![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meneer en mevrouw Vanhecke, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en nog veel mogen genieten. Het is jullie van harte gegund!
Proficiat en nog heel veel sterkte!!!
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 januari 2011 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Schijnhuwelijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik niet. volgens mij hebben ze beiden een Belgisch paspoort, spreken ze dezelfde taal, en ze kennen elkaar al verscheidene jaren. Een verstandshuwelijk zou het wel kunnen zijn, dat is trouwens niet verboden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Zie jij schijnhuwelijken enkel in de context van nationaliteitsverwerving?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is juridisch zo ja.
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Wel iets breder:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 januari 2011 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee vliegen in 1 klap. Haar vechtscheider kan niet aan het geld van haar kinderen zitten en ze tonen met de afgrond in zicht eindelijk aan de wereld dat ze elkaar graag zien. Ik vind het een mooi gebaar en totaal onverwacht eigenlijk. Dit betekent dat ze FVH tot in het diepste van haar hart vertrouwt met haar vermogen en zijn goede bedoelingen met haar kinderen. Dus deels verstandshuwelijk, deels een symbool. MRM was immers nog niet ziek toen de geruchten over haar affaire met hem begonnen.
Ik wens hen een nog zo lang mogelijke tijd toe tezamen zolang ze zich goed voelt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 januari 2011 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan best. Maar dit lijkt me meer het nuttige aan het aangename koppelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontroerend moment, eigenlijk wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die definitie die jij hier citeert uit http://www.elfri.be/schijnhuwelijk lijkt formeel in orde, maar mist toch wat maatschappelijke onderbouw.
Afgezien het feit dat ze gehuwd zijn om twee redenen, waarvan slechts één het voordeel is om het vruchtgebruik van het erfdeel van de kinderen te regelen, is er ook het karakter van het bekomen voordeel. In het ene geval is het een sociale oplichting: een partij bekomt de nationaliteit en alle sociale voordelen eraan verbonden; de andere partij wordt er gewoonweg voor betaald. In het andere geval is het gewoon een judische regeling voor het beheer van het geërfde vermogen ... Vraagje om te checken: mensen die al 10 jaar samenwonen, en dan huwen omdat het fiscaal voordeel zou opleveren: is dat een schijnhuwelijk of een echt huwelijk ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ieder geval, diegenen die hier vroeger ontkenden dat 'er niets was' tussen Morel en Vanhecke, moeten toch wat gas gaan terugnemen vermits beiden inmiddels in stilte met mekaar gehuwd zijn. Het huwelijk kan natuurlijk ook voor de kinderen van Morel belangrijk zijn en dat zal wel voor een stuk zo zijn, maar 'ze zien mekaar ook graag' zoals een krant vandaag schreef. Laatst gewijzigd door system : 10 januari 2011 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk haat ze Vanhecke niet . Wat moet ge anders zeggen als je nog maar een paar weken te leven hebt . Vanhecke is een goed mens. En eerlijk gezegd , een betere voorzitter dan de huidige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Ik moet u zeggen, Vanhecke kwam altijd over als een 'geciviliseerd' mens. Een beetje een gentleman. But, there is always a but. Het feit dat hij door Karel Dillen himself werd uitgekozen om voorzitter te worden van het VB, doet mijn eerste oordeel soms wat wankelen.
Laatst gewijzigd door system : 10 januari 2011 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al heeft haar partij politiek mijn voorkeur niet weg, toch straf voor deze madam dat ze blijft vechten, en voor FVH om haar bij te staan. Hopelijk genieten ze nog voor zolang het mogelijk is.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |