom. Zeg niet dat ik het niet beleefd heb gezegd. Mijn spontane vocabulair leidt enkel tot strafpunten. Bol het af.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 15:38   #616
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel om eerlijk te zijn ben ik niet volledig tegen anticonceptie wanneer het gezin alreeds een aantal kinderen heeft.

Wat ik zou doen als men dochter verkracht wordt kun je natuurlijk pas weten als je het meegemaakt hebt. In eerste instantie denk ik naar het welzijn van het leven, dit zowel voor men dochter als voor het kindje in haar. Het kindje in haar kan voor mij geen slachtoffer zijn van dit geweld. Ik zou voorstellen om het kindje te behouden. Ik verwacht natuurlijk niet dat mijn 15 jarige dochter onmiddellijk een supermoeder wordt. Ze moet eerst met de gebeurtenissen proberen om te gaan, verkrachting is vreselijk. Daarna hoop ik dat ze haar studies verder kan zetten. Ik zal wel zorgen voor het kindje tot ze er klaar voor is.
Wordt men wereldvreemd omdat men gelovig is of wordt men gelovig doordat men wereldvreemd is?

Laatst gewijzigd door Esperanza : 10 januari 2011 om 15:38.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 15:44   #617
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen probleem. Zolang het Ongeboren Leven maar wordt beschermd is er geen vuiltje aan de lucht.

Dat lijden dat ermee gepaard gaat is maar een detail.

Van zodra zijn dochter met die verkrachting heeft ... euh ... "leren omgaan", gaat ze gewoon verder naar school waarop ze vervolgens een voorbeeldig moedertje wordt.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 10 januari 2011 om 15:48.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 17:27   #618
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waarom zou het gezin reeds een aantal kinderen moeten hebben, alvorens contraceptiva te gebruiken ??? Wat met zij die bewust kiezen om kinderloos te blijven ???

Citaat:
Wat als zij verkiest om de zwangerschap af te breken ???
Niet alleen hou je geen rekening met het risico, dat het lichaam van je fysiek niet volgroeide dochter naar de vaantjes kan zijn,door op die leeftijd een zwangerschap uit te dragen, je houd zelfs geen rekening met de psychologische weerslag dat een zwangerschap door verkrachting op je dochter kan teweegbrengen. Lui zoals jij zouden beter geen kinderen opvoeden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 10 januari 2011 om 17:49.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 18:44   #619
Coldwave
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Ga jij dat kind later dan ook uitleggen wie zijn/haar vader was?
Coldwave is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2011, 00:46   #620
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat is slechts uw ongegronde bewering, althans wat het eerste luik betreft. En het tweede: natuurlijk is er een waardeoordeel over het menselijk handelen, maar ik zie niet goed in waar daar het probleem zit. Van oudsher kent de mens immers niet dezelfde waarde toe aan ieder menselijk handelen.
Hoe kan je dat nu beweren ?
De kerk bemoeit zich zowat met alles en heeft een duidelijk stereotyp beeld van wat een mens zou moeten zijn
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be